Ik heb er ook hakjes in en nu ze zijn ingezakt vind ik ze super zitten.. Ook de druk bij de enkels word met de tijd wel minder Dus ik ben er tevreden over.. Zo duur zijn ze niet en je hebt wel een mooie laars.. Van die vlekken en uitlopen heb ik geen last
Ik ga voor de Fields, zal zo nog even teruglezen. Moet ze bestellen op de site, aangezien het retedruk was gisteren in Leek en het in mijn maat niet meer leverbaar was. Bestellen doe ik zo dat ze naar Leek worden gestuurd. Hoe werkt dit? Ze passen mij echt super, zitten in de knieholte als ik mijn knie buig, moeten niet te veel inzakken dus. Hoe gaat dat bij jullie?
Ik heb mijn laarzen nu al bijna een half jaar, maar ik begin nu ineens last te krijgen van de zijkant van mijn been, net boven mijn voet. Het leer trekt zich heer dan dubbel, waardoor mijn huid een soort van vast gaat zitten. Dit is iets wat ik ook wel eens met mijn rubber laarzen heb gehad. Iemand die weet waar dit aan kan liggen?
Weet iemand hoe het bestellen via internet werkt, zoals ze me in de winkel hebben gezegd. Betalen bij afhalen Divoza?
_Anouck
Geplaatst: 06-09-09 20:47
dorieeen schreef:
Jaa je kan de veters strakker doen, er zitten ook gewone veters bij waar je ze dus mee aan kan snoeren,
Hmm...ik heb er geen gewone veters bij ontvangen... Heb er wel laarzentrekkers bij gekregen :S heel raar, want je gebruikt ze niet eens bij deze laarzen :S
Ik heb de mijne nu al een paar maanden. (Vanaf begin mei) en ze zijn nog helemaal mooi! Ik vind het hele fijne laarzen en ze waren ook zo ingelopen. Ben er nogsteeds heel blij mee en ze zien er ook nog precies hetzelfde uit als toen ik ze kocht!