Wat is nou echt een goede bh om mee te paardrijden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dioxide

Re: Wat is nou echt een goede bh om mee te paardrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 18:56

Falona schreef:
Hebben zij bij nicky's ook schoenen dan Verward
De bh's zijn wel wat prijzig, maar ik heb nog nergens goede bh's in mijn maat gevonden die veel goedkoper zijn. Voor 30/40 euro kan je daar wel slagen. Zelf neem ik ze voor 60 mee en dan zijn ze nog oerlelijk ook, maar die zitten zooooo lekker...
Mijn shockabsorber die ik daar toen gekocht heb was ook zoiets, iig in dezelfde prijsrange als dat ze elders zijn.

Vroegah zat erlangs altijd Nicky's schoenmode voor grote oceaanstomers Haha! 30/40 euro valt me trouwens reuze mee! Daar slaag ik hier in Valkenswaard bij Gemma's niet eens voor Scheve mond

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 11:42

Citaat:
Nicky's is wel erg duur als je het mij vraagt... De schoenen iig wel (ben gezegend met schoenmaat 46, en daar kost een paar sandaaltjes al snel 150€), ik verwacht niet dat de BH's dan lager liggen qua prijs.

Troost je, bh's in grote maten zijn doorgaans een stuk goedkoper dan schoenen in grote maten. Dus ik denk dat dat er niet zoveel mee te maken zal hebben.

Even offtopic, kun jij ooit wel eens ergens goedkopere schoen vinden in die maat dan? Ik heb zelf dan nog de 'mazzel' dat ik een maat heb die heel soms nog wel eens in een gewone winkel te vinden is (open schoenen 42/ dicht 43), maar mijn vriendin heeft maat 45 en die kan dus echt alleen maar schoenen bij de grote maten zaak halen. Ik heb zelf ook nog nooit ergens sandaaltjes in mijn maat gevonden die onder de 120 euro kwamen (behalve als ze in de aanbieding zijn). Om over laarzen maar niet te beginnen! Dus waar haal jij ze vandaan onder die prijs dan? Mag ook via PB Haha!!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 14:02

* abbo*

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 14:23

Je kunt beter even teruglezen, Hannanas! Lachen

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 17:57

hyppolyte schreef:
Als je een kleinere cupmaat hebt (A of B) is een speciale sportbh niet altijd nodig omdat het qua formaat nog best goed op te vangen is met een gewone bh, maar vanaf cupmaat C is het over het algemeen verstandig om een speciale sportbh te dragen.

Ook al kun je met je A en B cup best nog een gewone BH dragen met rijden, ik (B cup) kan je zeggen dat het vreselijk zit. Na een ritje heb je zure room in je BH hangen in plaats van je borsten - althans, zo voelt het. Voordeel van een sport-BH is vaak ook dat de bandjes kruislings, of in elk geval: niet-spaghettibandjes achtig, over je rug lopen en dat voorkomt echt afzakken. Daar heb ik in het dagelijks leven geen last van, maar met sporten wel.

Verder volg ik dit topic met interesse, ben nl. toe aan een setje nieuwe sport-BHs.

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 00:58

http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produk ... SterkMerk=

Deze is geschikt voor een zware belasting Haha!

ik ben zeer te spreken over deze. Heb zelf 70E en hiermee rijdt ik dagelijks. Na een half jaar gaan ze slijten, maar dat lijkt me ook meer dan normaal. Ze kosten 25 euro, ik vind het persoonlijk nog wel meevallen voor een goede BH. Die van mij heb ik gewoon in Roermond gekocht bij Lindessa (aangezien je ook uit limburg komt Tong uitsteken ) ben zeer te spreken over deze zaak.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 10:25

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 10:56

Nathalie84 schreef:

ik ben zeer te spreken over deze. Heb zelf 70E en hiermee rijdt ik dagelijks. Na een half jaar gaan ze slijten, maar dat lijkt me ook meer dan normaal. Ze kosten 25 euro, ik vind het persoonlijk nog wel meevallen voor een goede BH. Die van mij heb ik gewoon in Roermond gekocht bij Lindessa (aangezien je ook uit limburg komt Tong uitsteken ) ben zeer te spreken over deze zaak.

Als ik die zie moet ik eerlijk zeggen dat ik toch kies voor de shockabsorber. Heb er 2 van (zwarte en witte) en die zitten prima. Niet het gevoel dat de boel schudt en ook de bandjes drukken niet op mijn monnikskapspier wat ik bij mijn vorige sportbh's van de Hunkemöller wel had.
Ik ben overigens ook 'gezegend' met een maatje meer, n.l. cup F (hoewel het tegenwoordig een kleine F a E is).

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 11:03

Ik heb daar dus ook een probleem mee. Ben nu 17 en heb 70G. Gewone Bh's koop ik bij http://www.farfallina.nl/ .
Die hebben hele mooie voor dagelijks, tenminste ook een beetje leuke kleurtjes enz, alleen daar betaal je wel weer voor.
Alleen voor paardrijden heb ik een stevige gewone Bh aan met een soort topje dr over aan (bij de hunkemoller weg).
Dat gaat tot nu toe wel goed. Ben al tijden aan het zoeken naar een goede sportbh,
maar die beginnen eigenlijk altijd vanaf 75, en dan zit het bij mij al niet meer.
Ook heb ik vaak het gevoel met een sportBh dat ik geen lucht meer krijg Tong uitsteken (als ik er eindelijk in zit Tong uitsteken )

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 14:42

Ik weet niet of deze link al in het topic staat, ik heb het niet helemaal door gelezen. :
http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html

Waar ik van verschoot is dat horseriding bij extreme staat. Arme borsten Haha! . Zelf heb ik een sport bh van Decathlon. Werkt goed alleen verliest ie nu (na 2 jaar) zijn elastiseit een beetje.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 14:57

Epona_ schreef:
Ik weet niet of deze link al in het topic staat, ik heb het niet helemaal door gelezen. :

Waar ik van verschoot is dat horseriding bij extreme staat. Arme borsten Haha! . Zelf heb ik een sport bh van Decathlon. Werkt goed alleen verliest ie nu (na 2 jaar) zijn elastiseit een beetje.

En me vader maar zeggen dat paardrijden geen sport is....

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 15:01

Moirsa schreef:
Epona_ schreef:

Heeft ie ooit al eens op een paard gezeten? Nee, dan voorstellen om eens op te stappen. Doet/durft ie dat niet dan mond houden. En als ie wel durft zal ie merken dat ie over spieren beschikt waar ie het bestaan niet van af wist Vork

lepolight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 18:35

Ik heb daar zelf niet echt ervaring mee Haha!

Maar iemand die ik ken wel en zij gebruikt zo een bh maar het lijk meer op een topje mss moeilijk voor uit te leggn
het is zo iets als op de foto van Tinkerloos (op de eertse pagina) Knipoog Maar dan toch iets anders
mss help dat Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 19:31

Moirsa schreef:
Epona_ schreef:

Jouw vader is waarschijnlijk tietloos? Clown

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 19:36

Nathalie84 schreef:

yep deze bedoelde ik ook! werkt zelfs voor 70 f echt perfect!

mara_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 22:17

Een sport bh van sloggi, zit echt heerlijk.
Kan ook best met een gewone bh gaan rijden hoor, maar dan zakken de bandjes altijd af.

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 01:08

Ik heb er net van de week weer 1 besteld bij de Divoza. De Champion Action Shape, ze zijn duur maar doe er dan ook lang mee en ze zitten ingesnoerd *LOL*

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 12:21

Karin schreef:
Moirsa schreef:

Jouw vader is waarschijnlijk tietloos? Clown

Misschien een shockabsorbertje voor om z'n ballen, als 'ie ooit gaat rijden Haha!

__xMariek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 13:58

Je hebt ook bh's bij de Hema waarvan je de bandjes ook als halter of gekruist kan dragen. Zakken ze ook niet af Tong uitsteken

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 14:09

Mijn ervering met hema bh's is dat ze niet tot nauwelijks steun geven. Zeker voor grotere borsten vind ik ze echt bagger.

__xMariek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 14:38

Hmm, daar heb ik geen ervaring mee. Heb niet zulke grote noenga's. Tong uitsteken