Sport BH echt zoveel beter?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Guinevere

Re: Sport BH echt zoveel beter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 04:59

Dat filmpje Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb maar een bescheiden Btje, maar ik draag eigenlijk nooit een sport BH. Ik heb er wel twee liggen, maar ik vind ze niet zo fijn; de onderkant klapt vaak dubbel met elke pas (en dan hoor je ook *klapper*, *klapper* ... heeeel fijn! NOT). Ze houden meer zweet vast lijkt het.

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 21:11

Ik draag met sporten (dus ook met paardrijden) altijd een sportbh. Zou niet zonder willen en kunnen

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 03:19

Zo, dit vind ik nou eens echt een interessant topic Ja Tja, ook ik heb maar en b'tje maar een sportbeha vind ik toch wel erg fijn hoor. Met zo'n brede band onderaan voor de stevigheid. Laatst was ik 'm vergeten, gelukkig "schudt" die fjord niet zo... Nagelbijten / Gniffelen Bij mijn zusje in de caroussel reed een meisje met een flinke buste, dat deed erg pijn om naar te kijken Nagelbijten / Gniffelen

Bij het filmpje dat een aantal mensen er nou al op gezet hebben zeggen ze trouwens dat horseriding level 4 is, oftewel extreme! Die shockabsorber ziet er trouwens erg goed uit, ik heb nou een Champion met kruisbanden, het is een model dat je over je hoofd moet trekken (als 'ie eenmaal aan is is het benauwde gevoel ook weg, alleen het aantrekken zelf is een beetje een claustofobische ervaring) Kan iemand me vertellen of die shock absorber ook zo'n ding is dat over je hoofd moet (die wil ik namelijk juist, zo'n sluiting vind ik niet prettig) en ook van wat voor materiaal het is en wat ze kosten?

Enige nadeel aan een sportbeha vind ik dat je er niet een hemdje zonder mouwen bij aan kunt. Maar die brede schouderbanden zijn natuurlijk niet voor niks Tong uitsteken

@ Daniella: ik denk dat ingriddd met "verkleining" niet een chirurgische verkleining bedoelde maar meer een beperking van het wiebelgehalte. De boel verstevigen dus Knipoog

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 09:33

Guinevere schreef:
Dat filmpje Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb maar een bescheiden Btje, maar ik draag eigenlijk nooit een sport BH. Ik heb er wel twee liggen, maar ik vind ze niet zo fijn; de onderkant klapt vaak dubbel met elke pas (en dan hoor je ook *klapper*, *klapper* ... heeeel fijn! NOT). Ze houden meer zweet vast lijkt het.

ik zat niet goed te lezen, en dacht echt dat er stond dat jou borsten dubbelklapten en dat dat *klapper* *klapper* lieten horen! Nagelbijten / Gniffelen ROFL
ik moest het nog een keer lezen voor ik goed las wat er stond Haha!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 19:51

Ik heb ook maar een bescheiden B cup, maar ik merk het een dag later altijd meteen als ik eens een keer te lui ben geweest om mijn gewone BH te verwisselen voor een sportBH.
Ik rijd dus eigenlijk bijna altijd met sportBH.

NathalieBerg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 20:24

zeker een sport bh dragen tijdens het rijden.
als je nml met je gewone bh rijd, kunnen de bandjes van je gewone bandjes losser gaan zitten en ondersteund die je borsten gewoon ook al niet meer. en ze gaan minder snel hangen, als je een sport bh draagt en gewoon veel oefeningen doen.

LIefs Nathalie

jayva

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 10:00

ik heb voor sinterklas een shock-absorber gekregen, vallen wel iets kleiner dan normale bh's, ik heb normaliter 75F, nu werd het dus G(slik)! het is eerst even wennen, zit wel heel erg strak, maar ik kan nu door blijven draven/galopperen zonder te moeten stoppen vanwege pijn in mijn borsten. Laatst had ik een soort rodeo-discussie met een paard, zònder sportBH, na afloop kon ik dus alles weer terug in m'n BH hijsen.Heel erg genant. Dat zal me nu gelukkig niet meer gebeuren, heb ik wel het ongemak van een flink strakke BH voor over!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 13:16

Dat had ik ook met de shockabsorbers dat ze kleiner vallen, maar dan met de omvang (1 omvang groter met dezelfde cup betekent dat ook de cupinhoud groter is en aangezien ik bij gewonde bh's de omvang ook aan de krappe kant heb moest ik daar dus de rek uit halen). Ipv een 75F had ik dus een 80F. Nu heb ik een 80E om te sporten en draag dagelijks een 75E, soms een 80D afhankelijk van het merk/model.

madeliefje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 17:16

gewone bh sport is ook goed van de hunkemoller

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 22:49

Ik heb shockabsorbers.... En ik vind het super. Ik heb daarvan geloof ik een 75F van.... Maar zo heb ik er met rijden echt geen last van.... Ik was m een keer vergeten aan te doen en dat heb ik gemerkt ook....

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 13:49

Ik vind de sportbeha echt een uitkomst! Bij een gewone beha zit ik altijd te hijsen aan die bandjes Tong uitsteken

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 13:51

madeliefje18 schreef:
gewone bh sport is ook goed van de hunkemoller

Absoluut, loopt er vrijwel dagelijks in Ja

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 18:33

Ik heb ze wel eens gepast maar vond ze niet echt lekker zitten.

Ik heb het liefst die van esprit waarvan je de bandjes gekruisd kan doen (kunnen ze niet afzakken) Daaroverheen doe ik een strakje spagettihempje, dan blijven ze netjes op hun plek Haha!

Dat geklots vind ik niks en is ook nog eens heel erg slecht.

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 22:25

Ik zou niet zonder sport BH willen rijden. Ik heb zelf de sport BH van Hunkemuller. Perfect!

buffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 22:13

Nou dames, ik ben blij dat jullie dat dus ook kennen. Het hijsen van de bandjes tijdens het rijden. Zelfs blaren op mijn borsten gehad van een bepaalde bh. Sindsdien draag ik het liefs strakke bh's tijdens het rijden. Dat betekend altijd helemaal omkleden om te kunnen paarden. Soms wel vervelend want als ik het vergeet zit ik maar te hijsen aan mijn bandjes tijdens het rijden.
Aangezien ik al een sportbh had, gebruik ik die alleen voor het paardrijden en wat andere geschikte bh's. Als het maar strak zit.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 00:22

buffy schreef:
Nou dames, ik ben blij dat jullie dat dus ook kennen. Het hijsen van de bandjes tijdens het rijden. Zelfs blaren op mijn borsten gehad van een bepaalde bh. Sindsdien draag ik het liefs strakke bh's tijdens het rijden. Dat betekend altijd helemaal omkleden om te kunnen paarden. Soms wel vervelend want als ik het vergeet zit ik maar te hijsen aan mijn bandjes tijdens het rijden.
Aangezien ik al een sportbh had, gebruik ik die alleen voor het paardrijden en wat andere geschikte bh's. Als het maar strak zit.

Blaren op je borsten??!!! Rolleyes Wat lijkt me dat afgrijselijk...

zo langzamerhand begin ik ook het idee te krijgen dat het ook wel uitmaakt wat je doet op je paard. Dat je als je wil gaan springen of iets oefenen waarbij je veel doorzit (caroussel ofzo Tong uitsteken ) je 'm wel gebruikt en als je alleen maar lekker door het bos tölt je 'm eigenlijk veel minder hard nodig hebt en net zo goed thuis kunt laten (onder andere ook ivm dat omkleden tussendoor steeds) Of ben ik de enige die dat vindt?

mariska_emke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 18:46

ik dacht dat het bij mij niet zou helpen (heb C) ik heb er 1 oude van mijn zusje aan gedaan maar het zit toch wel lekker en stevig (vooral met doorzitten op een fries) ik heb er nu 1 maar ik ga er wel meer kopen

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 19:12

Ik heb vrijdag ook een shock absorber gekocht. Viel bij mij niet groter of kleiner. Zit erg fijn, vooral die brede, zachte bandjes!

Dante_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 20:18

heb er zelf ook een paar en ik kan je verzekeren dat t lekkerder rijd ookal heb ik maat b:P
tis echt comfortabel niemand die om wiebelboobs lacht of het doet pijn ofzo nee alles lekker stevig en t ziet er ook nog mooi uit!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 20:51

Toch maar gewoon aandoen dus Haha!

Gister wastie zo opgewonden door de bijna-IJslandse weersomstandigheden dat hij die ene bevroren plas in het bos pas net op het laatste moment zag... en een sprongetje maakte... een zwieper zit in een klein hoekje, zullen we maar zeggen Haha!

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 21:01

Ik kan ook echt niet meer zonder en ik wil ook niet meer zonder Haha!
Soms zie ik wel eens meisjes met een redelijk groot decolleté zónder sportbh, dat ziet er toch niet uit? Nagelbijten / Gniffelen
Ik kan en wil niet meer zonder Haha! Dat is echt de ideale uitvinding Haha!

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 16:43

haha:P
ik moe eerlijk zijn,, als ik dat over da Volle hoor ben ik zowat plat,, ik ben dus ook nog maar 15 dus flink in de groei Haha!
en zelfs bij een Grote cup A kan het all pijnlijk zijn.... Vork

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 20:32

Ik ben ook een dame met wat vulling Haha!
En ja ik zweer bij een sport bh, ik heb jarenlang met een normale bh gereden omdat ik geen goede stevige sport bh kon vinden maar nu ik een goede heb, wil ik niks anders meer voor paardrijden.
Het zit lekker en je borsten blijven gewoon netjes stil tijdens doorzitten enzo. Met een normale bh danste de borstjes gezellig mee, doodvermoeiend en absoluut niet goed (tenminste dat heb ik ooit gehoord)
Ik heb de bh gewoon bij de wehkamp besteld, 40 euro en ik ben reuze happy!

M_aartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 20:38

Jaa sportbh's zijn echt nodig als je wat voller bent.. het zit ook nog eens lekker, alleen het enige nadeel is dat echte goede sportbh's best wel duur zijn Bloos

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 23:06

Hier iemand die zweert bij de Hema-sportBH extra strong of hoe heet dat model... ik heb zelf een 75E cup en het werkt echt super!