Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

risky schreef:zijn er toevallig ook A'tjes die in het voorjaar direct in de L1 gaan starten? zoja waarom kies je hiervoor?
risky schreef:zijn er toevallig ook A'tjes die in het voorjaar direct in de L1 gaan starten? zoja waarom kies je hiervoor?

Ben echt benieuwd hoe dat gaat
Jessica1981 schreef:Ik mag ook L1 starten. Maar ik vind het niet eerlijk tegen over mijn beestje. Dus start lekker B. Anders moet je gelijk zijgangen doen. Daar is ze nog niet echt aan toe. Ze is net 2 mnd zadelmak.
Gewoon lekker op ons gemak de B door tuffen. Dan kunnen/mogen ze nog een beetje kijken. Die van mij is een erge heet hoofd. Dus als iets eng is dan gaan we met 120 door de bak.
Mexxuna schreef:Jessica1981 schreef:Ik mag ook L1 starten. Maar ik vind het niet eerlijk tegen over mijn beestje. Dus start lekker B. Anders moet je gelijk zijgangen doen. Daar is ze nog niet echt aan toe. Ze is net 2 mnd zadelmak.
Gewoon lekker op ons gemak de B door tuffen. Dan kunnen/mogen ze nog een beetje kijken. Die van mij is een erge heet hoofd. Dus als iets eng is dan gaan we met 120 door de bak.
Hier nog één, als iemand zijn paard beloond ga ik met 200km per uur door de bak...![]()
daar oefen ik nu het meeste op..
dus iedereen beloond nu zijn paard als ik aan het rijden ben..
NOgmaals gefeliciteerd meid
Ze mocht iets meer voor mijn been zijn, ik had 172 punten