Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IndianaJones schreef:begrijp ik nou goed dat de chaps in XL er alleen in hoog zijn of snap ik het niet goed?!?![]()
![]()
http://www.decathlon.nl/NL/minichaps-mc ... -17461136/
miccamaaike schreef:Ik heb vanmiddag mijn 1e fuller fillies gekocht! Wat een heerlijke broek! Net gelijk uitgetest, bij mij komen er alleen nog zulke broeken
Suusje1972 schreef:miccamaaike schreef:Ik heb vanmiddag mijn 1e fuller fillies gekocht! Wat een heerlijke broek! Net gelijk uitgetest, bij mij komen er alleen nog zulke broeken
En, veel (leuk) commentaar gehad op je broek gisteravond. En vooral, reed ie lekker? Ik vind altijd dat je zit als een huis met zo'n broek met leren zit.
_babbel_ schreef:hallo
ik heb een rare vraag
ik heb een vlinke kleding maat ( 46 ) en voel me soms zo ongemakkelijk in mijn rij kleding
en als ik op me paardje zit voel ik me soms zo bekeken
ik vraag me af of er meer bokkers last van hebben of juist niet
en hoe jullie dit oplossen ,, want de meeste rij kleding vooral zomer kleding is allemaal kort en strak
en ik wil altijd alles zo lang mogenlijk zodat het mijn kont laat verdwijnen en zo ruim mogenlijk dat niemand mijn dikke buik ziet
afvallen ben ik overigens mee bezig maar ben sinds mijn hernia en medicatie daarbij zo veel aangekomen de laatste drie jaar
daarvoor altijd maatje 38 gehad , goh wat een feest was het toen ,, maar nu ,, pffff voel me soms echt een dikke rolmops op mijn paard , en soms vind ik het nog zielig voor haar ook ,,