WowAmigo schreef:Tot wanneer hebben jullie eigenlijk wedstrijden gereden? Ik had toen een jong paard die verkocht werd en mijn eigen merrie was geblesseerd, tegen de tijd dat ze weer kon kon ik niet meer!
Dat was ook 1 van mijn eerste vragen, toen ik zwanger was/ben.
Ik ben nu 26 + 4 weken en rij niet meer.
Wedstrijden heb ik gestart t/m week 21 en toen was ik ook blij dat ik niet meer hoefde. Die laatste week begon de beeb te stampen onder het galopperen en dat was al niet meer prettig. Daarbij veranderd je bekkenstand tijdens de zwangerschap om ruimte te maken voor je kindje ( en ik maar denken dat al die gekke zwangere vrouwen hun buik zo overdreven trots naar voren drukten, nee dus !) waardoor het voor mij heel moeilijk was om nog netjes te zitten. Ik had gewoon niet meer het gevoel dat ik zelf aan rijden was en aant trainen, maar meer aant liften. Tja daar bedank ik voor, ik ben er nog wel eens opgekropen voor een rondje los te stappen, maar dat noem IK geen rijden meer. Of je daar genoegen mee neemt ligt natuurlijk helemaal aan jezelf.
Ik heb de rijbroek aan de wilgen gehangen tot na de bevalling en ben nu zeer actief groom/longeur van mijn eigen paardje, aangezien mijn vriendin haar nu zeer succesvol op wedstrijden uit brengt.
Succes met je zwangerchap ! Het vliegt echt wel voorbij