Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ikke schreef:Totdat je verstand van vissen krijgt...........
Daarnaast zijn er meer oplossingen dan spuiten.

Ziolette schreef:Toen de pech uitgedeeld werd stonden wij voor de verandering eens een keer vooraan.

Lovely schreef:ikke, ik denk dat zulke beslissingen van heel veel factoren afhankelijk zijn, in hoeverre je nog geld wilt steken in een paard, mag daar onderdeel van zijn, maar dan liever wel in combinatie met andere factoren zoals leeftijd, prognose en kans van slagen.
Lovely schreef:Klinieken zijn ook niet heilig hoor, ik zie sommige paarden keer op keer terug komen van klinieken terwijl je eigenlijk hoopte (voor het paard) dat het eindelijk eens over zou zijn. Kennelijk zijn er klinieken die het ook wel prima vinden om te blijven behandelen zolang een baas nog bereid is ervoor te betalen.
Lovely schreef:Naar mijn idee komt dat ook voor. Het komt ook voor dat klinieken paarden 'binnenstebuiten keren' (lees: uitgebreid onderzoek doen zonder duidelijke aanwijzing) op kosten van een verzekeringsmaatschappij. Dat wordt dan dus gedaan door eigenaren die dat niet zouden doen als ze het zelf moesten betalen, maar op kosten van de verzekering wel graag. Als je ziet hoe vaak dat gebeurt, dan is het niet zo vreemd meer dat die premies zo hoog zijn .
Needje schreef:Ikke, je 2 punten zijn hetzelfde.
Maar dat is niet omdat het toch verzekerd is, want die verzekering is er (nog) niet.