Sorane schreef:Heupbroeken?? Gatver ik krijg helemaal het beeld van die breezersletjes met hun string ver boven hun rijbroek vandaan op een tinker zittend...
Wat heeft in vredesnaam daar een tinker mee te maken?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sorane schreef:Heupbroeken?? Gatver ik krijg helemaal het beeld van die breezersletjes met hun string ver boven hun rijbroek vandaan op een tinker zittend...
Leonoor schreef:Sorane schreef:Heupbroeken?? Gatver ik krijg helemaal het beeld van die breezersletjes met hun string ver boven hun rijbroek vandaan op een tinker zittend...
Wat heeft in vredesnaam daar een tinker mee te maken?

Coentjuh schreef:Vinden jullie een verschil zitten tussen:
*als je bukt en je 'iets' ziet van een normale heup (spijker)broek
en tussen
*als je bukt met een heup RIJbroek
Want velen vinden het stom, dat je string straks boven je rijbroek uit komt...Coentjuh schreef:Coentjuh schreef:Vinden jullie een verschil zitten tussen:
*als je bukt en je 'iets' ziet van een normale heup (spijker)broek
en tussen
*als je bukt met een heup RIJbroek
Durft nou opeens niemand meer te reagerenWant velen vinden het stom, dat je string straks boven je rijbroek uit komt...
maar hoe vaak gebeurd dat wel niet met een gewone heupbroek?!
Nee, ik vind dat er wel verschil tussen zit. Bij gewone broeken vind ik het 'normaal' dat ie laag zit, hoge spijkerbroeken zien er nu eenmaal niet uit in combinatie met de rest van gewone kleding. Dat je string er dan bovenuitkomt, blijft ordinair, maar door de huidige mode vind ik het eerder kunnen.

Gelukkig gaat springen snel
prutsertje schreef:deels lijkt het me heel fijn, als je gewoon als je bezig bent met poetsen of even zit om bijv. wat te drinken, maar het is volgens mij idd erg lastig al kan iedereen meegenieten van alles wat je aanhebt al buk je een keer of al heb je het warm dat je een kort truitje aan doet en dan al dat *blub blub* ... hmmz.. neej ik zie er toch maar vanaf