paardrijkleding overdreven?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marloezzke

Re: paardrijkleding overdreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:09

haha ik werk in een ruitersportzaak misschien dat dat helpt Tong uitsteken
maar het is wel door de jaren heen ontstaan hoor.

HorseFreakx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:19

Ik rij paard en ik heb geen spijkerbroek maar een lange legging en een dikkere,witte paardrijbroek,,wat is het beste?? Haha!

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:21

ik rij in veel gewone shirtjes maar tegenwoordig koop ik ook steeds meer anky en pk het is wel heel duur maar ook echt goed en fijn om in te rijden!
ik rijd ook altijd met speciale sokken en een goede jas vind ik ook belangrijk

HorseFreakx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:24

Ik vind het niet overdreven als je niet te veel aan hebt:

In de zomer:

-Een T-Shirt
-Een legging
-Paardijbotten**Altijd**
-...

In de winter:

-Hetzelfde alleen nog een trui of een vest erbovenop Knipoog
-en handschoenen**Paardrijhandschoenen voor in de winter**

In de lente:

-Hetzelfde als de zomer

In de herfst:

-Ook hetzelfde als in de zomer
-en ook handschoenen**Paardrijhandschoenen vvor in de winter**

Ik vind dat ik genoeg aanheb,niet te veel en niet te weinig Haha!
Maar ja,als ieùand iets anders denkt,,mag die persoon het gerust zeggen Haha!

Xx

HorseFreakx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:25

Perla schreef:
ik rij in veel gewone shirtjes maar tegenwoordig koop ik ook steeds meer anky en pk het is wel heel duur maar ook echt goed en fijn om in te rijden!

Dat van jou vind ik sportief en er echt iets voor doen Haha!
Hoe lang rij je al paard? Pling

HorseFreakx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:42

Perla schreef:

Wat zijn die speciale sokken??

HorseFreakx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:44

SORRY MENSEN,IK STEL VEEL VRAGEN MAAR LATER ZAL DAT WEL MINDEREN WAARSCHIJNLIJK Knipoog Xx

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:47

Ik rij gewoon met rijbroeken, paardrijsokken van verschillende merken ligt eraan welke kleur ik wil Tong uitsteken (vind het veel fijner omdat die verdikt zijn bij de voet) en heb ook ''paarden-jassen'' gewoon omdat ik die jassen fijner vind om mee te rijden dan wanneer je een gewone jas aan doet.
Aan shirtjes en truien doe ik niet, alleen als ik echt iets heel leuks heb gezien ofzo.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:11

Ik koop wel altijd rijsokken, om dezelfde reden die superlise geeft. En ik heb ook een rijjas, maar verder heb ik geen speciale kleding voor het rijden.

xWinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:43

Gewoon mijn rijbroek. en wat daar onder of op gaat maakt mij niet zoveel uit!! Knipoog

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 12:02

Ik vindt de meeste kleding ook wel mooi, alleen is het mij te duur. Koop soms wel eens een vest erbij van hkm ofzo maar verder koop ik m'n t-shirts liever ergens anders. Heb ook een paar van die ruitjes sokken , alleen heb ik ze pas in de supermarkt gezien stuk goedkoper Nagelbijten / Gniffelen (maar dan van een ander merk).

Pasterza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 12:40

Ik heb alleen een paar ribrijbroeken en chaps met klitterband en draag voor de rest kleding die ik in het dagelijks leven ook aan doe. En als dat niet past bij mn dekje dan boeit me dat echt niet Haha!
Presteer het zelfs om te gaan rijden in een zwaar versleten spijkerbroek die in het dagelijks leven niet meer toonbaar is maar nog wel een ronde mee kan als ik ga rijden. Pas als ie echt helemaal op gaat ie pas weg Clown

snowfever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 12:52

In principe vind ik van niet. Het maakt het paardrijden net allemaal wat comfortabeler, al hoeven sommige modelijnen van mij dan weer echt niet. Maar kleding wat handig is en waar over is nagedacht vind ik zeker niet overdreven Lachen

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 16:57

Ik koop nooit shirtjes, vesten etc. van pk, anky etc. Vind dat zonde van mijn geld, paardrijsokken heb ik dan weer wel, maar dat is vooral omdat deze wat dikker zijn bij de voet. En ik rij ook altijd in een paardenjas, omdat die toch wat comfortabeler zijn, omdat ze echt voor de sport gemaakt zijn.

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 17:00

Een beetje overdreven, ik rijd altijd in een shirtje van de H&M ofzo.
Gewoon wat ik toevallig in mn kast tegenkom.
Mijn witte rijbroek is wel van Pikeur, prima kwaliteit hoor, maar om daar nou ook een berg shirtjes van te kopen enkel en alleen om in te rijden, vind ik eigenlijk niet zo nodig Clown

blondje053

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 01:46

Mijn kleren passen niet echt bij mijn dekjes..rijd nu nog met oude dekjes omdat de nieuwere nog in de verhuisdozen zitten.
Ik loop gewoon in wat ik lekker vind zitten en wat vies mag worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 13:22

Ik vind het een beetje dubbel Knipoog

Enerzijds heb ik een beetje een hekel aan die setjes en vooral aan de mensen die er heel erg mee pronken, anderzijds vind ik het er wel erg leuk uitzien.

Ik heb veel dingen voor mezelf in limegroen en roze en daarom heb ik dat voor mijn pony ook gehaald toen ze toch nieuwe spullen nodig had. Vind het wel leuk staan, maar ik zal nooit speciaal iets aanschaffen als het niet echt nodig is. Paardrijbroeken vind ik belangrijk, daar geef ik wel veel geld aan uit, maar de rest stelt niet veel voor bij mij.

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:50

Ik koop het toch noiot een paardrijbroek natuurlijk wel en soms ook een paardrijjas, aangezien die tenminste water én winddicht zijn en mijn gewone winterjas niet..
Maar al die hsirtjes en sokken en hoe gek je het ook kan verzinnen heb ik niet hoor Lachen

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:53

Ik word altijd zooooooo super smerig bij de paarden Clown
ik doe gewoon een rijbroek aan ( van redhorse, die zitten zoooo lekker en zijn niet duur )
Paardrijsokken, joppers + chaps
tshirt en vest of trui... gewoon die ik lekker vind zitten Lachen niet te duur, want bij mij gaat het toch kapot/vies..

Heb wel ook een ''echte paardrij jas'' van equitheme Lachen ook niet zo gek duur maar wel waterdicht enzo Ja

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:57

Ik draag soms normale shirts soms uit een ruiter collectie. En dat niet zozeer omdat er dan iets opstaat maar omdat de stof, van sommige shirts, geschikter is vind ik. Zoals de shirts van PK Lachen Bij zweten blijf je niet klammig zoals bij veel shirts maar zorgt het shirt dat het zweet wat meer naar de oppervlakte van het shirt komt en daardoor sneller verdampt.

Ik heb gewoon een goede broek, niet 10 slechtere. Gewoon een goede en wat goede shirts en dat vind ik fijner Lachen

Gashmiron

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 18:31

of er nou een merkje staat of niet.. zit toch allebei goed? het is maar voor paardrijden je word toch vies..

Sietske94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:52

western rijden ze wel gewoon in een spijkerbroek, met een cowboy hoed op Clown mijn papa is vanplan om te lessen op mijn fjord haha dat zou me wat worden hij heeft vroeger 10lessen gedaan op een manege toen die klein was maar moet het nog zien hoor,

ps. ik rij wel gewoon in een rijbroek, als ik geen 1 op stal heb liggen van mezelf doe ik wel met me normale broek rijden vind alleen dat je dan zo snel in je zadel schuift.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:54

Ik vind het niet overdreven, maar wel overdreven dúúr! En dan met name bovenkleding..

Ik heb 3 goede rijbroeken, en draag ook altijd sokken van stapp horse. Op de nodige dingen bespaar ik niet, maar bovenkleding (shirts en vesten) kan ik net zo goed kopen dat niet van een ruitercollectie is. Lachen

Vickz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 16:38

Ik vind het wel erg mooi allemaal maar ik kan het mij gewoon niet vroorloven... Moest ik nu stinkendrijk zijn zou ik het wel kopen

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 16:49

Roelke_ schreef:
Ik vind het niet overdreven, maar wel overdreven dúúr! En dan met name bovenkleding..

Ik heb 3 goede rijbroeken, en draag ook altijd sokken van stapp horse. Op de nodige dingen bespaar ik niet, maar bovenkleding (shirts en vesten) kan ik net zo goed kopen dat niet van een ruitercollectie is. Lachen

ja ik sluit me wel bij je aan