Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ingrid_92

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 12:12

Ik gebruik al ruim 4 jaar dezelfde teugels met clips, ben er super tevreden over. Ik gebruik ze met rijden en met werken aan de hand. Vooral met dit laatste vind ik het erg handig, omdat ik dan eenvoudig kan kan wisselen met de plaats van mijn teugels (op de neus, aan de zijkant etc.)

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 17:38

Fijn dat ze het bij jullie wel hielden. Ik heb het 2 keer gehad dat ze braken. 1 keer waren we bijna thuis en waren we aan het galoperen. Andere keer in de Loonse en Drunense duinen toen we net vertrokken waren. Ik durf het niet meer :n

Guusje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 14:37

Zonet even bij de Krämer winkel in Westerstede geweest, echt een mooie winkel, heb er wel 2 uur rondgelopen volgens mij :=
Ik kwam voor een nieuwe winterjas, de maten vielen me tegen. Normaal draag ik maat XXS, nu moest ik kindernmaat 140 hebben. Jammer want ik vond de jassen van de nieuwe collectie zo mooi. Uiteindelijk wel geslaagd!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 15:50

Wat leuk, ik ga morgen shoppen in Westerstede.
Wil wat shirtjes hebben

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 20:55

Zou er bij kramer een jas, vest of bodywarmer passen qua kleur bij het dekje rioja van le mieux?

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 19:16

Weer veel te veel geld uitgegeven. _O-

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 11:13

Iemand een idee of kramer een kleur heeft die matcht bij de ES timeless rose?

Afbeelding

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 12:02

Altijd moeilijk van een plaatje, moet je de plaatjes eens naast elkaar leggen dan kan je het zien,

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 09:08

Dat kun je niet zien van een plaatje. Je moet een gekalibreerd scherm hebben dan, EN de fotograaf moet ook met ware kleuren gewerkt hebben. Dus de witbalans goed hebben. Dat eerste heb ik wel, maar dat tweede weet ik ook niet en dat is de belangrijkste factor. Matchend met een contrastkleur ga je vaak wel vinden, maar exact hetzelfde niet. En soms is juist iets wat bijna hetzelfde is erg lelijk. Dus ik zou wel gaan voor een duidelijk andere kleur als matchend, dat is de grootste kans op succes.

Connaisseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 04:01

Heeft er iemand ervaring met de peesbeschermers van felix buhler? Gaat om de flextrainers met bontrand

JosjeDZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 07:05

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 07:18

Ik heb mijn kast eindelijk ingedeeld met de haakjes ed van oa Kramer!
En het blauwe halster is ook van kramer!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 10:34

Heeft iemand ervaring met de zweetdekens van Kramer?

Ik heb een Harry's Horse teddyfleece en die werkt heel goed, een QHP die niet fijn is en nog een zwarte die wel redelijk goed werkt. Maar ik pak eigenlijk alleen de HH omdat die heel fijn is. Maar zou er graag nog 1 bij willen, en om nu een zelfde te kopen vind ik ook weer zo wat.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 10:36

Mooi alwayd! Altijd leuk om alles in 1 kleur te hebben!
Jammer alleen dat die zadelsteunen nog steeds gemaakt en verkocht worden, terwijl ze niet goed voor het zadel zijn.

Ik heb alleen kleding, accessoires en dekjes van kramer. Verder geen dekens oid.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:47

Ik heb een pad op de zadesteun. Maar nu geen zadel nodig want paard is 2. :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:49

Als je er maar op let, zelfs met pad ;) heel veel mensen beseffen zich niet dat kussens ernaar gaan vormen en dus niet meer naar paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 15:28

MyWishMax schreef:
Als je er maar op let, zelfs met pad ;) heel veel mensen beseffen zich niet dat kussens ernaar gaan vormen en dus niet meer naar paard.

Is klein beetje onzin... mijn zadelmaker zei dat ook maar kwam er nu beetje op terug. Met pad of badmatje erop zag ze 0 verandering in de kussens. Dus was het prima.

Zonder iets kan het wel gebeuren ja. Maar mijn zadels hadden dus niks geen schade ervan. Ik heb er altijd 3 pads onder.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 15:36

Ik heb gewoon een pad van paar cm die normaal onder zadel lag die mooi op dat ding past.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 16:59

Spenk schreef:
MyWishMax schreef:

Is klein beetje onzin... mijn zadelmaker zei dat ook maar kwam er nu beetje op terug. Met pad of badmatje erop zag ze 0 verandering in de kussens. Dus was het prima.

Zonder iets kan het wel gebeuren ja. Maar mijn zadels hadden dus niks geen schade ervan. Ik heb er altijd 3 pads onder.

Ja, 3 pads is wat anders al ja. Wij hadden op stal toch echt zadels die zelfs met een pad eronder de stangen erin hadden staan. Of de stangen in de onderlegger door druk van het zadel. Nee, dat zag je niet bij het zadel maar de zadelmaker voelde het zeker wel en het paard dus ook. Niet iedereen let goed op hoe de vulling aan blijft voelen, zelfs sommige zadelpassers niet.

Daarom zeg ik ook dat ik het vooral stom vond dat ze nog steeds gemaakt en verkocht worden. De leverancier en producent dus. Mensen realiseren zich lang niet altijd dat het dus wel schade kan maken en het is niet dat er geen alternatieven zijn. Liever iemand een keer te veel waarschuwen.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 17:12

Mijn vorige zadelmaker (en ook zelf ondervonden bij mijn WoW zadel) zei dat ook. Ik heb toen de kast die ik toegewezen kreeg op stal gelijk verbouwd en zit er nu een buis zadelsteun in. Eerst voor mijn engelse zadels en nu voor mijn westernzadel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 17:15

Ik zeg ook niet dat het niet gebeurd maar dat de kanttekening dus wel is of je er wat tussen hebt liggen of niet :)

Mijn zadelmaker zegt en zei hetzelfde maar kwam er wel van terug omdat er met mijn zadel niks aan de hand was en bij sommige andere klanten ook niet (die deden er 3 dubbel dikke badmat omheen) maar bij mensen die niks er tussen hebben wel.

Dus dat je óf de steun vervangen moet óf je moet er een flinke laag omheen doen ja.

Laj1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 17:58

iemand hierboven vroeg naar de jas Claire,ik heb deze.normaal draag ik ook maat M en heb de jas
ook in M hij valt iets ruim en is warm.

JosjeDZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 23:14

Laj1 schreef:
iemand hierboven vroeg naar de jas Claire,ik heb deze.normaal draag ik ook maat M en heb de jas
ook in M hij valt iets ruim en is warm.

Dank je!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 16:31

Ik was net nog bij Kramer maar heb me keurig gedragen. Alleen een borstel en een halstertouw gekocht :) En een cap gepast, die past ook goed maar ik wil eerst ook nog een andere passen denk ik. Maar dan weet ik wel wat ik kan bestellen als het die wordt :j

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 16:46

Tm 30 okt is er 10% korting op het gehele assortiment :)