Relive challenges #1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pjer

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:19

Leuk Dyonne! Is dat toevallig in het bos bij putten? die ietwat holle paden daar vind ik soms nog best tricky met de wagen.

Sjors is trouwens wel onder het zadel, Boris schijnt wel zadelmak gemaakt te zijn, maar is voor zover we weten niet doorgereden dus daar gaan we deze zomer mee aan de slag, maar hij is nogal snel lenig en reactief dus ik weet niet of dat een match gaat zijn met ons. Maar goed dat geeft verder niet. Het riden is voor ons toch meer voor af en toe, ik moet al mijn uiterste best doen om 1x per 2 weken op sjors te stappen, ik zou best vaker willen maar het komt er gewoon niet van.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:48

Mijne loopt wel ohz, maar zelf door omstandigheden even niet.
Dit is idd bij Putten, daar staan we nu enkele maanden.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:42

Prachtig daar! Ik was van het weekend in Ermelo, helaas zonder paard. Vroeger wilde ik heel graag rond de Veluwe of in Drenthe wonen om met de paarden op pad te kunnen. Tegenwoordig denk ik alleen maar ik blijf hier, zonder wolven in de buurt. Hebben jullie daar ooit stress van?

Vandaag heerlijk op pad geweest. Het western zadel en ik worden langzaam vriendjes.

Ik doe bewust even niet mee aan deze challenge, hier worden de hoogtemeters niet juist geregistreerd en dat frustreert me :+ .

Net wel even gespiekt; ik heb deze week al ruim 40km gereden en nog geen enkele hoogtemeter. Terwijl afgelopen vrijdag in 1 ritje 11 hoogtemeters. Dat ritje was op en neer naar de rijbak 3km verderop (ik track alleen de weg erheen en terug, zet hem in de bak zelf op pauze) , en exact hetzelfde ritje heb ik gisteren ook nog gemaakt omdat ik les had. Het is 100% geasfalteerd fietspad, dus slaat echt nergens op.

Op- en afstappen is het verschil ook niet, want dat heb ik deze week al meerdere keren gedaan. Ik rij best wat dijken op en af, en onderweg naar de rijbak moet ik een viaduct over, dus dat is sowieso klimmen en dalen, en elke keer exact hetzelfde aantal meters zou je denken.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14 min geleden

Oh dat zou ik ook frustrerend vinden := Wat een heerlijk filmpje! Leuk om zo een beetje te kunnen meegenieten.

Ik woon midden op de Veluwe en rijdt ook door wolvengebied, net zoals ik met de honden door wolvengebied loop. Af en toe heb ik er stress van, maar ik heb er ook geen invloed op en vind de ritten en wandelingen te fijn om het niet meer te doen. In de afgelopen tien jaar in wolvengebied geleefd en gewandeld en nog nooit een wolf tegengekomen. Eens zal de eerste keer zijn, maar mijn leven wordt er niet leuker van als ik er om ga stressen :=