Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nazarma schreef:Ik gebruik altijd maandverband, ik durf een tampon niet intebrengen, ben veelste bang dat dat pijn doet, vooral met inbrengen, ze zeggen ook dat je maagdenvlies kan scheuren en dat dat heel pijn doet, :S :Sik weet dus niet of ik het wel durf
Nazarma schreef:Ik gebruik altijd maandverband, ik durf een tampon niet intebrengen, ben veelste bang dat dat pijn doet, vooral met inbrengen, ze zeggen ook dat je maagdenvlies kan scheuren en dat dat heel pijn doet, :S :Sik weet dus niet of ik het wel durf
lotjj92 schreef:ik vind maandverband vreselijk! echt dat bovenste laagje scheurde eraf en gign ertussen zitten. nou dan toch liever een tampon, wel goed erin duwen anders voel je hem steeds!
evanescence schreef:Ik rij gewoon met een tampon.
Met maandverband lijkt net of je in broek pist tijdens het rijden...
mooneyes schreef:wat een geode om zon tampon in te brengen, als je een kleine wc hebt.. om daar door je hurken te gaan, of weet ikw at allemaal.
ik zelf rijdt gewoon met maandverband. enige nadeel is dat het inderdaad bij de huid zo schuurt.
voor en na het rijden doe ik wel een nieuwe iom
tampons vind ik echt 1 vreselijke uitvinding, doe mij maar maandverband! of leiver helemaal geen van beiden maar ja..
Helma_Amber schreef:@ Ellee; Je hebt wel eens zin in een tampon?Idd een hele leuke omschrijving