Bah, die rotdazen zijn er weer :(

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bah, die rotdazen zijn er weer :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 22:02

Volgensmij bestaat die niet
Een wesp heeft die toch ook niet of wel?

Ik denk dat er meer komen omdat boeren geen sloten meer mogen uitbranden. En dat is juist een plek waar ze graag zitten.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 11:34

parelhoenen.

Zijn ontzettend goeie insectenvangers Lachen

Mijn paarden staan gestald in een bos, dat is dus echt rampzalig op de moment met die dazen. Beide merries hebben een veulen aan de voet maar kunnen enkel 's nachts naar buiten toe en moeten 's morgens weer een hele dag op stal staan. Gelukkig vinden ze het niet zo erg om op stal te staan, laat de deuren vaak open voor extra frisse lucht maar ah me nooit niet dat ze eruit komen. Clown
Naast hun uitloop heb ik een 20 tal kippen en eenden lopen, geweldige insectenvangers zijn dat de vliegers blijven zelfs uit hun hok weg. Ik ben al aan het denken geweest om de paarden uitloop te voorzien dat ik daar een 10 tal parelhoenen op kan laten lopen (want dat zijn echt de beste insectenvangers) Na het dazenseizoen zijn ze dan hopelijk zo vet gevreten dat ze ook nog beetje lekker smaken in de pot Vingers aflikken Haha!
Maar om nou 2000m² te omheinen met kippengaas...

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 18:21

Kippen bij Spikkel in de wei Bloos!
Dat moet ik alleen maar doen als ik de kippen kwijtwil.
Spikkel gaat er mee lopen 'spelen' alleen wat hardhandig zoals erop meppen met zijn voorbeen e.d. Koe

Laat ik dat dus maar niet doen.

@Franka-vosje, eerder in dit topic zijn de walnootbomen besproken. Oké, die éten weliswaar geen dazen maar ze blijven er wel bij uit de buurt.
Dus dat bos waar je paarden instaan langzaamaan vervangen voor een walnootbos lijkt me het beste Tong uitsteken

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 11:40

Wij hebben ook een walnootboom naast de piste staan.. maar in de piste hebben we er toch nog last van.. onder de boom waarschijnlijk niet (nooit eerder opgelet, wist dit niet Lachen )
maar ik vroeg me af, nu zijn de vruchten nog groen, en zit er sap in, kun je niks met dat sap?
mengen met water ofzo?

Als iemand hier iets over weet, graag via PB!! Haha!
alvast bedankt Knipoog

Lauren_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 07:13

Ik word zelf ook altijd gestoken. Bij mijn pony valt het wel mee.., maar bij de Fries van me vriendin is het echt verschrikkelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 07:39

Dit is een topic uit 2006, zijn wel nieuwere dazen topics te vinden Tong uitsteken

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 10:51

runningkawa schreef:
Dit is een topic uit 2006, zijn wel nieuwere dazen topics te vinden Tong uitsteken

Idd, er zijn genoeg recente dazentopics, hier een slotje Lachen