Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
jasmijn78 schreef:Een cursus 'conflicthantering' of 'slecht-nieuwsgesprekken' is misschien ook een goede optie
of over de cursus: 'EHBO-toepassen bij officials', die weer te volgen is door wedstrijdorganisatoren 
!
apical schreef:Na 15 combinaties raak je moe en de concentratie zakt af.
CGJ12 schreef:apical schreef:Na 15 combinaties raak je moe en de concentratie zakt af.
Dan mogen de ZZGP-jury's zich ook wel eens achter de oren krabben met 40.......
CGJ12 schreef:Snuifje coke en een uppertje doen wonderen.......
apical schreef:Met plezier heb ik alles zitten lezen. Na 30 jaar jureren ben ik inmiddels wel door de wol geverfd. Kwalificaties: AZ-IZ-Kur.
Tevens zelf meervoudig zware dressuur. Ik ben mijn initialen nog niet tegengekomen, ik ben benieuwd waar ik onder val, berucht, beroemd, middenmoter? Ik ken uiteraard vele slechte juryleden, mensen die zelf nooit op een paard hebben gezeten. Mensen die zichzelf erg interessant vinden. Ik ben echter nooit weggelopen als er een 'mindere' zat. Mijn eigen gevoel van rijden moet goed zijn. En als er een keer een knuppel/knuppelin achter de bekende tafel zit, waarvan ik weet dat de achtergrond en kennis minimaal is, dan rijd ik voor mezelf en heb ik toch een fijne dag gehad.
hananya schreef:Zo vind ik het eigenlijk ook wel een must dat een jurylid zelf ook op een redelijk niveau rijdt of gereden heeft.