Wel een les gehad van Jan Willem Vooren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

A0000

Re: Wel een les gehad van Jan Willem Vooren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:29

Op de foto's op de site van Jan Willem staan wel degelijk heel veel volwassenen over de bakrand te kijken...

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:45

Mooi, dan is dat ook weer opgehelderd Haha!

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 11:51

Ik vind de bakrand niet echt laag daar, of ik ben zo'n leutje dat kan natuurlijk ook hé Haha! Haha!

Maar kinderen zijn mij daar iig niet opgevallen verder dan deze 4 op rij Knipoog

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 19:00

ik heb paar 2 weken geleden een les van hem gehad in zuidlaren, ik vond dat hij echt goed les geeft! was er zeer tevrede over Lachen

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 19:05

rommie schreef:
Op de foto's op de site van Jan Willem staan wel degelijk heel veel volwassenen over de bakrand te kijken...

wat is de site van hem Bloos ik kan het niet vinden Bloos

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 19:24

http://www.dressuurschooljwvooren.eu

Foto's staan onder Agenda, daar staan ook de andere data Lachen

@oversized: ik vind het een beetje raar dat je uit die ene foto afleid dat er alleen maar kinderen waren. En ook die hebben er veel van begrepen want ze zaten keurig anderhalfuur stil en een meisje had nog een leuke vraag en ze begreep het antwoord daarop ook goed. Het was inderdaad een hele leuke middag Lachen

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 23:42

Dat heb ik niet gezegd. Je moet beter lezen Ilsemarie! Zoals ik al eerder zei fijn dat het een leuke middag was!

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 23:43

MissJ schreef:
Oversized vraagt zich af wat de gemiddelde leeftijd van het publiek was. Knipoog Dat ivm de leerzame middag.

Idd maar schijnbaar voelen mensen hier zich direct op hun pik getrapt en schieten in de verdediging.... jammer hoor!

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 10:09

het is niet voor niets bokt, en soms zijn heel veel reactie´s inkoppertjes Knipoog

Maar ja overal is wel wat, vind maar es iemand die perfect lesgeeft, en dan ook perfect rijdt, iedereen wil perfectie in iemand die lesgeeft, maar zijn zelf helemaal nog niet klaar voor dat niveau, ik denk dat heel veel mensen zichzelf overschatten qua rijden, omdat ze per toeval es een leuk goed paard onder hun kont gehad hebben.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 12:25

Daarbij is de chemie tussen instructeur en lesklant ook heel belangrijk. Zowel de instructeur als de klant kunnen los van elkaar nog zoveel talent hebben, als er geen chemie is, zal de combinatie niet werken Lachen

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 15:23

jij slaat de spijker precies op zijn kop, idd heel belangrijk.

LadyNath

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 18:25

Jan Willem laat je wel echt werken, poeh Ja
Is al een tijd geleden dat ik les van hem heb gehad, 4 jaar ofzo. Hij komt nog steeds bij ons op stal, en hij geeft iig waar voor je geld Haha!

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 13:43

Oud topic, maar nog steeds relevant denki k, dus post ik toch maar wat. :+
Heb sinds kort les van hem (en daarnaast van Carmen Grondsma). Tot nu toe is hij een welkome aanvulling. Hij is echt enorm 'to the point' en heel direct, dat mis ik bij Carmen een beetje zo nu en dan (verval ik gauw in de 'ja-maar modus', errug iritante eigenschap van mij), maar die neemt weer wat meer de tijd en dat is soms ook wel weer erg prettig.

Doerakje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:24

Ik heb in het verleden wel eens les van hem gehad met mijn vorige pony, maar dan praat ik echt over een jaar of 10 geleden denk ik. Ik was niet zo super tevreden, het ging toen eigenlijk op den duur helemáál niet goed meer met rijden. Toen ik overging naar iemand anders ging het ineens weer bergopwaarts.. Maargoed ik was toen nog heel jong en zijn manier van lesgeven was toen heel anders.
Laatst ben ik eens wezen kijken bij een les van hem, en dat zag er vanaf de zijlijn heel goed uit!

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 17:10

Ik keek net op z'n site, maar die wordt helemaal niet meer bijgehouden. ( slordig)

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 19:31

Volgens mij werd deze ook door een klant van hem bijgehouden en niet door hemzelf. Dat soort dingen zijn dan altijd lastig.
Maar ik heb ook al weer 2 jaar geen les van hem... dus waar Jan Willem nu mee bezig is weet ik ook niet.

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 20:02

Maar als Ilsemarie het niet meer doet, zou hij iemand anders moeten charteren, of het zelf gaan doen. Een goede site is in deze tijd toch wel belangrijk!

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 23:11

Als je zat werk hebt niet zo denk ik... Volgens mij is dat wel het geval.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 11:30

Toch is dit topic al meer dan 2 jaar oud. Bij deze dus een slotje. Als er echt de behoefte is aan meer informatie hierover dan is het beter om een nieuw topic te openen met up to date informatie. Bij deze een slotje dus.