Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
_rosita_ schreef:Daar geloof ik niet in. Laarzen van 400 euro, van een merk die waterdichtheid beloofd... Dan maar stampij maken, maar ik ga zeker wel een oplossing eisen. Heb er jaren over nagedacht, tijden voor gespaard en nu dit.. Bah! Baal er echt van!
Donna_ schreef:Dan geloof je het nietGeef je groot gelijk dat je een oplossing gaat eisen, ben heel benieuwd naar het vervolg. Waar heb je ze gekocht als ik vragen mag? Niet aan verkoper naar de garantie gevraagd?
heb er gewoon de pest over in._rosita_ schreef:K*t k*t en nog eens k*t... Sorry voor de scheldpartij, maar kom er net achter dat ook mijn laarzen lek zijn! Wasss met de hond wandelen bij t meer en een natte voet.... Heb ze net 2 jaar en helemaal niet veel aan gehad.wel netjes onderhouden met het setje wat ik erbij gekregen heb.. A.s. Week maar terug naar de winkel. Neem toch aan dat ik mag eisen dat ze gemaakt of vervangen worden??
Donna_ schreef:Helaas, garantie is maar 1 jaar... wel ontzettend balen joh!
_rosita_ schreef:Daar geloof ik niet in. Laarzen van 400 euro, van een merk die waterdichtheid beloofd... Dan maar stampij maken, maar ik ga zeker wel een oplossing eisen. Heb er jaren over nagedacht, tijden voor gespaard en nu dit.. Bah! Baal er echt van!
simodi schreef:Kun je altijd proberen, maar als de winkel er niets mee doet ben je uitgepraat ... net zoals ik ....![]()
Aan mijn Dubarrys werd ook niks meer gedaan, ze zagen er 'gedragen' uit volgens de winkel, ja duh ...![]()
Ze konden ze wel opsturen naar Dubarry maar ze hadden geen idee of die er wat mee zouden doen en of dat mij nog wat ging kosten ... ben daar dus maar niet aan begonnen.
Maar hopelijk lukt het je!
Overigens had ik onlangs een paar soortgelijke laarzen van Rider Pro van de ruitesportzaak, waarvan de voering op de hak losliet na een halfjaar intensief dragen. Dat was niet te repareren, maar ik heb keurig mijn aankoopbedrag van de leverancier via de ruitersportzaak teruggekregen binnen 1 week!
simodi schreef:Kun je altijd proberen, maar als de winkel er niets mee doet ben je uitgepraat ... net zoals ik ....![]()
Aan mijn Dubarrys werd ook niks meer gedaan, ze zagen er 'gedragen' uit volgens de winkel, ja duh ...![]()
Ze konden ze wel opsturen naar Dubarry maar ze hadden geen idee of die er wat mee zouden doen en of dat mij nog wat ging kosten ... ben daar dus maar niet aan begonnen.
Maar hopelijk lukt het je!
Overigens had ik onlangs een paar soortgelijke laarzen van Rider Pro van de ruitesportzaak, waarvan de voering op de hak losliet na een halfjaar intensief dragen. Dat was niet te repareren, maar ik heb keurig mijn aankoopbedrag van de leverancier via de ruitersportzaak teruggekregen binnen 1 week!
siskeh schreef:@dispar_vulgo: hoezo had je het dan 7 euro verzendkosten gekost?
Ik neem toch aan dat de kosten naar het buitenland heen-en-weer wel ff iets duurder zijn..
Ik heb ze nu 1,5 jaar
. Wie weet raad?
Mijn eurostar dublins zijn nu bijn a 2 jaar oud en nog steeds goed, maar er komt een moment dat ze dood gaan. En dan wil ik wel weer nieuwe kopen.