Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat is een hele mooie tussenjas, waterdicht en winddicht. Mijn winterjas is ook van Welkoop. Dat is eigenlijk een herenjas, maar who cares
Hij past, hij is lekker warm en van een stof die niet zomaar stuk is, waterdicht is en winddicht is! Wel iets zwaar, maar dat maakt me niet uit.
? Of is het uitverkocht dan?
Wij wonen in het westen maar tijdens vakantie even naar de winkel gereden en alles gepast. Ik val met veel dingen tussen 2 maten dus vind het bestellen wat vervelend.
heb nu de duurdere variant besteld, kijken of ik het daar ook mee heb.
Scum schreef:MWM; dan toch een keer een dagje uit plannen naar Duitsland? Ik heb het geluk dat ik er een half uurtje vandaan woon dus ik ga altijd naar de winkel toe.
Joery: andere jaren hebben ze altijd 10% korting gedaan met BF. Ik weet niet of ze dat dit jaar ook doen. Maar... 10% korting hebben ze ook gehad wegens Halloween dus daar hoef je dan niet op te wachten.
kan ik beter naar winkel hier in de buurt gaan. Dus of als we weer een keer op vakantie zijn daar in de buurt of toch bestellen. De korte mouwen shirts wel besteld, want die kunnen toch niet te kort zijn, haha. De lange mouwen en rijbroeken is wat spannend. Normaal bestel ik alleen online met gratis verzending en retourneren en liefst nog met achteraf betalen. Maar het is wel hele fijne kleding.Scum schreef:MWM; dan toch een keer een dagje uit plannen naar Duitsland? Ik heb het geluk dat ik er een half uurtje vandaan woon dus ik ga altijd naar de winkel toe.
Joery: andere jaren hebben ze altijd 10% korting gedaan met BF. Ik weet niet of ze dat dit jaar ook doen. Maar... 10% korting hebben ze ook gehad wegens Halloween dus daar hoef je dan niet op te wachten.
darkadia schreef:Hier ook een Kramer pakket onderweg. 2 winter rijbroeken, 2x elastische riem, sjaal en handtas. Ben benieuwd
Goede ervaringen met de shirts en jassen, maar nog geen ervaringen met andere spullen van Kramer