Janine1990 schreef:Wat voor stof heb je gebruikt? Ben toch wel vreselijk nieuwsgierig hoor!
Ook naar de plastron van lieveislief!
ik heb nog geen plastron

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janine1990 schreef:Wat voor stof heb je gebruikt? Ben toch wel vreselijk nieuwsgierig hoor!
lieveislief schreef:Janine1990 schreef:Wat voor stof heb je gebruikt? Ben toch wel vreselijk nieuwsgierig hoor!
ik heb nog geen plastrondie wil ik wel hebben maar moet eigenlijk even een goed voorbeeldje hebben! en dan wil ik er de kleuren van mn jasje in verwerken! of moet dit perse SAAI WIT zijn:P
M_Vainqueur schreef:Ja ik wilde bling bling knopen en die vind je helaas nog niet zo goedkoop. De stof is best simpel volgens mij. Naam weet ik niet. Maar het is een beetje glimmend(druppels water rollen eraf) en het is licht rekbaar. Op de markt ben je daarmee best goedkoop uit:)
Mri schreef:ik ga donderdag naar Sansje, daar heb ik net een plastron voor gemaakt![]()
zal ff een foto maken vand ie van haar.
Ze hoeven niet wit te zijn, maar wat de eisen zijn weet ik niet
ik heb een champagne plastron gemaakt met een klein bruin accentje in de kleur van dr jasje
Janine1990 schreef:Wauw, dat is echt een heel erg mooi jasje zeg!!! Een korte? En wat voor patroon heeft je coupeuse gebruikt? Of is dat gewoon uit 'de duim gezogen'??
Wil ik graag even weten, omdat ik, als de tijd daar is, het liefst ook zelf eentje laat maken door een coupeuse. En voor mijn kont en billen het mooier lijkt als het een wat langer jasje is. En het model dat ik in gedachten heb, is niet in een patroon te krijgen helaas.
M_Vainqueur schreef:Ik heb zelf een patroon gehaald. Vogue dacht ik nogiets(staat eerder ook in dít topic vermeld.) Alleen heb ik wel al mijn eisen erin laten verwerken. Zoals een dubbele split en kraagje dat hoog genoeg sluit en iets korter(ik heb al een lange pikeur dus wilde nu iets korts voornamelijk voor springen) ook wil ik nog een tweede kraagje, grijs suede voor bij mn spring cap. Maar die stof vond ik niet zo snel dus die wil ze later voor mij maken. Waarschijnlijk past ze het dan zo aan dat ik kan wisselen tussen de zwarte en de grijze via knoopjes:) handig als ik er ook dressuur mee wil rijden.
lieveislief schreef:koop een afgetrapte pikeur diana en sloop hem uit elkaar! Hoppa patroon af!:P en als je ermee klaar ben wil ik hem wel hebben zodat ik ook zn model kan maken:P