Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 
Shanna schreef:Sorriso schreef:Ik heb ook supersnel blaren. Stel dat ik 3 dagen zonder handschoentjes rij in een week tijd. Dan heb ik blaren op mijn ouder blaren. En als je dat zweet in een open blaar krijgt... Oeioeioei.
Laat staan van het vuil wat er in komt want je handen zijn ook niet schoon als je met paarden bezig bent.. En dat vermengt met zweet
Ik rijd ook altijd met handschoentje's gewoon omdat mijn handen zosnel kapot zijn, ik rijd ook absoluut met losse teugel dus eigenlijk altijd waslijntjes en harde hand heb ik ook zekers niet maar ik heb gewoon tere handje's.. Ook met uitmesten heb ik handschoenen aan tegen de blaren
Je kan ze daarna haast uitwringen!
Citaat:Laat staan van het vuil wat er in komt want je handen zijn ook niet schoon als je met paarden bezig bent.. En dat vermengt met zweet
Ik rijd ook altijd met handschoentje's gewoon omdat mijn handen zosnel kapot zijn, ik rijd ook absoluut met losse teugel dus eigenlijk altijd waslijntjes en harde hand heb ik ook zekers niet maar ik heb gewoon tere handje's.. Ook met uitmesten heb ik handschoenen aan tegen de blaren
Citaat:En hier hetzelfde!
Ik rijd altijd met handschoenen (die Roeckl nog liefst, want andere irriteren mijn handen alleen maar meer!). Als ik dat niet doe, heb ik gegarandeerd blaren. Of ik nu intensief rijd of met een lang teugeltje ga wandelen, het maakt niet uit, blaren heb ik.
Als ik handschoenen aandoe, heb ik dat probleem niet. Fijn vind ik het niet. Rijd maar eens met 25°C met handschoenen...Je kan ze daarna haast uitwringen!
Vooral met buitenrijden, allemaal zo leuk de wereld verkken.
( We rijden bijna altijd hetzelfde rondje maar ze doet net of ze er voor het eerst komt.
)