tampon en paardrijden :')

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

leintje_

Re: tampon en paardrijden :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 17:24

als ik met maandverband rij heb ik altijd zo'n vies doorlekgevoel.. ik gebruik altijd een tampon.. alleen op school niet.. zo'n gedoe dat ding in en uit doen dan neem ik wel gewoon maandverband.. maar ik voel me dan best wel vies en ben vet bang dat ik de hele tijd doorlek.. doe mij maar gewoon lekker niet ongesteld Tong uitsteken

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 17:26

ik gebruik altijd tampons dus ook met paardrijden Lachen

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:01

Ik gebruik altijd maandverband, ik durf een tampon niet intebrengen, ben veelste bang dat dat pijn doet, vooral met inbrengen, ze zeggen ook dat je maagdenvlies kan scheuren en dat dat heel pijn doet, :S :S Verdrietig ik weet dus niet of ik het wel durf Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:03

Nazarma schreef:
Ik gebruik altijd maandverband, ik durf een tampon niet intebrengen, ben veelste bang dat dat pijn doet, vooral met inbrengen, ze zeggen ook dat je maagdenvlies kan scheuren en dat dat heel pijn doet, :S :S Verdrietig ik weet dus niet of ik het wel durf Verdrietig

dat heb ik nog nooit gehoord, je kan het proberen als je vrij bent, en de tijd hebt, voorzichtig proberen, ik gebruik geen maandverband meer, vind een tampon veel fijner, maandverband vind ik zo vies voelen

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:57

Met tampon!
En er gebeurt niks hoor, hij blijft gewoon zitten!

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 19:09

Nazarma schreef:

ik vond het eerst ook heel erg eng.. maar het doet geen pijn hoor.. maar je moet hem wel ver genoeg erin doen want anders dan voel je je tampon de hele tijd en dat doet wel een beetje pijn.. Tong uitsteken

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 14:24

ik vind maandverband vreselijk! echt dat bovenste laagje scheurde eraf en gign ertussen zitten. nou dan toch liever een tampon, wel goed erin duwen anders voel je hem steeds!

Doosiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 14:47

Hee !!

Ik rij ook altijd met een tampon, ik weet niet het rijdt gewoon veel en veel fijner. Verder kan er niks gebeuren hoor als je met een tampon rijdt. Wel een eng verhaal van je vriendin en dat hij is blijven steken. Maar daar hoef je niet bang voor te zijn hoor ! Verder vind ik zelf maandverband hatelijk ! Vreselijk het blijft ook zo plakken.

Dikke Kus !!

zoetiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:35

lotjj92 schreef:
ik vind maandverband vreselijk! echt dat bovenste laagje scheurde eraf en gign ertussen zitten. nou dan toch liever een tampon, wel goed erin duwen anders voel je hem steeds!

Dat doe ik ook, maar ik heb het gevoel dat hij steeds weer naar onderen zakt Schijnheilig

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 00:40

evanescence schreef:
Ik rij gewoon met een tampon.
Met maandverband lijkt net of je in broek pist tijdens het rijden... Tong uitsteken

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA
Dat moest even Vork

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 00:49

Heb ooit eens met maandverband gereden.. alsof je aan het soppen bent.. GADVER!! hahahahah
Als je zeker wilt weten dat je tampon lekker zit, moet je even zover mogelijk door je hurken gaan.
Ook trek ik altijd even aan het touwtje, zo weet je zeker dat deze goed vast zit!

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 14:59

ik ga nu rijden, met tampon uiteraard Knipoog
maar net stak ik hem er in en voelde hem niet zitten, en toen ging ik even heel ver door mijn hurken en het leek net of hij der weer uit kwam Bloos!
very strange Boos!

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 20:29

Dan moet je hem er nog verder in drukken Haha!

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 21:52

wat een geode om zon tampon in te brengen, als je een kleine wc hebt.. om daar door je hurken te gaan, of weet ikw at allemaal.

ik zelf rijdt gewoon met maandverband. enige nadeel is dat het inderdaad bij de huid zo schuurt.
voor en na het rijden doe ik wel een nieuwe iom

tampons vind ik echt 1 vreselijke uitvinding, doe mij maar maandverband! of leiver helemaal geen van beiden maar ja..

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 21:55

Ik gebruik vaak maandverband(zweer erbij tijdens het slapen Vork ) Maar heb ook wel eens zin in een tampon Clown
(Wat klinkt dat dom zeg.. Nagelbijten / Gniffelen ) Maar heb juist met tampon gevoel dat ik doorlek. Koe

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 22:16

mooneyes schreef:
wat een geode om zon tampon in te brengen, als je een kleine wc hebt.. om daar door je hurken te gaan, of weet ikw at allemaal.

ik zelf rijdt gewoon met maandverband. enige nadeel is dat het inderdaad bij de huid zo schuurt.
voor en na het rijden doe ik wel een nieuwe iom

tampons vind ik echt 1 vreselijke uitvinding, doe mij maar maandverband! of leiver helemaal geen van beiden maar ja..

Als je gewend ben om in te doen heb je niet veel ruimte nodig hoor, dan druk je hem er zo in Haha!

@ Ellee; Je hebt wel eens zin in een tampon? Clown Idd een hele leuke omschrijving

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 22:29

ik heb vandaag ook gewoon gereden met een tampon hed bleef gewoon zitten hoor... voelde hem niet dus.. maar maandverband heb ik zoo grote gigantiche hekel aan aaah bah lijkt net of ik in mijn broek plas geef mij meer een tampon Tong uitsteken

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 23:10

Helma_Amber schreef:
@ Ellee; Je hebt wel eens zin in een tampon? Clown Idd een hele leuke omschrijving

Dankjee Vork

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 23:39

Ik heb sowieso een hekel aan maandverband. Dus ben wel blij te lezen dat het ook goed gaat met tampons. Kan ik met een gerust hart gaan paardrijden.

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 17:27

Gebruik gewoon een tampon, nergens problemen mee Clown

angel_fire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 19:01

ja kan gewoon een tampon gebruiken met rijden niets mis mee en veel beter dan maanderband dan denk ik altijd dat ik doorgelekt ben echt zo vies

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 10:54

hihi nou heb ik nooit gehurkt in een kleine wc Haha!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 17:05

Je kunt ook 1 been op de wcbril zetten. Lachen
Heeft hetzelfde effect.

Ik rij ook altijd met tampons.

En nog 1 keer: het maagdenvlies is GEEN VLIES!
Dat dachten ze vroeger. Het is een randje wat stugger weefsel.
En bij sommige meisjes scheurt dat een klein beetje in als ze er de eerste keer een tampon inbrengen. Maar das maar in 5% van de gevallen ongeveer. Als je een tampon gebruikt met inbrenghuls dan hoef je niet zo te frotten en dan zit ie meestal gelijk ver genoeg.

Bella88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 17:07

ik durf het ook niet hoor! T zou inderdaad gewoon moeten kunnen maar op de een of andere manier
durf ik het gewoon niet!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 17:07

Oh hoe snoezig Ach gut
Gewoon rijden met tampon, er gebeurd inderdaad niks mee!
Maandverband vind ik echt te smerig! Lachen