Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
KarinvdM schreef:Hoi!
Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar ik ben voor bij mijn nieuwe bruine laarzen en helm op zoek naar een nieuw wedstrijdjasje. Ik denk dat het maatwerk zal worden, weten jullie misschien een goed adres daarvoor, liefst een beetje in het noorden.
roxyolly schreef:Nies_ schreef:Ohhhh kijk, aan zo'n foto heb ik nog eens iets Mooi! Alleen of het bij bruin tuig zou staan is weer een ander ding.
Jouw set is ook gaaf, Yvank!
Gaat dit over mijn set? Ik heb namelijk bruin tuig
roxyolly schreef:Nies_ schreef:Ohhhh kijk, aan zo'n foto heb ik nog eens iets Mooi! Alleen of het bij bruin tuig zou staan is weer een ander ding.
Jouw set is ook gaaf, Yvank!
Gaat dit over mijn set? Ik heb namelijk bruin tuig
Adrienne93 schreef:Als t een mooi blauw jasje is kan dat idd ook!
Maar ik hou wel van iets aparts(geen glitters ed)
Maar bijvoorbeeld de zakjes die apart zitten, een apart accentje oid.
De horsea elite is helemaal blauw met bruin op de elleboog, bruin kraagje en een bruin bandje op de rug.
Die vond ik echt fantastisch!!
z3rTjuhH schreef:Adrienne93 schreef:Als t een mooi blauw jasje is kan dat idd ook!
Maar ik hou wel van iets aparts(geen glitters ed)
Maar bijvoorbeeld de zakjes die apart zitten, een apart accentje oid.
De horsea elite is helemaal blauw met bruin op de elleboog, bruin kraagje en een bruin bandje op de rug.
Die vond ik echt fantastisch!!
Mijn groene jasje, die je eerder kan terugkijken. Heb ik zelf helemaal samengesteld (Groen met kant zwart accent, glasknopen en glitterrandje langs de kraag en zakken) en was in totaal 185 euro kwijt.
florence123 schreef:Er was vroeger een meisje op bokt die speciale rijjasjes verkocht, weet iemand nog of zij dit nog steeds doet?