Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janine1990 schreef:M_Vainqueur schreef:Ik heb zelf een patroon gehaald. Vogue dacht ik nogiets(staat eerder ook in dít topic vermeld.) Alleen heb ik wel al mijn eisen erin laten verwerken. Zoals een dubbele split en kraagje dat hoog genoeg sluit en iets korter(ik heb al een lange pikeur dus wilde nu iets korts voornamelijk voor springen) ook wil ik nog een tweede kraagje, grijs suede voor bij mn spring cap. Maar die stof vond ik niet zo snel dus die wil ze later voor mij maken. Waarschijnlijk past ze het dan zo aan dat ik kan wisselen tussen de zwarte en de grijze via knoopjes:) handig als ik er ook dressuur mee wil rijden.
Ja, Vogue 8333 zag ik.
Oké, goed om te weten dat jouw coupeuse wel met een patroon heeft gewerkt, maar dat dit aanpasbaar is...
Als ik zo'n figuur had als Emmelie Scholtens, dan zou ik ook voor een kort jasje gaan denk ik. Maar je kan nu eenmaal niet alles hebben.
lieveislief schreef:sorry maar wat is het verschil tussen een rijjasje (diana) en een rijrok? is die langer ofzo?
M_Vainqueur schreef:Tsja, gelukkig kan ik aardig wat hebben:p
Maar ja ze kon echt alles wat ik maar wilde. Maar een basis patroontje vond ze wel fijn. Was namelijk 5 jaar geleden dat ze een colbertje had gemaakt. Ze doet normaal eigenlijk voornamelijk bruidsjurken:p zo wist ik zeker dat ze goed in de details was! Haha
Janine1990 schreef:lieveislief schreef:sorry maar wat is het verschil tussen een rijjasje (diana) en een rijrok? is die langer ofzo?
http://ooteman.nl/op-wedstrijd/ruiter/dressuurrokken
Dit zijn rokkenDie draag je vanaf de lichte tour
Zooist schreef:Ik heb braaf een tijd bijgelezen en gelukkig nooit echt aan een jasje begonnen.....
Ben onwijs verwend door een aantal vriendjes en vriendinnetjes dus ik meld me even af
[ITP] Ontvoerd en verrast. Ben compleet overdonderd.....
Zooist schreef:Ik heb braaf een tijd bijgelezen en gelukkig nooit echt aan een jasje begonnen.....
Ben onwijs verwend door een aantal vriendjes en vriendinnetjes dus ik meld me even af
[ITP] Ontvoerd en verrast. Ben compleet overdonderd.....