Starttijden voor Almelo en meerdere dingen.......

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 12:50

Ik met marco in één tent???? Verward Dacht 't niet!!!!!! Ik wil ook in de camper!! Tong uitsteken Moe'j ruzie ofzooooo Merilyn!!?? Tsss... wat een belachelijk idee!! Knipoog

prakkie.... hmmm... hangmat...?? nog nooit geprobeerd om in te slapen. Is dat wat?? Verward *LOL*

Ik hoor het al wel weer, er zijn tenten, trailers, vrachtwagens en campers genoeg om een matrasje neer te leggen *LOL*

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 12:52

Ja hoor slaapt best relaxed...helemaal na een zooi bier Haha! Haha!

Je moet wel zelf ff een hangmat meenemen...
(kan ook een luchtbed zijn, dan slaapt ook goed...)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 13:03

Maarten schreef:
Ik met marco in één tent???? Verward Dacht 't niet!!!!!! Ik wil ook in de camper!! Tong uitsteken Moe'j ruzie ofzooooo Merilyn!!?? Tsss... wat een belachelijk idee!! Knipoog

Hihi maar ik maak het goed met een knuffel Lovers Schijnheilig

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 13:03

imker schreef:
Vorig jaar hebben wij in een tentje tegenover de blokhut geslapen. Bedoelen jullie dat met “de Camping”?
Dat was wel geinig: we moesten eigenlijk van een of andere scout wachten tot iemand kwam om aan te betalen, maar we moesten snel weer naar de paarden toe. Toen mochten we de tent opzetten, en niemand is nog bij ons geweest. Hebben we daar 3 dagen voor niets gestaan…

die blokhut is van de scouting waar ik ooit heb bijgezeten, Haha!
hat grasveld is idd de "camping" groot he?

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 13:11

Merilyn schreef:
Hihi maar ik maak het goed met een knuffel Lovers Schijnheilig

Hmmm.... euh... duzzzzzz..... als ik het goed begrijp doen we het als volgt: als Karin nu wel wil blijven pitten, dan gaat Marco met mij in 1 tent zodat Karin in de camper kan blijven slapen en het offer dat ik breng door Marco bij mij in de tent te laten slapen wordt goedgemaakt door een knuffel van jou? Klinkt op zich niet zo gek Haha! Maarrrrrrrrr...... die hangmat in de vrachtwagen klinkt ook wel lekker. Kan me wel voorstellen dat het lekker ligt na een paar Grolschjes Haha!. Moeilijk, moeilijk die keuze!!

Tjonge jonge.... er wordt hier even flink onderhandeld v.w.b. de slaapplaatsen op de camping in Almelo alwaar de diverse wedstrijden worden gehouden (om maar even ontopic te blijven Schijnheilig anders wordt de baas boos! Knipoog )

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-02 13:18

heewat lees ik hier wordt marco zo de camper uitgeknikkerd zonder het aan mij te laten weten?? Of mag er niet gesext worden in de camper Bloos Vingers aflikken . Nee ik ga niet met marco in een tentje tenzij er een lux matras ligt Haha! .

Mhhh straks vind maarten een leuke vrouw op almelo dan zal het slaapprobleem ook wel opgelost zijn. BTW moeten we gaan slapen dan ??? Ik begreep van mijn stalgenoot dat er veeeel bier mee moet want ze wil wel LOL maken nou ik ook. Dus weinig slapen een feesten met die handel.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 13:24

Hmmm... Pris... denk je nou echt dat jouw campergenoten daar op zitten te wachten?? Denk dat je dan beter in de tent kunt gaan liggen. Ik heb nog wel een goede tweepersoonsmatras liggen }> Mooi, geregeld... jullie gaan in de tent, dan neem ik het tweepersoonsbed in de camper wel Haha!

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 14:00

Hmmm...ik begin steeds beter te beseffen dat het toch wel erg handig is dat ik een slaapplaats op 5 minuten fietsafstand heb Haha!
Het ruiterbal is elk jaar gezellig op zijn eigen "boeren"manier Vork

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-02 14:05

euh maarten ik moet wel goede nachtrust hebben hoor?? Dus ik weet niet of sex voor een prestatie wel helpt?? Nee ik ga maar voor de camper MET MARCO ??

Maare maarten je kan het matras wel meenemen dan kan je zelf lekker liggen Extreme duivel . Misschien kom je wel wat leuks tegen wat niet echt rechtop zit Haha! .

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 17:16

MMBabe schreef:
Enneh, Mayo...als je nog tijd over hebt, heb ik ook nog een knuffeltje voor je! Ze vindt het echt geweldig namelijk en Babe knuffelt ook terug!! Haha!

Moet vast te regelen zijn Haha! Enne Imker, jouw paardje ondergaat ook vast wel een knuffelsessie door mij Tong uitsteken

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 17:33

Ik zie de problemen niet zo hoor, mijn plek is vrijgekomen, dat betekend dat er van Woensdag t/m einde een plaats bij Prakkie op de kamer is Haha!.

Geheel zonder eigen belang: deze plek is te koop (uiteraard voor weinig) en tegen opbod, kortom wie bied? Haha!

Tis een mooie, rustige plek, op een hotelkamer, dus met een lekker bed. rustige omgeving, mooi uitzicht. Te mooi om waar te zijn. Haha!

LOL.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-02 18:11

haha die dennis ik ben benieuwd wie het hoogste bied Schijnheilig . Mhh kan een poging doen Lips are sealed neee.

maar weet Wen. hiervan Verward .

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 19:06

Whaha, LOL@Pris!
nee, Wen weet er niets van, is toch ook mijn slaapplaats die ik te koop aanbied? En eej, misschien is t wel een leuke jongen die m koopt Haha! .

Hoe dan ook, ff onder ons dan he, twas min of meer een geintje, tenzij het natuurlijk echt een prijs wordt waarvan ik zeg: eej, das een mooie prijs..... Knipoog Haha!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-02 19:07

Mhh zal maarten eens wakker maken die zoekt nog een slaapplaats Haha! .

Extreme duivel .

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 09:30

Jaja Almelo komt nu erg dichtbij!!!!!!! Nog 3 nachtjes en we vertrekken! Haha!

Suus heeft besloten om 9.00 uur s'morgens te vertrekken Slapen Gaaaap Dat is dus best vroeg. Nou hopen dat het MONSTER van Pris besluit braaf de trailer op te lopen. Schijnheilig

En meiden we gaan er een toffe week van maken!!!!!!!!!!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 09:37

jaaaa eindelijk is het zover.

ben druk met het lijstje bezig Haha! .

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 09:45

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...wat is dat????

Ff een plekje op mijn hotelkamer verkopen????????????????

Dan moet je eerst wel door de ballotage-commissie heen!!!!

Haha! Haha! Haha!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 09:47

Is maarten niet goed genoeg mhh helaas een probleem hij blijkt te snurken Verward . Kan ik me na al die meetings niet herinneren alleen dat een ander zeer bekend persoon de mensen behoorlijk wakker hield Haha! .

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 09:48

meiden.... MEIDEN!!!!???? Tsss.... ik ben er ook nog hoor en Marco en Steven enzo zijn ook nog aanwezig! Of zijn wij alleen maar goed om ons uit te sloven aan de BBQ ofzow?? Verward Haha!

Oh ja... ik heb geen belangstelling voor die hotelkamer, ik snurk (vooral als ik bier op heb Haha! )en ik zou me vreselijk bezwaard voelen als ik iemand uit de slaap houd *LOL*

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 09:55

Watjes zijn jullie Haha! .

BTW bier zal genoeg aanwezig zijn aangezien mijn stalgenoot graaaaag bier drinkt en ik denk dat marco ook wel een biertje lust Cool .

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 09:55

omdat het nu al zo dichtbij is ben ik benieuwd wanneer die bbq is? Verward Cool

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 10:02

Maarten, snurken mag je niet weerhouden te bieden op deze pracht-kamer met dat heeeerlijke bed.

Helaas heb ik prakkie kunnen trainen op tekortkomingen als snurken, ja ook ik schijn deze vervelende eigenschap te hebben Knipoog . Ze moest me soms echt molesteren om me anders te laten liggen (sorry nog wen, deed t niet express ofzow).

Dusszzzz Let The bidding begin, die ballotage komt wel goed, als je genoeg bied dan offreer ik wel wat steekpenningen Haha! .

Voor de mensen die ik niet meer spreek: Veel plezier in Almelo, hoop dat het voor jullie allemaal veel plezier gaat brengen, en ik vinnut bes' wel jammer dat ik er niet bij ben.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 10:05

paardje schreef:
omdat het nu al zo dichtbij is ben ik benieuwd wanneer die bbq is? Verward Cool

Ik denk iedere avond ?? Dus neem lekker je eigen eten en drinken mee en doe gewoon mee.

Ben druk met de lijst bezig maar ik mis er nog een aantal. De lijst zal aan de camper hangen en dan spreken we verder te plekke wel ff af.

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 10:13

Pris moest ik je nou nog ergens mee helpen?? Heb je al een bqq? En gaan we gewoon samen ff vlees halen bij een slager in de buurt ofzo?
Als ik iets moet doen dan hoor ik het wel he!!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 10:23

De bbq kan ik wel regelen (zelfs twee Haha! )... ik zou voor willen stellen dat het vlees in Holten gehaald wordt... ik weet ut... het is een beetje uit de buurt, maar het is gewoon zoooooo'n toppie slager!!! Hmmmm.... ikke wil spare-ribs!!! Vork

Hmmm.... Sten.... wat moet die kamer kosten?? Verward Haha! ik bied 1 knoop en 3 sokken *LOL*