Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Vorig jaar Juli de Mondoni Field rijlaarzen gekocht, helaas vandaag de rits kapot gegaan. Service van Divoza is op z'n zachts gezegd niet netjes. Ik word doorgestuurd naar de lokale schoenmaker met het bericht "Dat ritsen niet onder de garantie vallen" en daarbij "Dat ritsen van Petrie laarzen ook binnen een jaar kapot kunnen gaan". Slechte service, had dit niet verwacht. Vind het erg jammer en daarbij slechte kwaliteit dat ik nog geen jaar kan doen met lederen rijlaarzen die mij toch wel aardig geld hebben gekost. Jammer genoeg heb ik geen geldboompje in de achtertuin om nieuwe laarzen te kopen, of om ze te laten repareren.
myou schreef:Bedankt! Nog niet gezien hihi_Ijslander schreef:Weet iemand of ze de Field nog in Zoetermeer hebben? Ga er van de week heen en vind het nogal stom voor mezelf als ze ze daar niet hebben aangezien ik daar speciaal voor kom
Dit kun je op de site gewoon checken,
ff je maat aanklikken en bij de beschikbaarheid per filiaal kijken.
LiiNd_Y schreef:Djeradalover schreef:Au Au, net zijn de mondoni cardiff laarzen hier bezorgd, passen perfect maar het inlopen gaat echt pijnlijk zijn vrees ik. Vind de prijs-kwaliteit verhouding op t eerste gezicht wel heel goed!
foto?