Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Luna02 schreef:Ik ben al zeker 5 jaar enorm blij met mijn zwarte Petrie Olympic laarzen. Destijds tweedehands gloednieuw kunnen kopen. Enige minpuntje is dat de kuit eigenlijk net te hoog is en dat ze inmiddels behoorlijk ingezakt zijn. Wil mezelf volgend jaar trakteren op de donkerbruine Olympics. Met een lagere kuit val ik volgens mij precies goed in die maattabellen!
MISTRAL94 schreef:Ik kan ze aanradenIk heb de donkerbruine olympic. Is het op maat maken zoveel duurder?
MISTRAL94 schreef:Ik kan ze aanradenIk heb de donkerbruine olympic. Is het op maat maken zoveel duurder?
xIrlijn schreef:MISTRAL94 schreef:Ik kan ze aanradenIk heb de donkerbruine olympic. Is het op maat maken zoveel duurder?
Je begint dan meteen met 100 euro extra. Dus het scheelt als je in de confectiematen valt!
Wat zonde van je gesp UrosaOok later niet meer teruggevonden in de baan? Hopelijk kan Petrie iets voor je betekenen.
Marie72 schreef:MyWishMax schreef:Ik heb d3 padova en vind ze echt heel fijn. Dat zijn de laarzen die ik op alle filmpjes en foto's aan heb. Alleen donkerbruin dan.
Zijn de Padova's ook in donkerbruin verkrijgbaar dan? Dat wist ik niet! Staat ook nergens online als optie toch?