Hengst uitgebroken maar weigeren te betalen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

smurffie

Re: Hengst uitgebroken maar weigeren te betalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 13:33

Abel schreef:
Van de bijrijdster heb ik gehoord dat ze nog geen scan gemaakt hebben. Woensdag was het niet doorgegaan. Ze denken nu dat het eventuele vruchtje al een kloppend hart heeft en nou vinden ze het moord als ze het weghalen. Hoe dom! Verdrietig

Is het makkelijk om woorden te verdraaien als iemand zelf niet meer reageert? dit heb ik nooit gezegt, en hier vind ik je ronduit respectloos dat je over pm iets vraagt, ik daar netjes een uitgebreid antwoord op gegeven. Dan is het not-done om iemands woorden te verdraaien en in een topic te plaatsen waar duidelijk over gezegt is dat er geen informatie meer in komt Lachen. Rolleyes lekker ben je dan bezig, om op iemands vertrouwen te spelen Rolleyes

Prima en klaar: over pm hoeft niks meer gevraagt te worden. Jullie horen volgend jaar wel of er een veulen naast staat of niet.

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 13:39

Wat charmant en dankbaar is dat toch weer van jullie (heb jij eigenlijk 2 accounts?)
Als je volgend jaar een topic opent over jouw veulen zullen er weinig mensen nog geinteresseerd zijn na de manier waarop je ons hier behandeld hebt.

Ik wacht trouwens nog steeds op een antwoord op mijn pm. Of krijg ik zelfs dat niet voor mijn moeite?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 13:44

Abel, begrijp ik nou goed dat jij bekend hebt gemaakt wat je via pb hebt gehoord? Vind ik echt niet netjes van je hoor....mag volgens mij ook niet.

Abel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 13:50

Nee hoor ik heb geen pb openbaar gemaakt. Dan had ik de vuilspuiterij over slimmerik er ook bij moeten zetten. Ik heb alleen omschreven wat er over het paard gezegd is en heb de letterlijke pb niet openbaar gemaakt.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 13:57

Hoe weet jij dan hoe het zit met de merrie van TS?

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 14:12

ik zou altijd scannen....ook ivm met evt 2ling dracht....
dat risico zou ik niet willen lopen....

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 20:08

sigrid1182 schreef:
ik zou altijd scannen....ook ivm met evt 2ling dracht....
dat risico zou ik niet willen lopen....

Inderdaad, al is het alleen maar voor wat zekerheid en de gezondheid van de merrie..

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 20:25

Hier voorlopig even een slotje, in de eerste instantie voor overleg maar gezien de TS heeft aangegeven niet meer te reageren zal het verder alleen maar speculeren worden in dit topic en is het nutteloos dit topic nog te openen.

[edit] besloten is het topic definitief op slot te houden.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 14-07-08 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Edit toegevoegd.