Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kitobeer

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 18:31

Ik heb voor dit jaar de super lange jas van felix buhler gekocht. Aangezien mijn auto verkocht is en ik nu alles fiets. Maar ik heb hem zelfs nog een keer besteld in een andere kleur. Zo heb ik er 1tje voor echt naar de paarden en 1 tje voor dagdagelijks. Geen probleem met de maat. Normaal bestel ik met jassen altijd maat m deze jas maat l bewust gekocht en hij zit heerlijk en lekker warm.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 20:56

Had een flyer van Kramer in de bus, met Black Friday hebben ze 10% korting op het gehele assortiment. Ik had eigenlijk op iets meer gehoopt..

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 21:39

Texas02 schreef:
Had een flyer van Kramer in de bus, met Black Friday hebben ze 10% korting op het gehele assortiment. Ik had eigenlijk op iets meer gehoopt..

Ik heb bij kramer eigenlijk nooit meer dan 10% gezien. Alleen incidenteel op specifieke artikelen die eruit gaan ofzo.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 21:43

Ik heb echt een heerlijke bestelling binnen gehad voor mijn verjaardag als cadeau. Winter legging, normale rijbroek, shirt, vest en bodywarmer.

Die legging is echt geweldig. Iets duurder als die goedkoopste maar hij zit geweldig. Wil hem eigenlijk in nog 2 kleuren. Normaal heb ik losse thermobroek onder rijbroek, wel speciaal voor paardrijden dus zonder naden, maar deze is nog warmer.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 22:12

Welk model is dat MyWishMax? En valt hij lang genoeg?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 23:10

Ik heb redelijk lange benen, maar ben maar 1,72. Wel lange benen in verhouding met lijf, spijkerbroeken vaak maat 34. en hij valt bij mij goed, beter dan broeken van andere merken. Dke zijn meestal te kort. Maar deze valt ook weer niet heel lang. Net iets boven enkelbot? Maar ik zou de pijpen kunnen opmeten, heb maat 38. Nu moet ik zeggen dat hij aan de onderkant bij enkels bij mij te wijd valt dus ik er geen last van heb als hij wat hoger zit. Zou foto kunnen maken ook nog, heb nu alleen foto's met sokken erover

Hij valt heel hoog in de taille maar daarom eigenlijk heel comfortabel en riemlussen

https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Dame ... -Kassandra

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 18:06

Thnx, ik ga er ook 1 bestellen. Ben benieuwd. Ik heb het goedkopere model thermobroek en ben er echt fan van, maar een thermo broek is het niet te noemen, is echt een dun stofje. Maar ik zoek voor de komende winter wat warmers, dus ben benieuwd :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 18:30

Ik weet ook niet of die van de winter echt warm genoeg is, maar ik heb vanwege gezondheid meestal rond de 10 graden al thermobroek onder rijbroeken en deze was warmer als thermobroek plus rijbroek

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:09

Die goedkoopste thermo van Equilibre vind ik echt te koud. De duurdere Equilibre is wel dikker en warmer. Lijkt op het oog hetzelfde als de Felix Buhler behalve 15,- prijsverschil.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:12

Ik vind die alleen minder fijn zitten, qua pasvorm zijn ze nog wel echt anders.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:13

De Equilibre's verschillen ook van elkaar. Ik vind de duurdere Equilibre hetzelfde zitten als mijn zomer legging van de Felix Buhler.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:16

Ik heb het over die winterleggings allemaal. Die van equilibres heb ik allemaal aan gehad en die waren echt anders qua hoe ze zaten als deze. De andere fb ook trouwens.

Die goedkoopste vond ik niet helemaal fijn, degene die 5 euro goedkoper is als die ik nu heb zat fijn, maar deze nog een stuk fijner. Maar dat is weer heel persoonlijk ook. :+

Liset87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 20:56

Texas02 schreef:

Ik heb de flyer al bij het oud papier gegooid maar wil toch wat bestellen. Weet iemand nog de code?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 21:11

Geen code, geldig van 24 tm 28 november.

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 17:43

Hey, vraagje.
Ik heb een D pony en wou graag een dekje van kramer kopen. Maar ze hebben dus enkel VS of Pony, geen cob. Dus hoe vallen deze dekjes?

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 18:11

Gigixponys schreef:
Hey, vraagje.
Ik heb een D pony en wou graag een dekje van kramer kopen. Maar ze hebben dus enkel VS of Pony, geen cob. Dus hoe vallen deze dekjes?

Bij de meeste dekjes staan als het goed is de exacte afmetingen :) Het maakt per dekje wel uit hoe ze vallen is mijn ervaring

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 19:48

Voor een D- pony zou ik voor een full gaan. Ik heb een aantal dekjes van ze, maar vind ze best klein uitvallen.

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 20:56

Okee, dankjewel :)

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 04:44

Ik baal vreselijk; de rits v mn stonedeek winterjas is weeeeerrr kapot -:(- lekker zo net voor de winter >;)

Vorig jaar precies hetzelfde, geklaagd en kreeg een nieuwe jas. En nou gebeurt het gewoon weer -:(-

Ik denk dat de rits te zwak is. Of die tandjes te klein.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 07:54

Is alleen de runner kapot of verbogen en zijn de tandjes nog heel? Hier op de markt kon je voor 2,50 er een nieuwe runner op laten zetten en was het probleem opgelost :)

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 08:17

Wat is de runner? :+

Ik denk dat de tandjes versleten zijn. Kan m nl zonder problemen dichtritsen, blijft paar seconden zitten en vervolgens plopt ie open thv de buik alsof ik een dikke buik heb die ik ontspan na t ingehouden te hebben bij t aandoen :D

Ik kan m vervolgens vrij gemakkelijk weer naar beneden ritsen zonder dat ie ergens blijft hangen.

Mn volgende winterjas wordt er eentje met rits én drukknopen :P dan kan ik m toch nog gebruiken ondanks kapotte rits.

eukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 09:43

Ik heb ook problemen met de rits van een jas.
Twee keer aangehad, runner is te wijd geworden/verbogen waardoor hij nu niet meer sluit.
Rits plopt gewoon open...

Ik ga er maar een nieuwe rits in alten zetten denk ik.
Beetje jammer wel...is een fijne jas!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 09:54

Ik heb een vest, niet van kramer trouwens, waarbij de rits steeds open zakt tegenwoordig. Hij blijft dus niet dicht zitten, maar gaat steeds verder open en dat rijdt enorm vervelend. Daar moet zeker ook een nieuwe rits in dan? Hij blijft van onderen gewoon vast zitten, gaat keurig open en dicht, maar eigenlijk te makkelijk weer open.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 10:09

eukje schreef:
Ik heb ook problemen met de rits van een jas.
Twee keer aangehad, runner is te wijd geworden/verbogen waardoor hij nu niet meer sluit.
Rits plopt gewoon open...

Ik ga er maar een nieuwe rits in alten zetten denk ik.
Beetje jammer wel...is een fijne jas!

Ik zou dus zeker in dit geval kijken naar alleen een runner! Dat scheelt een hoop geld en als de tandjes nog goed zijn hoeft de rits niet vervangen.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 10:17

Ik heb een beetje veel besteld bij Kramer dit weekend. Oeps. :')