Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

) en daarbij vind ik ze harstikke mooi. Ik wilde ook graag een laars die niet 'af ging zakken', deze laars heeft gespjes achterop je kuit zodat je hem aan je kuit kan aanpassen. Ze zijn goed waterdicht (zelf getest in de vijver
) en lopen heerlijk. (4 dagen mee door Londen rondgelopen). En ze zijn lekker warm. Deze laarzen worden ook veel gebruikt in de jacht. Ik heb ze nu 2 maanden.
Ik ben er heel erg blij mee.
Hawai schreef:Na een hele periode wel weer Dubarrys of geen Dubarrys heb ik gisteren de knoop doorgehakt en geen Dubarrys gekocht maar look a likes.
Deze lederen laars heeft ook gore tex en wordt heel veel gebruikt in de jacht. Daarbij komt dat ze een heel stuk goedkoper zijn ook.
Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe boots.
[ Afbeelding ]
Anoniem schreef:Ik heb zwarte dubarry's met die geruite stof, maar eerlijk gezegd vind ik de ariat windermere laarzen die ik ook heb veel fijner lopen en ze zijn ook veel warmer bij koud weer. In de ariat laarzen zit een veel beter voetbed. Ik koop iig geen nieuwe dubarry's weer als die zwarte versleten zijn.

Roelke_ schreef:Zijn er inmiddels al mensen die deze hebben, en hoe zit het nou met de kuitmaat? Ik, met maat 37 en een kuitomtrek van 38 cm, kom dus op de extrafit uit. Al mensen die de extrafit hebben en zijn ze echt veel ruimer?
) en daar heb ik de extra fit's gepast. Ik heb zelf de gewone galway's en die pas ik goed, alleen kom ik er sinds een jaar heel moeilijk in omdat ik mijn enkel heb gebroken en daar nog steeds last van heb.

) in kunnen zitten. Mocht het nodig zijn, zou ik de schachten wellicht ietsje kunnen laten oprekken bij de schoenmaker? cwada schreef:http://vintagehandmade.nl deze zijn echt top
hafjelinger schreef:cwada schreef:http://vintagehandmade.nl deze zijn echt top
Inderdaad! Ik neem aan dat jij zo ook hebt.
Welk model heb je en hoelang heb je ze al?
Vankje schreef:Ik heb mezelf zojuist een vervroegd kerstcadeau besteld; een paar Dubarry Galway's![]()
Had 1,5 jaar geleden een paar outdoorlaarzen voor erg brede kuiten gekocht, die waren me (nadat ik was afgevallen) te ruim geworden en toen heb ik ze verkocht. Nu was ik toch wel weer op zoek naar paar fijne outdoorlaarzen en de Dubarry's spookten al langer door mijn hoofd
Ik heb nog steeds geen smalle kuiten, dus heb de Galway's Extrafit besteld. Ik hoop dat m'n kuiten erin passen, zou een centimetertje (of 2) in kunnen zitten. Mocht het nodig zijn, zou ik de schachten wellicht ietsje kunnen laten oprekken bij de schoenmaker?