Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Odin schreef:Wat ik zo prettig vind aan deze laarzen is dat ze bij de enkels heel mooi aansluiten. Dat is bij mij heel erg smal en bij andere laarzen sluit dat lang zo mooi niet aan als bij deze.
c_alsemgeest schreef:Odin schreef:Wat ik zo prettig vind aan deze laarzen is dat ze bij de enkels heel mooi aansluiten. Dat is bij mij heel erg smal en bij andere laarzen sluit dat lang zo mooi niet aan als bij deze.
Klopt heb ik ook... mijn kuiten zijn veel breder dan m'n enkels... en bij andere merken waren dan altijd de enkels veel te wijd, waardoor er altijd diepe kreukels/plooien in kwamen en ik altijd blaren had op die plekken. Ook bij de anky elegance modellen van petrie, die zijn ook wat smaller en van kalfsleer maar hebben nooit zo lekker gezeten als mijn de niro's. Ook bij de elegance's kreeg ik blaren.
Chocotofe schreef:Ik heb mijn de niro's ottovanio nu al ongeveer 3 jaar, ze zitten ng steeds supergoed, maar ik ben vorig weekend op wedstrijd gegaan en bij het thuiskomen heb ik ontdekt dat ik het De Niro-embleempje op het lipje van mijn ene laars (vanboven aan de buitenkant) kwijt ben![]()
Heeft iemand van jullie dit ook al meegemaakt? Kan er zomaar een nieuw op geplaatst worden? Ik hoop van wel, want mijn laars ziet er maar leeg uit zonder dat logo'tje!
De winkel waar ik mn laarzen gekocht heb is niet echt bij de buurt, dus voor ik ga had ik graag geweten of iemand van jullie hiermee ervaring heeft.. ( Ik heb niet het hele topic doorgelezen)
Pops schreef:Odin: super mooie laarzen, ik spring met cognackleurige, maar ben benieuwd hoe de kleur van die van jouw noemt?
Ik heb trouwens ook smalle enkels en kuiten en ben super blij met de deniro's omdat ze idd mooi smal zijn
Chocotofe schreef:Ik heb mijn de niro's ottovanio nu al ongeveer 3 jaar, ze zitten ng steeds supergoed, maar ik ben vorig weekend op wedstrijd gegaan en bij het thuiskomen heb ik ontdekt dat ik het De Niro-embleempje op het lipje van mijn ene laars (vanboven aan de buitenkant) kwijt ben![]()
Heeft iemand van jullie dit ook al meegemaakt? Kan er zomaar een nieuw op geplaatst worden? Ik hoop van wel, want mijn laars ziet er maar leeg uit zonder dat logo'tje!
De winkel waar ik mn laarzen gekocht heb is niet echt bij de buurt, dus voor ik ga had ik graag geweten of iemand van jullie hiermee ervaring heeft.. ( Ik heb niet het hele topic doorgelezen)
c_alsemgeest schreef:Chocotofe schreef:Ik heb mijn de niro's ottovanio nu al ongeveer 3 jaar, ze zitten ng steeds supergoed, maar ik ben vorig weekend op wedstrijd gegaan en bij het thuiskomen heb ik ontdekt dat ik het De Niro-embleempje op het lipje van mijn ene laars (vanboven aan de buitenkant) kwijt ben![]()
Gewoon even naar die zaak bellen. Misschien kan je ze dan zelf opsturen oid. Of is het logo'tje vrij simpel te bevestigen en kan het via de leverancier naar jou toegezonden worden?
Chocotofe schreef:Ik kan inderdaad even bellen. Maar ik vroeg me vooral af of er iemand van jullie ervaring meehad, hopelijk is het idd vrij simpel te bevestigen!
Bedankt
X_Biekeh_X schreef:Heb net bij Drunense ruiterhuis DeNiro's gekocht voor 175 euro![]()
Ze koste eigenlijk 400 euro maar waren afgeprijsd naar 250 euro en dan nog is 30 % eraf !
Was echt wel geluk hebben dat mijn maat tussen die 10 paar rijlaarzen stond![]()
Ben er nu al super blij mij en ga ze dit jaar enkel aandoen voor wedstrijden