Ik zou alleen voor de zekerheid ritsen in mijn laarzen laten zetten.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Linda_Bien schreef:Ik zag het vannacht/vanochtend echt even helemaal niet meer zitten, ik was zó bang. Ik dacht echt dat ik voor altijd vast zat.
Grote paniek van mijn kant, mijn vader die telkens maar zei dat hij de schaar ging pakken terwijl mijn moeder maar zei dat dat absoluut geen oplossing was.
ratzel schreef:Hmm, denk toch dat je een verkeerde maat hebt. Je kunt ze onder verkopen met de volgende tekst:
Te Koop, nieuwe rijlaarzen ivm niet goed passen, slechts 1 nachtje mee geslapen....
Ibbel schreef:Linda_Bien schreef:Ik zag het vannacht/vanochtend echt even helemaal niet meer zitten, ik was zó bang. Ik dacht echt dat ik voor altijd vast zat.
Grote paniek van mijn kant, mijn vader die telkens maar zei dat hij de schaar ging pakken terwijl mijn moeder maar zei dat dat absoluut geen oplossing was.
Laat ik je dit zeggen: de kosten van het kapotsnijden van je laarzen (die je bovendien kunt verhalen op de winkeleigenaar, want hij heeft zo te horen veel te krap aangemeten) wegen absoluut niet op tegen het risico dat dit letterlijk jouw leven had kunnen kosten.
Jouw moeder realiseert zich niet (en da's geen verwijt) dat je door je voeten zo lang zo op te sluiten een embolie (bloedprop) in je been(slag)aderen kunt krijgen - zoals bekend ook een risico bij vliegreizen. Als zo'n bloedprop door je lichaam gaat zwerven (en dat gebeurt regelmatig) kun je er een hartstilstand van krijgen, of een beroerte.
Snij in godsnaam als zoiets nog eens gebeurt die verrekte laarzen verrot en slik die paar honderd euro verlies als het niet anders kan. Jouw leven is meer waard dan een paar laarzen.
inma schreef:Echt grappig! Die reactie van sommige mensen.ratzel schreef:Hmm, denk toch dat je een verkeerde maat hebt. Je kunt ze onder verkopen met de volgende tekst:
Te Koop, nieuwe rijlaarzen ivm niet goed passen, slechts 1 nachtje mee geslapen....
En verhalen over mensen in stringen!
Zie dit avontuur maar positief in: Je hebt een hoop mensen aan het lachen gemaakt! (mij ook)
Enne, hoe ga je maandag nu uitleggen waarom je vandaag niet op school was??