Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lindor92

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:22

Ga morgen denk ik naar Divoza, misschien dat ik ze wel even ga passen :)

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:26

even een vraagje hoe vallen de plain laarzen? Ik heb normaal maat 37/38 en kwa hoogte zou ik de 38w moeten hebben maar kwa kuitmaat de 38r

aaanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:21

Ik heb vorige week de Plain gekocht! Ik kwam eigenlijk voor de Field, maar met kuitmaat 39/40 kwam ik daar niet in. Een medewerkster vertelde dat de Plain soms ruimer viel, en idd: Ik heb de Plain in 39M gekocht! Tot nu toe fijne laarzen, ze zakken helaas bij mij wel wat raar in, maar dat komt geloof ik door mijn smalle enkels.. :+ Verder zitten ze super, ze zijn mooi hoog!

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 13:14

Ik heb de 38w besteld hopelijk passen ze. Mijn kuiten zijn wel wat dunner maar de lengte van de M is te lang voor mij als ik de maten op de site moet geloven. Ben benieuwd

aaanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 13:38

Mij werd verteld in de Divoza dat de Wijd echt heel wijd uitviel.. Je hebt ze al besteld maar ze zakken ook nog in hè, en je hebt ook van die zooltjes voor bij je hakken! Zou natuurlijk mooi zijn als ze wel passen!

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 13:45

Waar koop je eigenlijk die "hakverhogers" (als je laarzen in het begin net wat vervelend hoog zijn en dan dus in je knieholte prikken) of hoe dat heet? ook bij Divoza?

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 14:29

terpentijn schreef:
Waar koop je eigenlijk die "hakverhogers" (als je laarzen in het begin net wat vervelend hoog zijn en dan dus in je knieholte prikken) of hoe dat heet? ook bij Divoza?

Ik heb een paar meegekregen van Divoza.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 15:08

waaah ik pas de cardiff niet :( Doordat de rits voorin zit heb ik te weinig ruimte voor mijn voet. Ik kom er helemaal niet in :(

aaanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 15:15

Ik heb die hakzooltjes een keer van Petrie gezien, maar misschien kan je ze ook wel gewoon bij een schoenenwinkel kopen!(??) :)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 15:17

Die hakophogers hebben ze bij bijna elke ruiterwinkel.

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 17:54

LiiNd_Y schreef:
waaah ik pas de cardiff niet :( Doordat de rits voorin zit heb ik te weinig ruimte voor mijn voet. Ik kom er helemaal niet in :(

Balen, ik moet ook wel zeggen dat ik er ook niet inkom zonder dunne gladde sokken, met m'n wintersokken (van die badstof achtige sokken) kom ik er ook niet in, hoop wel dat dat kan als ze goed ingelopen zijn :P.

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 19:29

aaanouk schreef:
Mij werd verteld in de Divoza dat de Wijd echt heel wijd uitviel.. Je hebt ze al besteld maar ze zakken ook nog in hè, en je hebt ook van die zooltjes voor bij je hakken! Zou natuurlijk mooi zijn als ze wel passen!

Oke ;) ach als ze niet passen kan ik ze altijd nog omruilen :)

xVeraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 19:49

Vandaag heb ik Mondoni gepast, helaas: Bovenin zijn de laarzen te ruim voor mij, zelfs 37 is te wijd :( Is toch Petrie Melbourne geworden

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 22:19

Heb je alle laarzen gepast xVeraah?
De cardiff laarzen zijn voor mij ook ruim aan m'n kuiten maar doordat ze bij de enkel vrij smal zijn blijven de laarzen goed zitten zegmaar :P.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 23:36

Ik ben al sinds 4 mei op mijn Blyth of glamour aan het wachten :+

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:17

hee stille meelezer komt ook even binnenvallen :')
ik zit te denken om de mondoni cardiff aan te schaffen maar ik zou graag eerst wat ervaringen willen horen :) . Vooral over de rits. Ik rijd namelijk bijna altijd met sporen en bij mijn huidige laarzen kon de rits daar echt niet tegen. ik heb ze 6 keer moeten vervangen in drie jaar! :oo . ben nu dus op zoek naar andere laarzen. ik dacht omdat bij deze laars de rits aan de binnenkant zit de kans misschien kleiner is dat de ritsen kapot gaan, maar worden ze hierdoor niet alleen maar sneller vies? en ook spring ik regelmatig en zou dat dan ook wel kunnen met deze laars? of is hij daar voor het goede iets te hard voor? alvast bedankt :D

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 17:06

Ze waren inderdaad te groot hahahahaha. Ben vandaag maar even naar de winkel geweest en heb de field gehaald maat 38m

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 17:08

Ik zit al sinds 9 mei te wachten op mn glamours. Er stond alsmaar 18 juni. Staat er nu opeens 8 augustus.
Lekker is dat. 3 maand is wel een beetje lang.
Heeft iemand een mailadres van Divoza?

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 17:20

glenstorm, email staat onder het kopje contact ben hen op de site :)

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 17:21

Dankje :)

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 19:17

Amber27 schreef:
ik zit te denken om de mondoni cardiff aan te schaffen maar ik zou graag eerst wat ervaringen willen horen :) . Vooral over de rits. Ik rijd namelijk bijna altijd met sporen en bij mijn huidige laarzen kon de rits daar echt niet tegen. ik heb ze 6 keer moeten vervangen in drie jaar! :oo . ben nu dus op zoek naar andere laarzen. ik dacht omdat bij deze laars de rits aan de binnenkant zit de kans misschien kleiner is dat de ritsen kapot gaan, maar worden ze hierdoor niet alleen maar sneller vies? en ook spring ik regelmatig en zou dat dan ook wel kunnen met deze laars? of is hij daar voor het goede iets te hard voor? alvast bedankt :D

Ik kan er nog niet veel over zeggen maar ik rijd zelf ook met sporen en die moet ik telkens losmaken wil ik in of uit m'n laars komen.

Ritsen worden minder snel vies als aan de achterkant, ik heb eigenlijk nog nooit laarzen met rits achter gehad maar bij m'n derby's had ik altijd aan de achterkant van dat vettig spul van m'n pony z'n vacht en lijkt me dat daar de ritsen aan de achterkant ook vuil van worden.

Verder weet ik nog niet of ze geschikt zijn om mee te springen, ze zijn nog flink hard en zou er op dit moment echt niet mee willen springen want rijden doet ook nog zeer |(

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 22:58

Djeradalover schreef:
Amber27 schreef:

Ik kan er nog niet veel over zeggen maar ik rijd zelf ook met sporen en die moet ik telkens losmaken wil ik in of uit m'n laars komen.

Ritsen worden minder snel vies als aan de achterkant, ik heb eigenlijk nog nooit laarzen met rits achter gehad maar bij m'n derby's had ik altijd aan de achterkant van dat vettig spul van m'n pony z'n vacht en lijkt me dat daar de ritsen aan de achterkant ook vuil van worden.

Verder weet ik nog niet of ze geschikt zijn om mee te springen, ze zijn nog flink hard en zou er op dit moment echt niet mee willen springen want rijden doet ook nog zeer |(

oke bedankt voor je reactie! ik doe mijn sporen toch altijd af als ik klaar ben met rijden dus dat is geen punt. springen is wel echt een must voor mij dus dat wordt misschien nog even verder kijken. vond de petrie sydney ook mooi :j

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 12:34

Mensen die al zo lang op de Mondoni Glamours wachten...?
Ik bestelde ze een week geleden en had binnen 48 uur het pakje in huis (maat 41s).
Vallen wel heel nauw/strak, maar vooral HOOG (vandaar dat ik in mijn eerdere post vroeg om de hakverhogers, met het idee die even te gebruiken totdat de laarzen een centimeter of wat zijn ingezakt).

Maar jullie hebben vast een andere maat, die meer courant (gewild) is van de Glamours besteld, dan zijn ze wellicht niet meteen leverbaar.

Bedenk ook dat er een pakjes/pakketpost staking aan de gang was afgelopen week, misschien dat dat 't is?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 17:21

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 08:24

kan je die hak verhogers ook online bestellen? Mijn laarzen zijn ook nog te hoog nu namelijk

edit: ik heb ze al gevonden nu nog kijken hoe die maten werken :P