Hoe was je eerste wedstrijd? En hoeveelste ben je geworden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elisaaaaa

Re: Hoe was je eerste wedstrijd? En hoeveelste ben je geworden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 09:25

Ik heb ook net als bijna iedereen, mee gedaan aan een dressuurwedstrijd, de F1, ik had daar 235 punten (net nog opgezocht) en werd 1e de gene die 2e werd had 224 punten, kan je nagaan hoe makkelijk de F1 was, alleen nu hebben ze zo'n nieuwe boekje, echt raar!

IndyVanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 09:46

mijn eerste wedstrijd was 9 maart dit jaar. ik was 2x 2e met 181 en 191 punten Lachen

Kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 11:02

Mijn eerste wedstrijd was ik 11 ofzo.. Tong uitsteken Was op de manege en ik zat op een pony die ik helemaal geweldig vond.. Hij had alleen nog nooit witte hekjes gezien en ik kon nog niet echt goed rijden dus ik kreeg hem er niet langs en was ik gediskwalificeerd Bloos....

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 22:28

Ik werd laatste met de pony die ik nu heb. Vork
Was 11, had geloof ik iets van 554 punten, pony stuiterde
alle kanten op.

Heb gejankt als een baby, en de wedstrijden afgezworen,
maand later deed ik weer mee. Vork

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 22:41

Mijn allereerste officiele wedstrijd was op 26 januari 2003 toen was ik 10 jaar (27 januari 11:P) toen werd ik met mijn kleine ponytje truus kampioen van haaksbergen.. Pling ik zou het zo weer over willen doen.. ik wist toen nog geen eens wat het betekende maar iedereen zat te huilen dus dacht ik dat het vast wel iets zou betekenen..Tong uitsteken

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 22:57

Mijn eerste wedstrijd was toen ik 10 was en toen ging mijn hele schattige merrietje ervandoor Bloos Huilen

We werden één na laatste.. Knipoog

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 23:01

Ik weet niet meer precies waarneer het was, maar ik was nog wel een kleine gup, zo rond de 7/8 jaartjes oud. Het was een onderlinge wedstrijd maar aangezien ik een van de weinige manege-ruitertjes toen was had meerendeel een eigen pony/paard, ik niet, nee ik ging op shetlander Polly. Ik weet nog wel dat er een paar keer naar me gelachen werd, maar werd wel mooi eerste. En dan sta je daar, tussen allemaal mensen die hopen dat ze eerste worden met hun pony/paard, met je mond vol tanden je prijsje op te halen. Clown

Luv_Them

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 23:04

Mijn eerste wedstrijd was 5 juli 2008, onderlinge wedstrijd op de manege. Ik rijd nog maar anderhalf jaar (toen een jaar dus) en durfde een proefje met gallop niet aan (B dus) en heb dus een BB gereden (tussen allemaal kleintjes, schaamde me wel een beetje, ik ben 14 Clown) en werd 1e met 188 punten. Ik vond het helemaal geweldig, want ik reed in het proefje links ipv rechts, dus ik dacht dat ik het verkloot had Clown

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 13:39

mijn allereerste wedstrijd was de f1 op een manegepony. was eerste en toen wou ik opeens wweer meedoen:P

Fietjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:51

Mij eerste wedstrijd is volgens mij 4 jaar geleden. Wel met een eigen pony. Ik werd 2e (van de 2 Tong uitsteken )

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:20

was op mijn eigen club en de sfeer was wel heel goed, was niet heel erg gespannen. Was wel van alles vergeten Huilen van het lachen. Mijn proefje ging gewoon netjes maar niet spectaculair. Werd 3e met 183 punten geloof ik