Welke kleur?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

loesjuh95 schreef:Annekeee schreef:Ik ik heb ze
Foto is blauw ik heb ze in het zwart (zonder steentjes)
ik vind die laarzen echt zoo gaaf, ben er helemaal verliefd op! helaas heb ik net een nieuw paar waar ik spijt van heb, want ik wil deze precies zoals jij ze hebt, zwart zonder steentjes, mag ik vragen wat je ervoor hebt betaald want kan nergens de prijs vinden van die laars?

Ik heb op het moment echt geen laarzen nodig, maar als deze aan vervanging toe zijn of ik geld over heb... Citaat:Ja hoor €475,-
Ben er heel tevreden over, super fijn voetbed, beter als mijn bruine
Alleen zijn ze op dit moment terug naar Italië. Ik kreeg wel super service van De Niro boots! Ik krijg namelijk een nieuwe schacht.
Annekeee schreef:Even over de ritsen, ik heb mijne sinds 2008 en heb 2 maanden geleden voor het eerst een rits moeten vervangen. En ik heb ze dagelijks aan. Ik vind de ritsen heel sterk!!!
Fleurrr_ schreef:Gebruik jij ze alleen voor wedstrijden en maak je ze na het rijden ook meteen schoon?

Annekeee schreef:Annekeee schreef:Even over de ritsen, ik heb mijne sinds 2008 en heb 2 maanden geleden voor het eerst een rits moeten vervangen. En ik heb ze dagelijks aan. Ik vind de ritsen heel sterk!!!Fleurrr_ schreef:Gebruik jij ze alleen voor wedstrijden en maak je ze na het rijden ook meteen schoon?
Nee ik rij niet dagelijks wedstrijd
Maak ze 2x per maand schoon (?)
di maak ik ook nooit schoon trouwens, de rits