Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 13:28

die kleur is ook mooi!ik kan met mijne ook gemakkelijk springen :j ik zou graag nog brushed bruine willen...

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 15:13

Mooie kleur Odin, en ook mooie peeskappen erbij! *D

Odin

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 17:16

Dank je wel KarinvdM, het zadel heeft ook ongeveer dezelfde kleur trouwens. ;)

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 19:14

Odin: wat een mooie laarzen, helemaal in combinatie met je zadel en beenbescherming :).

Heeft iemand hier trouwens DeNiro laarzen met elastiek naast de rits?

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 19:37

mijn laarzen: Afbeelding

ik kan niet anders zeggen als dat ik er super blij mee ben en dat ze super zitten!

Chocotofe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 16:11

Ik heb mijn de niro's ottovanio nu al ongeveer 3 jaar, ze zitten ng steeds supergoed, maar ik ben vorig weekend op wedstrijd gegaan en bij het thuiskomen heb ik ontdekt dat ik het De Niro-embleempje op het lipje van mijn ene laars (vanboven aan de buitenkant) kwijt ben ;(
Heeft iemand van jullie dit ook al meegemaakt? Kan er zomaar een nieuw op geplaatst worden? Ik hoop van wel, want mijn laars ziet er maar leeg uit zonder dat logo'tje!

De winkel waar ik mn laarzen gekocht heb is niet echt bij de buurt, dus voor ik ga had ik graag geweten of iemand van jullie hiermee ervaring heeft.. ( Ik heb niet het hele topic doorgelezen)

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 17:05

Kun je niet met de winkel bellen waar je ze gekocht hebt? Misschien kunnen zij een embleempje via de post naar je toe sturen? Dan hoef je ook niet daar naartoe.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:22

Odin schreef:
Wat ik zo prettig vind aan deze laarzen is dat ze bij de enkels heel mooi aansluiten. Dat is bij mij heel erg smal en bij andere laarzen sluit dat lang zo mooi niet aan als bij deze.

Klopt heb ik ook... mijn kuiten zijn veel breder dan m'n enkels... en bij andere merken waren dan altijd de enkels veel te wijd, waardoor er altijd diepe kreukels/plooien in kwamen en ik altijd blaren had op die plekken. Ook bij de anky elegance modellen van petrie, die zijn ook wat smaller en van kalfsleer maar hebben nooit zo lekker gezeten als mijn de niro's. Ook bij de elegance's kreeg ik blaren. -O-

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:35

Ik heb mijn de niro's nu een half jaar en kan niets anders zeggen dan dat ze iedere dag weer goddelijk zitten! Het enige jammere is is dat ik ze niet meer schoon kan krijgen aan de binnenkant en durf ook niet harder te poetsen, want heb het idee dat ik dan zo ongeveer het leer weg poets. Maar goed, dat is aan de binnenkant, voor de rest zien ze er nog uit als nieuw!

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:54

c_alsemgeest schreef:
Odin schreef:
Wat ik zo prettig vind aan deze laarzen is dat ze bij de enkels heel mooi aansluiten. Dat is bij mij heel erg smal en bij andere laarzen sluit dat lang zo mooi niet aan als bij deze.

Klopt heb ik ook... mijn kuiten zijn veel breder dan m'n enkels... en bij andere merken waren dan altijd de enkels veel te wijd, waardoor er altijd diepe kreukels/plooien in kwamen en ik altijd blaren had op die plekken. Ook bij de anky elegance modellen van petrie, die zijn ook wat smaller en van kalfsleer maar hebben nooit zo lekker gezeten als mijn de niro's. Ook bij de elegance's kreeg ik blaren. -O-

Mijn kuiten zijn net zoals mijn enkels juist heel smal. :j

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 22:06

Chocotofe schreef:
Ik heb mijn de niro's ottovanio nu al ongeveer 3 jaar, ze zitten ng steeds supergoed, maar ik ben vorig weekend op wedstrijd gegaan en bij het thuiskomen heb ik ontdekt dat ik het De Niro-embleempje op het lipje van mijn ene laars (vanboven aan de buitenkant) kwijt ben ;(
Heeft iemand van jullie dit ook al meegemaakt? Kan er zomaar een nieuw op geplaatst worden? Ik hoop van wel, want mijn laars ziet er maar leeg uit zonder dat logo'tje!

De winkel waar ik mn laarzen gekocht heb is niet echt bij de buurt, dus voor ik ga had ik graag geweten of iemand van jullie hiermee ervaring heeft.. ( Ik heb niet het hele topic doorgelezen)

ik heb het ook en een pensionklant van mij had het ook.

heb het maar zo gelaten..

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 10:19

Odin: super mooie laarzen, ik spring met cognackleurige, maar ben benieuwd hoe de kleur van die van jouw noemt?

Ik heb trouwens ook smalle enkels en kuiten en ben super blij met de deniro's omdat ze idd mooi smal zijn ;)

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 13:48

Pops schreef:
Odin: super mooie laarzen, ik spring met cognackleurige, maar ben benieuwd hoe de kleur van die van jouw noemt?

Ik heb trouwens ook smalle enkels en kuiten en ben super blij met de deniro's omdat ze idd mooi smal zijn ;)

Ik zou het niet weten eerlijk gezegd, hoe deze kleur heet. Het is minder rood dan cognackleur maar lichter dan donkerbruin. ;)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 14:11

Chocotofe schreef:

Gewoon even naar die zaak bellen. Misschien kan je ze dan zelf opsturen oid. Of is het logo'tje vrij simpel te bevestigen en kan het via de leverancier naar jou toegezonden worden?

Chocotofe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 12:49

c_alsemgeest schreef:
Chocotofe schreef:

Gewoon even naar die zaak bellen. Misschien kan je ze dan zelf opsturen oid. Of is het logo'tje vrij simpel te bevestigen en kan het via de leverancier naar jou toegezonden worden?

Ik kan inderdaad even bellen. Maar ik vroeg me vooral af of er iemand van jullie ervaring meehad, hopelijk is het idd vrij simpel te bevestigen!
Bedankt :)

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 16:49

Bij mij zitten ze er op allebei mijn paren laarzen gewoon nog op. Maar het lijkt me niet lastig zoiets te bevestigen, desnoods met een drupje alleslijm of secondelijm als het geen schroefje heeft.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 17:38

Chocotofe schreef:
Ik kan inderdaad even bellen. Maar ik vroeg me vooral af of er iemand van jullie ervaring meehad, hopelijk is het idd vrij simpel te bevestigen!
Bedankt :)

Nee ik heb het eigenlijk nog nooit gehad? Bij alle drie m'n deniro's niet... terwijl ik de bruine echt erg lang heb gehad.
Bij m'n petries heb ik het helaas wel meerdere malen gehad, maar die deden gewoon een P'tje naar me opsturen en mijn plaatselijke schoennenboer zette hem er altijd even voor me op :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 19:04

hallo dames :)

Heb het topic even sporadisch door gelezen maar kwam het nergens tegen haha.
Ik ga morgen een stel de niro's aan laten meten, maar vroeg me af of het ook mogelijk is om de binnenkant op te laten ruwen waardoor je meer grip hebt.
Of net zoals de merediths van petrie van dat andere materiaal.
Weet iemand dit toevallig of heeft iemand het ooit laten doen?

X_Biekeh_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 20:46

Heb net bij Drunense ruiterhuis DeNiro's gekocht voor 175 euro *\o/*
Ze koste eigenlijk 400 euro maar waren afgeprijsd naar 250 euro en dan nog is 30 % eraf !
Was echt wel geluk hebben dat mijn maat tussen die 10 paar rijlaarzen stond :D

Ben er nu al super blij mij en ga ze dit jaar enkel aandoen voor wedstrijden :o

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 20:47

Dat is nog eens mazzel hebebn! :)

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 20:50

Dat is heel erg mazzel hebben zeg! Welke? :)

X_Biekeh_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 21:05

Afbeelding

De deze , de ottaviano :j

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 22:29

Die heeft een vriendin van mij ook en ik heb zelf de bruine variant hiervan. Jaloers dat je die voor die prijs hebt weten te krijgen zeg! Voor die prijs had ik graag ook wel een paar zwarte willen kopen. Veel plezier ermee. :)

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 23:01

Die heb ik ook, in het zwart (met bruine hak en zool). Mooie prijs heb je er voor betaald!

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 19:03

X_Biekeh_X schreef:
Heb net bij Drunense ruiterhuis DeNiro's gekocht voor 175 euro *\o/*
Ze koste eigenlijk 400 euro maar waren afgeprijsd naar 250 euro en dan nog is 30 % eraf !
Was echt wel geluk hebben dat mijn maat tussen die 10 paar rijlaarzen stond :D

Ben er nu al super blij mij en ga ze dit jaar enkel aandoen voor wedstrijden :o

vind ik leuk haha, heb je echt precies goed getimed ja!