Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
simodi schreef:Vinden jullie nou ook niet dat er echt heel veel kapot gaat aan Dubarrys, en dat voor laarzen van dik 300 euro ?!
Als je alleen al in dit topic leest ...
simodi schreef:Voor wie ook slechte ervaring heeft met haar Dubarrys: ik heb nu Ariat Windemeres gekocht!
Deze zitten net zo fijn (misschien nog wel lekkerder door het zeer goede Ariat voetbed), zijn waterdicht (en dus niet waterafstotend zoals Dubarrys) en geschikt om mee te rijden (spoorsteuntje op de hiel).
Een aanrader, en ook nog eens stukken goedkoper!
taffy schreef:ja dat klopt,maar ik ga er vanuit dat er dan 100% garantie wordt gegeven door Dubarry en dat het probleem zal worden opgelost tot ze weer 100% waterdicht zijn,tenzij ze helemaal op zijn na 10 jaar gebruik bv.
Een goede winkel zal ze altijd terug sturen lijkt mij.
Geeft Dubarry geen garantie dán zou ik er ook niet opnieuw voor kiezen inderdaad,maar daar ga ik niet vanuit.
GaitMonster schreef:Helaas deden ze bij mij niks aan dat ze niet meer waterdicht zijn. Terwijl ik ze toen pas 1,5 jaar had. Kom je in de winkel, zeggen ze
"ja ze zien er wel gebruikt uit, maar we willen ze wel opsturen. Maar als er niks onder de garantie valt kost het je wel €7,50 verzendkosten". Alsof ik ze in de kast ga laten staan, ik heb ze gekocht voor gebruik.. Ze deden uiteindelijk alleen wat aan de voering bij de hakken, verder
niks en ze zijn niet meer waterdicht.
Volgende paar laarzen die ik koop zijn een stuk goedkoper en in ieder geval niet van dubarry..
zorro schreef:als je laarzen 15 jaar lang goed wilt gebruiken en perse wilt dat ze waterdicht blijven, denk je in mijn ogen sowieso niet reeel. voor (in verhouding) 25 tot 30 euro per jaar, 15 jaar lang mag je dat echt niet verwachten.
Ik vind de kwaliteit van Dubarry wel top, en ik vind ook dat ze hun prijs meer dan waard zijn. Wat je ook koopt, of het laarzen zijn of een auto, een pech product kan er altijd bij zitten. Daarnaast ben ik ook van mening dat onderhoud ook heel veel doet, en de manier waarop je er mee omgaat..