HELP? Ik krijg mijn nieuwe laarzen niet uit.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: HELP? Ik krijg mijn nieuwe laarzen niet uit.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 17:40

Je hebt in ieder geval veel bokkers een goeie dag bezorgt Haha! .

Ik zou alleen voor de zekerheid ritsen in mijn laarzen laten zetten.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 17:50

Dat is echt l*llig als je ze niet uit krijgt, niet te klein gekocht misschien

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 17:52

Ik heb dit ook gehad, maar echt dat m'n been al aan het afsterven was, helemaal blauw.. Echt heel erg eng.. Zooooveel pijn Scheve mond Ik zou ook snel ritsen in de laarzen laten zetten!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 17:55

Jezuss wat een hel zeg! hahah maar goed ik heb het ook met warm weer! Wat mijn ouders dan doen is de neus van mijn laarzen helemaal naar boven buigen en dan trekken. Dan krijg ik ze wel uit. Misschien helpt het je voor de volgende keer..

Wel erg comisch dat je echt met je laarzen aan hebt geslapen Clown! Maar goed dat ze nieuw waren hihi

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 19:40

Linda_Bien schreef:
Ik zag het vannacht/vanochtend echt even helemaal niet meer zitten, ik was zó bang. Ik dacht echt dat ik voor altijd vast zat.
Grote paniek van mijn kant, mijn vader die telkens maar zei dat hij de schaar ging pakken terwijl mijn moeder maar zei dat dat absoluut geen oplossing was.

Laat ik je dit zeggen: de kosten van het kapotsnijden van je laarzen (die je bovendien kunt verhalen op de winkeleigenaar, want hij heeft zo te horen veel te krap aangemeten) wegen absoluut niet op tegen het risico dat dit letterlijk jouw leven had kunnen kosten.

Jouw moeder realiseert zich niet (en da's geen verwijt) dat je door je voeten zo lang zo op te sluiten een embolie (bloedprop) in je been(slag)aderen kunt krijgen - zoals bekend ook een risico bij vliegreizen. Als zo'n bloedprop door je lichaam gaat zwerven (en dat gebeurt regelmatig) kun je er een hartstilstand van krijgen, of een beroerte.
Snij in godsnaam als zoiets nog eens gebeurt die verrekte laarzen verrot en slik die paar honderd euro verlies als het niet anders kan. Jouw leven is meer waard dan een paar laarzen.

floor__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 22:05

Ge-wel-dig dit Huilen van het lachen

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 22:10

Ik heb me slap gelachen, maar ga wèl mee met het verhaal van Ibbel; oppassen met dit soort dingen. Lachen

hubba

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 22:19

Huilen van het lachen lijkt me echt vreselijk als dat bij mij gebeurt maar je hebt wel een heel apart en origineel verhaal wuahhaha.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 22:24

Geweldig Clown
maar mooi dat je ze heb uitgekregen

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 22:25

Ik dacht dat ik al een van de lastigste personen was op het gebied van leren rijlaarzen maar jij slaat alles! Heb wel erg moeten lachen maar had ook wel medelijden toen in het las! Ik zou gek worden om daarmee te slapen! Gelukkig is het goed afgelopen. Maar ik zou die laarzen in ieder geval niet meer aan doen! Vooral morgen niet want dan wordt het weer bloedheet. Zekerweten dat je voeten al opgezet zijn als jij 1 voet buiten je bed neer zet. En als je dan je laarzen gaat passen en je er dan niet inkomt (denk er maar niet aan dat je er niet meer uitkomt) en ze nog groter gemaakt worden en het weer koeler wordt en je voeten weer krimpen (en en en en) dan is je laars weer te groot!
Laatst bijgewerkt door gucci_girl op 08-06-07 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

tinka__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 22:25

ooeh klinkt echt niet lekker.. Ik zou zeggen rits erin laten zetten anders zit je volgende keer weer met dit probleem. en plasticzakjes of pantykousjes..
En heb je nou heel de nacht met die laarzen aan gelegen? dat je dat vol hebt gehouden!.. wel mee oppassen hoor.

inma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 22:39

Echt grappig! Die reactie van sommige mensen.

ratzel schreef:
Hmm, denk toch dat je een verkeerde maat hebt. Je kunt ze onder verkopen met de volgende tekst:
Te Koop, nieuwe rijlaarzen ivm niet goed passen, slechts 1 nachtje mee geslapen....

En verhalen over mensen in stringen!

Zie dit avontuur maar positief in: Je hebt een hoop mensen aan het lachen gemaakt! (mij ook Haha! )

Enne, hoe ga je maandag nu uitleggen waarom je vandaag niet op school was??

Animae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 23:16

Ibbel schreef:
Linda_Bien schreef:
Ik zag het vannacht/vanochtend echt even helemaal niet meer zitten, ik was zó bang. Ik dacht echt dat ik voor altijd vast zat.
Grote paniek van mijn kant, mijn vader die telkens maar zei dat hij de schaar ging pakken terwijl mijn moeder maar zei dat dat absoluut geen oplossing was.

Laat ik je dit zeggen: de kosten van het kapotsnijden van je laarzen (die je bovendien kunt verhalen op de winkeleigenaar, want hij heeft zo te horen veel te krap aangemeten) wegen absoluut niet op tegen het risico dat dit letterlijk jouw leven had kunnen kosten.

Jouw moeder realiseert zich niet (en da's geen verwijt) dat je door je voeten zo lang zo op te sluiten een embolie (bloedprop) in je been(slag)aderen kunt krijgen - zoals bekend ook een risico bij vliegreizen. Als zo'n bloedprop door je lichaam gaat zwerven (en dat gebeurt regelmatig) kun je er een hartstilstand van krijgen, of een beroerte.
Snij in godsnaam als zoiets nog eens gebeurt die verrekte laarzen verrot en slik die paar honderd euro verlies als het niet anders kan. Jouw leven is meer waard dan een paar laarzen.

Ik ben het helemaal eens met jou reactie Ibbel!
Ik weet ook zeker dat als ik er echt muur en muur vast in had gezeten en ze met geen mogelijkheid uit had kunnen krijgen de schaar er 100% in werd gezet. Mijn leven is inderdaad heel wat belangrijker dan die paar honderd euro, daar zouden mijn ouders dan ook nooit nóóit over twijfelen! Het is alleen zo dat mijn kuit en voet alle ruimte hebben in de laars (ook het aantrekken gaat heel gemakkelijk) maar dat ik tijdens het uittrekken vast blijf zitten met de wreef van mijn voet. Het is dus maar een klein stukje dat knelt alléén op het moment dat ik mijn laars uit wil trekken. Dat neemt natuurlijk nogsteeds niet weg dat het allemaal maar goed is zo. Ik ga er morgen weer naartoe om ze op te halen en wacht in ieder geval nog een tijdje totdat het weer wat koeler is!

inma schreef:
Echt grappig! Die reactie van sommige mensen.

ratzel schreef:
Hmm, denk toch dat je een verkeerde maat hebt. Je kunt ze onder verkopen met de volgende tekst:
Te Koop, nieuwe rijlaarzen ivm niet goed passen, slechts 1 nachtje mee geslapen....

En verhalen over mensen in stringen!

Zie dit avontuur maar positief in: Je hebt een hoop mensen aan het lachen gemaakt! (mij ook Haha! )

Enne, hoe ga je maandag nu uitleggen waarom je vandaag niet op school was??

Fijn dat ik mensen toch nog aan het lachen heb kunnen maken, dan is dit dus toch niet allemaal negatief geweest. Haha! Ik kan er nu langzamerhand ook wel om lachen, helemaal als ik terug lees hoe ongelooflijk wanhopig ik was. ROFL

Ik denk dat ik mijn moeder maar een briefje laat schrijven.
Ik weet alleen nog niet of ze echt gaat opschrijven dat het door nieuwe rijlaarzen kwam, ze zien me al aankomen. Huilen van het lachen

inma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 23:32

Ik hoor het wel, wat er op het briefje komt. En natuurlijk de reactie van je klasgenoten!

Gelukkig dat jij er nu onderhand ook wel om kan lachen... Pling

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 10:40

God, ik heb wel medelijden met je zeg!
Volgens mij zou ik echt gillend gek worden Knipoog
Gelukkig dat het goed is gekomen en dat je het achteraf wel komisch vind, maar ik zou voor geen goud die laarzen meer aantrekken Clown

_Jeann

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 10:48

Gelukkig zijn ze uit..! Pff, dat is toch wel schrikken.. wil je laars niet meer uit! Hopen dat het niet weer gebeurd!

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 10:57

hahah echt geweldig Haha! !!
Ik moet wel zeggen dat als ik jou was, ik dus duidelijk NIET was gaan slapen met die laarzen. ik kan eigenlijk sowieso al nauwelijks slapen van de hitte, laat staan in rijbroek inclusief laars... Dan had ik de hoop al opgegeven!

ik had het wel willen zien Haha! al die mensen die aan je hangen en er gebeurt gewoon ... níets haha

succes met de volgende poging!

LoveEddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 11:03

Hihi,, Dit is echt een té grappig verhaal..!
Ben heel benieuwd wat je moeder in het briefje gaat zetten..

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 11:10

Wat een verhaal zeg Haha!

Ik rij meestal met pedaalemmerzakjes in mn rijlaarzen, anders krijg ik ze ook niet uit Haha!. Hetzelfde verhaal, zit prima, maar om de een of andere duistere reden krijg ik anders mn wreef niet langs een bepaald punt.

Ik rij nu trouwens meestal met laarzen met rits, veel makkelijker Haha!.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 13:10

Ik zie het zo voor me Haha! Moet op een gegeven moment wel eng worden ja... Heb je het vandaag opnieuw geprobeerd of ga je toch even wachten?

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 13:21

Ach.... dat is me ook overkomen Ja Haha!
Nieuwe goed aansluitende laarzen inlopen in de zomer is niet altijd even handig Clown
Ik ben er uiteindelijk ook mee in bed gaan liggen, met m'n benen omhoog en alle ramen tegen elkaar open zodat het lekker afkoelde.... Haha! 's nachts werd ik een keer wakker omdat ik het koud had, toen was ik ook ontspannen en gingen de laarzen zonder problemen uit.
Daarna heb ik ze steeds braaf met pantykousjes gedragen en niet gelijk hele dagen Clown

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 15:02

help dat lijkt me best eng gelukkig is het goed gegaan.
ik zou wel graag de reactie's willen weten van je klasgenoten en je leraren.

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 15:16

Oeii, dat is nog eens een verhaal, hahaa.
Fijn dat ze uit zijn gegaan!

GuitarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 16:11

Hahha, prachtig verhaal dit zeg! Dat je nog kon slapen joh, in deze hitte Knipoog
Nouja, het is iig voorbij. Hopen dat ze nu wel uit gaan!

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 17:11

op het briefje van school zou ik de link van dit topic zetten Haha! Mail