Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiiNd_Y schreef:waaah ik pas de cardiff nietDoordat de rits voorin zit heb ik te weinig ruimte voor mijn voet. Ik kom er helemaal niet in
Amber27 schreef:hee stille meelezer komt ook even binnenvallen![]()
ik zit te denken om de mondoni cardiff aan te schaffen maar ik zou graag eerst wat ervaringen willen horen. Vooral over de rits. Ik rijd namelijk bijna altijd met sporen en bij mijn huidige laarzen kon de rits daar echt niet tegen. ik heb ze 6 keer moeten vervangen in drie jaar!
. ben nu dus op zoek naar andere laarzen. ik dacht omdat bij deze laars de rits aan de binnenkant zit de kans misschien kleiner is dat de ritsen kapot gaan, maar worden ze hierdoor niet alleen maar sneller vies? en ook spring ik regelmatig en zou dat dan ook wel kunnen met deze laars? of is hij daar voor het goede iets te hard voor? alvast bedankt
Djeradalover schreef:Amber27 schreef:hee stille meelezer komt ook even binnenvallen![]()
ik zit te denken om de mondoni cardiff aan te schaffen maar ik zou graag eerst wat ervaringen willen horen. Vooral over de rits. Ik rijd namelijk bijna altijd met sporen en bij mijn huidige laarzen kon de rits daar echt niet tegen. ik heb ze 6 keer moeten vervangen in drie jaar!
. ben nu dus op zoek naar andere laarzen. ik dacht omdat bij deze laars de rits aan de binnenkant zit de kans misschien kleiner is dat de ritsen kapot gaan, maar worden ze hierdoor niet alleen maar sneller vies? en ook spring ik regelmatig en zou dat dan ook wel kunnen met deze laars? of is hij daar voor het goede iets te hard voor? alvast bedankt
Ik kan er nog niet veel over zeggen maar ik rijd zelf ook met sporen en die moet ik telkens losmaken wil ik in of uit m'n laars komen.
Ritsen worden minder snel vies als aan de achterkant, ik heb eigenlijk nog nooit laarzen met rits achter gehad maar bij m'n derby's had ik altijd aan de achterkant van dat vettig spul van m'n pony z'n vacht en lijkt me dat daar de ritsen aan de achterkant ook vuil van worden.
Verder weet ik nog niet of ze geschikt zijn om mee te springen, ze zijn nog flink hard en zou er op dit moment echt niet mee willen springen want rijden doet ook nog zeer