Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Luv_Sil schreef:Ja ik ook
Er werd mij eerst verteld dat het ook helpt als je paard een beetje kapotte mondhoeken heeft. Maar hier werd toen weer gezegt, dat dat juist pijn doet
Dus nou ja, wat het nou is weet ik niet
babydoekjes, elastiekjes, handschoenen, spons. 

En de medische zalfjes en potjes staan in een aparte kast. Behalve het gebruikelijke heb ik in mn bak elastiekjes, een tube bittenreiniger en een afgeknipte staart van een van de paarden.
, elastiekjes, staart/manen spray, veerust, vloeibare groene zeep, proppen, pepermunt, knoflooksnoepjes, babydoekjes, een multifiber handschoen (ideaal voor t hoofd) en nog een kudde haren en hooi

)
)
en vaseline, wondzalf. Kimberbieken schreef:2 caps, longeerlijn, halsters, halstertouwen , scharen, stuk of 5 hoevenkrabbers, liksteen (reserve, moetk niet altijd naar de ruitershop:D), paardensnoepjes, haarborstel, stiekjes (voor mij en voor 't paard) , anti-klit, shampoo, vliegenspray, zo'n spul voor zijn manen, babydoekjes, baby-olie, handschoentjes, chaps, reserve stijgbeugels en stijgbeugelriemen, teugels, staartriem, dekjes, bitten, haarspeld,manenkam, bandages, peesjes, hoevenvet, zadelzeep, enz enz
( Ik heb 2 poetskisten en een grote kast)

uierzalf, zweetmes, elastiekjes. Dat is mijn poetskist, we hebben ook nog een hele grote kist, met dingen zoals: 3 halsters, 2 halstertouwen, dekens, stroomdraad en beoband voor de afrastering, paraplu, flesje water enz enz.