Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mijn moeder heeft haar rug een keer gebroken toen ze voor de aller eerste keer op mijn braafste paard ooit stapte, dat was echt een goedzak, maar ze deed haar been omhoog om de beugel korter te maken en toen gaf hij een bokje en doordat ze in die houding zat kon ze haar even wicht niet houden en werd in die houding er vanaf gelanceerd en kwam recht op haar stuit op de grond. Hij had nog geen pas gelopen meet haar! En echt waar dit is het liefste paard ooit geweest (helaas in geslapen vorig jaar)
) 

) is het wel zo handig... Ik voel me gewoon niet prettig als ik zonder rijd...
ik rij nooit met cap.niet met springen,niet met paarden in rijden ik weet het.. onbezonnen maar ,ja.doe het al zonder zo lang ik rij zal het wel nooit leren.maar voor de gene die wel met cap rijden,houden zo.

Whiz schreef:Ik rij eigenlijk altijd zonder cap.... ik ben boven de 18 en maak zelf die keuze. mijn zusjes zijn onder de 18 en die mogen van mij niet op de pony zonder cap.
toch wel iets belangrijker is, draag ik hem dus wel op de andere paarden. ben er met mn eigen paard eigenlijk mee gestopt toen ik een jaar of 18 was.
kan ik weer even vooruit
Ik ben trouwens wel een keer gevallen. lichte hersenschudding met cap
gevallen, zit hier nu met verband rond mn duim. had ik haar cap niet gebruikt was het een stuk erger geweest!(van mn hoofd heb ik bij deze val nu geen last maar toch)
maar dan wel als ik weet (zoals mn verzorgpony) dat hij/zij braaf is