roxiie schreef:panache schreef:
Lol, zo een zoek ik ook
Ik weet dat ze van Pikeur een verkopen in die kleur met zwarte kraag.. maar dies me iets te duur,maar hij past wel in jou budget
waar verkopen ze die dan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roxiie schreef:panache schreef:
Lol, zo een zoek ik ook
Ik weet dat ze van Pikeur een verkopen in die kleur met zwarte kraag.. maar dies me iets te duur,maar hij past wel in jou budget
panache schreef:
_coquette_ schreef:Weet iemand hoe de pikeur jasjes vallen? En of er ergens een maattabel is?
_coquette_ schreef:Weet iemand hoe de pikeur jasjes vallen? En of er ergens een maattabel is?
panache schreef:[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
Ik zit te twijfelen om dit jasje te verkopen, heb hem nog maar 2x gedragen, maar ik vind het zo jammer haha.
Ik had het jasje gekocht toen ik een bruin paard had, maar ik vind het minder mooi bij een zwart paard. Wat vinden jullie?
_Marinke_ schreef:Met Disco gaat het echt super! Hij doet het fijn, alleen ik moet nog wel hééél erg werken aan mijn handen stil houden, wil te veel doen altijd.. T blijft echt een probleem van mijn kant, maar paardlief doet het super!We hebben 27 jan ons wedstrijddebuut..
passiepeer schreef:Kijk eens bij de dames colberts van Cavallaro. (http://www.cavallaro.nl)
momenteel zijn ze in de sale dus zeker betaalbaar! en erg mooi van kwaliteit.
ik heb er zelf ook 2 welke ik straks ga gebruiken als wedstrijdjasje.
verschil is dat deze mooi getailleerd zijn, ziet er een stuk beter uit dan die vierkante pasvormen van veel andere jasjes.
viefdepief schreef:panache schreef:
Dat is een Cavalier rijjasje. Zeker wetenKan er zo helaas ook niet aankomen in het grijs.. Heb wel een blauwe die onderweg is in maat 76..