Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sammy1 schreef:ja dat kan,maar weet je ze vertellen dan een verhaal erbij dat hij 9 jaar op de wei heeft gestaan,en bla bla,
ik vind dat niet erg als ze paarden opknappen juist leuk,maar ze komen zichzelf tegen,als de mensen terug komen,als ze eerlijk daar over zijn was het niet zo heel erg.
sammy1 schreef:kun je wel zo denken maar ik denk er toch anders over,een dieren arts moet zich aan zijn plichten houden,mijn dieren arts zou ook mijn paard niet goed keuren omdat hij van mij is,dan stamp hij zijn naam de grond in.
sammy1 schreef:kun je wel zo denken maar ik denk er toch anders over,een dieren arts moet zich aan zijn plichten houden,mijn dieren arts zou ook mijn paard niet goed keuren omdat hij van mij is,dan stamp hij zijn naam de grond in.
sammy1 schreef:en jij noemd je dus een dieren vriend,had ik hem zelf na de slacht gebracht ,je hebt nu ongeveer vaak genoeg hier gereageerd snap niet waar jij je in godsnaam mee bemoeid ThePast03,ga even wat anders doen,en toen kwam ik nog niet op bokt,
mvg sam