Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laurie schreef:Ohh ik vind kachelpijpen ook fijn haha, blijven zoveel mooier! Zolang de binnenkant maar niet zo hard is kun je er al vrij snel heel fatsoenlijk mee rijden.
Ik heb de Anky Elegance![]()
[ Afbeelding ]
xIrlijn schreef:Zo jaloers op alle mooie laarzen in dit topic![]()
Ik wil graag omgeving Nijmegen of omgeving Groningen stad verschillende Petrie's passen om te bepalen of de duurdere modellen mij het geld waard zijn. Twijfel namelijk tussen en duurder model of toch de (mij goed passende) Luca. Zijn er mensen in dit topic die een adres daarvoor weten? Mag ook via PB!
xIrlijn schreef:Van Huet blijkt maar een uur met het OV vanuit Nijmegen. Dus gister gebeld, aanstaande zaterdag al een afspraakBen gewoon nerveus omdat ik er zo veel zin in heb haha!
Hebben jullie na het aanmeten direct de laarzen besteld, of is het logisch dat je er nog even over na wilt denken daarna?
xIrlijn schreef:Vandaag in Bunnik geweest, was ontzettend leuk. Een geweldige plek en vakman zeg!
Ik heb de Superior laten aanmeten. Zelfs een niet passend paar zal al zo fijnIk twijfel alleen of ik het model mooi vind... Had zo graag een simpele, gladde laars zonder gesp gewild. Maarja, 100 euro meer voor een gesp minder slaat eigenlijk ook nergens op
Luxeproblemen!
MISTRAL94 schreef:Hij weet precies waarom een bepaald model wel of niet past, bij je bouw. Daar mag je zeker op vertrouwen. Ik heb niet een hele grote voetmaat, wel grote kuitmaat en dus wel de Olympic. Ik vind het voetbed wel heel fijn van de Petrie laarzen trok ze vanmiddag na een tijd weer aan en zit gewoon direct lekker.
Laurie schreef:MISTRAL94 schreef:Hij weet precies waarom een bepaald model wel of niet past, bij je bouw. Daar mag je zeker op vertrouwen. Ik heb niet een hele grote voetmaat, wel grote kuitmaat en dus wel de Olympic. Ik vind het voetbed wel heel fijn van de Petrie laarzen trok ze vanmiddag na een tijd weer aan en zit gewoon direct lekker.
Als Van Huet je de Superior heeft aangeraden denk ik dat je in de Olympic snel gaat slippen. Hij weet inderdaad heel goed wat het best bij je lichaamsbouw past