Fijn gereden vandaag. Punten voelde zoals ze waren. Geen winst maar wel bijna. En met m’n pony in het M1 twee maal vierde worden in een groot en sterk deelnemersveld, daarmee ben ik tevreden.
Pony mag morgen middag weer kinder pony zijn. Met bijrijdertje een F11 proef rijden. Kind heeft zich te pletter geoefend deze week, zo leuk om te zien. En de combinatie groeit ook echt. Heel leuk.
Gefeliciteerd FleurSandro, wat een leuke opsteker zo
Onze wedstrijd ging zo zo. Ik was niet fit en reed er daarom niet genoeg aan. Halverwege de proef dacht ik o mijn God, Ik moet hierna nog een proef Het was echt overleven voor mij. Dus met 175,5 en 176,5 naar huis gegaan. Doorzitten was echt nog steeds het probleem, ik kon amper blijven zitten. Die lieverd van mij merkte dat en ging daardoor gelijk in de spaarstand.
Inmiddels door thuis beter het doorzitten te oefenen (ik maak het mezelf vaak te makkelijk ) gaat het nu wel weer beter al. Ruud zit niet makkelijk en ik moet leren om ook in die moeilijke stukjes te blijven zitten. Dus ik heb mezelf streng aangesproken en stuiter vrolijk door als het even lastig is. Komende weekend mogen we weer. Deze keer maar 1 proef, dus dat moet toch lukken hoop ik
Ja die heb ik ook!! En dat in combinatie met een gepoetst zadel en de witte broek die uit zichzelf ook nog veel plakt Moet goed komen uit eindelijk. Nog 1x genieten van de L2 volgend weekend