Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Yaraa schreef:nou ik ken dus iemand die élke keer rond de 200 punten haalt!
nouh dan lijkt mij dat je zéker wel klaar bent voor de volgende
klasse, maar ze blijft lekker doorrijden in deze klasse omdat
ze dan lekker elke keer 1e kan worden....
Yaraa schreef:nou ik ken dus iemand die élke keer rond de 200 punten haalt!

Scum schreef:Yaraa schreef:nou ik ken dus iemand die élke keer rond de 200 punten haalt!
Dat kun je zomaar niet stellen. Ik had in het L1 ook overal 2 winstpunten. Maar toen ik er 15 had moest ik promoveren. Ik was helemaal niet klaar voor het L2, want ik kon op dat paard toen niet goed doorzitten.
Ik ben zelfs een half jaar gestopt met wedstrijden omdat ik anders verpicht L2 moest gaan rijden terwijl ik er niet klaar voor was.
rowo schreef:Tussen de B en L1 zit niet veel verschil, maar de L1 en L2 al een heel stuk meer (doorzitten, achterwaarts etc).. Dus 200pnt in de L1 halen is echt geen zekerheid voor de L2.

vonneke schreef:rowo schreef:Tussen de B en L1 zit niet veel verschil, maar de L1 en L2 al een heel stuk meer (doorzitten, achterwaarts etc).. Dus 200pnt in de L1 halen is echt geen zekerheid voor de L2.
Dept loopt in het L2 beter als in het L1, hij is nu natuurlijk een stuk sterker dan afgelopen zomer. Maar dat gaf natuulijk geen garantie
Ik ga over als ik zeker weet dat ik winst kan rijden in de nieuwe klasse en rijd zowiezo 1 seizoen in de klasse, sneller ga ik niet over.
Dat zouden meer mensen moeten doen ipv gewoon dom doorpokkelen om dat ze zo graag op concours willen. 
rowo schreef:Tussen de B en L1 zit niet veel verschil, maar de L1 en L2 al een heel stuk meer (doorzitten, achterwaarts etc).. Dus 200pnt in de L1 halen is echt geen zekerheid voor de L2.
Bij 10/11/12 winst ga ik ook weer over naar het M1.
Urielle schreef:rowo schreef:Tussen de B en L1 zit niet veel verschil, maar de L1 en L2 al een heel stuk meer (doorzitten, achterwaarts etc).. Dus 200pnt in de L1 halen is echt geen zekerheid voor de L2.
Ach, zelfs B-L1 is blijkbaar al een stap hoor.
Iedereen zei tegen me dat je in het L1 hetzelfde scoorde als in het B. In het B heb ik een aantal keren boven de 200 gescoord, in het L1 is de top nu nog maar 193, en heb zelfs een keer 171 gescoord! Ik ben met 22 gepromoveerd vanuit het B, maar de L1 rijd ik op mijn gemakje door naar de 30 winstpunten. Ik rijd wel bijna elke wedstrijd winst maar wat ben je nou met 183 punten? Voor het L2 wil ik echt wel helemaal klaar zijn!
.