Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Mimoso schreef:Ik vind het een goede zaak. Het gaat tenslotte om het welzijn van het paard en met een stang en trens kan je aardig wat afdwingen. Ik denk dat als je eenmaal in het ZZ verhaal bezig bent, dat je dan meteen door de mand valt als je dat doet.
?
asjemenou schreef:Mijn computer opent geen bestanden via de site van de KNHS![]()
Iemand een idee hoe ik het regelement vanaf april 2007 toch kan bekijken?
Ben namelijk wel benieuwd hoe het nu zit met die 40 wp, en ik hoorde gisteren dat vanaf april 2007 3-jarige niet meer officieel gestart mogen worden, alleen oefenwedstrijden!!!!!
, keuze in het ZZ-L en ZZ-Z is vrij nu dus! 
Henry schreef:Mijn paard rijd ik wel met stang erbij anders dan gaatie echt wat anders doen dan jij vraag. Ik ben nu aan het oefenen om met trens ook gewoon te doen wat ik vraag
versace schreef:Henry schreef:Mijn paard rijd ik wel met stang erbij anders dan gaatie echt wat anders doen dan jij vraag. Ik ben nu aan het oefenen om met trens ook gewoon te doen wat ik vraag
Volgens mij als je je beest niet op een gewoon bitje kan rijden en alleen op stang ben je niet helemaal op de juiste manier bezig
Jippie schreef:Dat vind ik echt een heel goede ontwikkeling!!
Nu kun je in het Z1-Z2-ZZL-ZZZ zelf kiezen of je enkel op trens of met S&T gaat rijden.
Ik ben wel benieuwd of er nu combi's in het ZZL/ZZZ zijn die toch over gaan op trens.
versace schreef:Volgens mij als je je beest niet op een gewoon bitje kan rijden en alleen op stang ben je niet helemaal op de juiste manier bezig