en zet de uitkomst er maar bij ons op

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
daffodil schreef:Hmmm ik heb ze er zojuist met de jurynamen erbij op internet gezet.....heb nu al zo gruwelijk veel afmeldingen binnen, zoveel kunnen er nooit meer komen alleen vanwege de jurynamen!
We zullen zien.....
radje schreef:weet je? je hoort niemand klagen als de punten eens hoger zijn dan je hebt verdient, Dat gebeurt namelijk ook !
daffodil schreef:En het weer zorgt juist bij ons voor afmeldingen, kan het de mensen niet eens kwalijk nemen, ga zelf ook niet op pad met zulke windstoten, hagelbuien etc........
amondi schreef:En als je op sommige puntjes af en toe een steekje hebt laten vallen, verklaart dat die 137 echt niet!
"Heel hard op pakken" slaat natuurlijk nergens op. De meeste jury's zitten er niet om je heel hard te pakken. Zo'n jury komt na 1 april in de problemen, niet de ruiter die af en toe een steekje laat vallen.
missmiekie schreef:daffodil schreef:En het weer zorgt juist bij ons voor afmeldingen, kan het de mensen niet eens kwalijk nemen, ga zelf ook niet op pad met zulke windstoten, hagelbuien etc........
hey daf, weet jij toevallig hoe de bak is???
missmiekie schreef:daffodil schreef:
hey daf, weet jij toevallig hoe de bak is???
nee, ik ga er zo heen, maar als ik hier naar buiten kijk zie ik geen sneeuw dus ik ga er van uit dat de buitenbak er prima bijligt. Ook gister geen probleem geweest hoor, maar man die hagel dat was echt gruwelijk (ja toen moest ik dus zelf losrijden......), mocht gelukkig even naar binnen!
CGJ12 schreef:Sjuimpje schreef:Zelf ken ik
geen enkele
jury bij naam of gezicht. Het interesseert mij gewoon weinig, ik weet niet eens meer wie mij afgelopen weekeinde heeft gejureerd.
Dat begrijp ik dan weer niet. Een beetje top-sporter laat niks aan het toeval over en probeert alle beinvloedbare factoren mee te nemen in zijn of haar verrichting.........
amondi schreef:Geef jezelf 2 schouderklopjes!
(Kan natuurlijk ook gewoon aan het weer hebben gelegen!)