Janine1990 schreef:Denk bij de negatieve reacties ook even aan hoe Nederland is, nl. voor een dubbeltje op de eerste rij!
Ben ik het niet mee eens.. Als je wat koopt, maakt niet uit hoe duur, moet het gewoon goed zijn en niet al binnen 3 maand kapot gaan.
Tuurlijk zullen ze niet zolang me gaan als laarzen die 3 of 4 keer zo duur zijn maar ze mogen het wel wat langer volhouden dan 3 maand..[/quote]
Dat mag inderdaad niet. Maar gaat een huismerk Scapino sneaker net zo lang mee als een Nike? Nee hoor
Stuk hoeft het niet te gaan, maar het gaat niet zo lang mee.
Ik doelde meer op: "Slechte kwaliteit." "Nep-leer." Etc.
Want het gaat om de prijs-kwaliteit verhouding. En als je dan de service van Divoza meerekent, denk ik dat het een hele mooie prijs is!! Want gaat je laars binnen 3 maanden kapot, krijg je ook weer een nieuwe.
Er zijn hier ook al mensen die de laars bijna een half jaar hebben, die nog niets te klagen hebben.[/quote]
Nou zo'n laars van 100 euro moet ook echt wel meer dan een jaar meegaan hoor. En dat verwacht ik er ook echt van, zeker wel 2 jaar. Je doet zo'n 3 jaar met de Aigle Equyer, en deze laarzen zijn net zo duur (die van divoza zijn nu ook 90 euro). DUs dat mag je ook gewoon van deze laars van Divoza verwachten.
Het is niet dat ze er na 3 jaar nog als nieuw uit moeten zien, maar ze moeten niet na 3 maanden al versleten zijn. Zeker het eerste jaar horen ze er gewoon nog netjes uit te zien. Daarna mag je best wat slijtage zien.
Ik heb die van mij ong. 20 keer aangehad (2e paar al) en ze zien er echt niet mooi weer uit. Ik zal eens kijken of ik foto's kan maken. De versteviging bij de hak is zo slap als wat geworden. En vreselijk ingedeukt. Verder overal deuken in de laars.
Mijn eerste paar ging scheuren, dat mag natuurlijk zeker niet. Maar mijn 2e paar ziet er ook al uit alsof ze al enige jaren oud zijn. En dat is toch echt wel te vroeg. Ook verkleuren ze vreselijk, de binnenkant is helemaal grijs geworden. En begint er een stiksel los te laten. Dat is natuurlijk ook veel te vroeg.
Heeft niets met dubbeltje op eerste rang te maken. Maar met een zgn. verwachte levensduur. Zo mag een wasmachine ook niet na 15 maanden al stuk gaan.