Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Redrumfox schreef:Ik heb meer medelijden met een paard wat zich 15 uur per dag moet vermaken op 3 bij 4 meter grond dan met een paard wat lekker in de buitenlucht kan rondlopen. En een paar keer per jaar suiker worden ze echt niet minder van.
Over die schop onder z'n kont: Jij bent de baas en ze dienen naar jou te luisteren en respect voor je te hebben, zelfs al laat je ze een hele zware hindernisbaan afleggen door de modder en weet-ik-veel-wat dan moeten ze dat accepteren. Dit is natuurlijk een belachelijk voorbeeld, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.
sannekeee schreef:Dat is echt 1 van de domste dingen die ik ooit gehoord heb , natuurlijk moeten ze wel respect voor jouw hebben , maar dan wel vrij willen , niet gedwongen !!!!
Daar ben dan wel soft in , maar ze hebben hus geen zin meer in dingen te doen , als je ze dwingt!!!!
Niet dwingen , alles vrijwillen , Zo HOOR het Te ZIJN !!!!!!!!!!!!!![]()
Kus

Lara_Silver schreef:Nou een dierenbeul ben je niet maar de omstandigheden zijn wel minder... Het is een dier eh, vergeet dat niet, en ik zou ook hartstikke klierig worden als ik 6 uur moest lopen. Dan vind ik dat het eigenlijk niet in jou recht is ze op hun plek te wijzen. Het zijn namenlijk geen robots die uren achtereen perfect hun rondje maken... Hoe vaak lopen ze eigenlijk per jaar, als het om een paar dagen gaat ok dan, maar als het echt hun 'job' is vind ik het een stuk minder, sorry.
Daarbij zijn het schetlanders en die zijn behalve hun grootte gezien niet de meest geschikte kinderpony's wordt er gezegd, omdat ze zo een sterk karakter hebben.
Lisa003 schreef:En kreeg hij nou een suikerspin aan het eind van de dag.? is dat nou niet heel slecht??
Echt lollig zoals sommige meisjes reageren terwijl ze zelf waarschijnlijk op shetlanders rond crossen.