Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
*
) terug op haar ruggetje te zitten. Maar we kennen haar al zo lang en zij is superbraaf. Daarop rij je gewoon met halster en touw terug naar het erf in stap.

Nadya schreef:Heb een eigen paard, die ik straks ga inrijden. Ik hoef niet verplicht een cap te dragen, maar doe het natuurlijk wel.![]()
Ik neem liever geen enkel risico en op elk 'vreemd' paard draag ik een cap.
Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik op het 35-jarige paardje van mijn vriendin wat makkelijker ben. Als ik haar uit het land haal, ga ik rustig op haar zitten zonder cap (die neem ik echt niet mee) om het hele eind (ze staan in een nogal groot gebied, moet soms echt minstens 1 km lopen) terug op haar ruggetje te zitten. Maar we kennen haar al zo lang en zij is superbraaf. Daarop rij je gewoon met halster en touw terug naar het erf in stap.
Maar over het algemeen doe ik echt wel altijd een cap op (zeker nu ik een dochtertje heb en haar het goede voorbeeld wil geven).![]()
splash1999 schreef:Nadya schreef:Heb een eigen paard, die ik straks ga inrijden. Ik hoef niet verplicht een cap te dragen, maar doe het natuurlijk wel.![]()
Ik neem liever geen enkel risico en op elk 'vreemd' paard draag ik een cap.
Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik op het 35-jarige paardje van mijn vriendin wat makkelijker ben. Als ik haar uit het land haal, ga ik rustig op haar zitten zonder cap (die neem ik echt niet mee) om het hele eind (ze staan in een nogal groot gebied, moet soms echt minstens 1 km lopen) terug op haar ruggetje te zitten. Maar we kennen haar al zo lang en zij is superbraaf. Daarop rij je gewoon met halster en touw terug naar het erf in stap.
Maar over het algemeen doe ik echt wel altijd een cap op (zeker nu ik een dochtertje heb en haar het goede voorbeeld wil geven).![]()
goed dat je haar zo vertrouwd maar wat als ze opeens goed struikeld??? dan lig je er ook af