Anne_mieke88 schreef:Ik vind die: Mijn hobby zit tussen men benen wel echt goed
En als je een hengst hebt: Alles word gedekt , behalve de schade
mee eens

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mistralleke schreef:Echt een heel leuk topic, heb al heel wat ideetjes!
Maar misschien nu wat specifieker; weten jullie een tekst voor mijn paard?
Een KWPN vosmerrie, Bo(Borivage) en dit jaar 29 jaren op de teller. Heeft ernstige dementie () en is daardoor nog ongelooflijk fit, we gaan in juni zelfs nog een crosstraining doen.
Ik wil voor op buitenrit sowieso al een t-shirt maken met een snelheidsbord, en daaronder 'Pas op! Zwenkt uit' (dat gebeurt regelmatig), 'Hoe ouder, hoe gekker' en 'Deze vos verliest nooit haar streken' maar misschien zijn er nog leukere?
Marleenloveu schreef:Mistralleke schreef:Echt een heel leuk topic, heb al heel wat ideetjes!
Maar misschien nu wat specifieker; weten jullie een tekst voor mijn paard?
Een KWPN vosmerrie, Bo(Borivage) en dit jaar 29 jaren op de teller. Heeft ernstige dementie () en is daardoor nog ongelooflijk fit, we gaan in juni zelfs nog een crosstraining doen.
Ik wil voor op buitenrit sowieso al een t-shirt maken met een snelheidsbord, en daaronder 'Pas op! Zwenkt uit' (dat gebeurt regelmatig), 'Hoe ouder, hoe gekker' en 'Deze vos verliest nooit haar streken' maar misschien zijn er nog leukere?
Voor je demente paard:
Uhh, wat zou ik hier opschrijven
zoofje schreef:haha dit is echt geweldig!
ik ga ook een trui laten bedrukken, moet nog een tekst verzinnen, maar dat lukt wel!
ik weet er eentje.
voor als je op een bijzonder paardje rijd (bijzondere kleur, ras enz):
special edition met eventueel een pijl naar beneden, maar dat kan ook verkeerd worden opgevat
oja
p.s. weet iemand nog een leuk zinnetje over blondheid zegmaar, hoeft dus niet over paarden te gaan.
WhySoWhite schreef:zoofje schreef:haha dit is echt geweldig!
ik ga ook een trui laten bedrukken, moet nog een tekst verzinnen, maar dat lukt wel!
ik weet er eentje.
voor als je op een bijzonder paardje rijd (bijzondere kleur, ras enz):
special edition met eventueel een pijl naar beneden, maar dat kan ook verkeerd worden opgevat
oja
p.s. weet iemand nog een leuk zinnetje over blondheid zegmaar, hoeft dus niet over paarden te gaan.
Ben je blond van jezelf, of moet ik met een intelligente versiertruc komen?