Jurynaam op startlijst, geeft dat reden tot afmelding?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Natasja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 17:15

Just wait en see.

en zet de uitkomst er maar bij ons op

Vonkie2009

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 17:16

daffodil schreef:
Hmmm ik heb ze er zojuist met de jurynamen erbij op internet gezet.....heb nu al zo gruwelijk veel afmeldingen binnen, zoveel kunnen er nooit meer komen alleen vanwege de jurynamen!

We zullen zien.....

Wat denk je? Ik ga het eens proberen?? Laat het maar even weten hoe dat dan afloopt. Ben wel nieuwsgierig hoor.

radje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 22:16

Ik vind het wel een uitdaging hoor, een jury die laag punt ??
Gewoon nog beter mijn best doen !!

radje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 22:24

weet je? je hoort niemand klagen als de punten eens hoger zijn dan je hebt verdient, Dat gebeurt namelijk ook !

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-05 00:21

Score tot nu toe:

3 afmeldingen wegens een pony met last van zijn rug (heb m zelf zien staken vandaag en nee dat was niet grappig en toevallig starten er drie meiden mee.....)
2 afmeldingen wegens hoefbevangen pony (ook eigen lid, dus nee geen verhaal maar echt waar.....)

Dus vooralsnog helemaal niemand vanwege de jury, maarja je weet niet wie er morgen zomaar niet op komt dagen....het blijft nog spannend!

_Natasja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 00:27

idd dat hoor je nou eens nooit.

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 01:16

radje schreef:
weet je? je hoort niemand klagen als de punten eens hoger zijn dan je hebt verdient, Dat gebeurt namelijk ook !

moe je mij eens horen, ik begin gewoon te zeuren als ik het te hoog vind... maar ik ben ook gewoon een zeikerd

radje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 11:50

Soms heb je gewoon voor geen meter gereden en toch winst en soms voor je gevoel erg goed en krijg je niks, daar is het een jurysport voor.

Faline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 21:15

Ik let eigenlijk nooit op Jury-namen. Ik start gewoon en kijk naar mn punten en de proef. Ik kan zo uit mn hoofd maar 1 naam van een jury opnoemen waarvan ik weet dat ik die gehad heb, maar dat is omdat ik die (vaag) wel ken. Verder heb ik werkelijk geen idee. En ik meld me dus ook niet af voor bepaalde jury's
Eigenlijk wel handig, want je rijdt altijd 'onafhankelijk' van de jury. Je hebt er dan van tevoren ook geen bepaalde verwachtingen van, dus je gaat er dan ook niet anders om rijden ofzo.

Vonkie2009

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 09:43

Whaaa ik moest vandaag jureren en mijn naam stond ook al op de lijst en dus op internet..... en..... ik was de enige waar helemaal geen afmeldingen waren mwoua...
Zou dat nu ook aan mij liggen???

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 10:02

Geef jezelf 2 schouderklopjes!

(Kan natuurlijk ook gewoon aan het weer hebben gelegen!)

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 10:31

En het weer zorgt juist bij ons voor afmeldingen, kan het de mensen niet eens kwalijk nemen, ga zelf ook niet op pad met zulke windstoten, hagelbuien etc........

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 10:40

daffodil schreef:
En het weer zorgt juist bij ons voor afmeldingen, kan het de mensen niet eens kwalijk nemen, ga zelf ook niet op pad met zulke windstoten, hagelbuien etc........

hey daf, weet jij toevallig hoe de bak is???

jarrah

Re: Jurynaam op startlijst, geeft dat reden tot afmelding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 10:45

Jeetje, het valt me op dat best wel veel mensen afzeggen om een bepaald jurylid

Persoonlijk zou ik dat niet snel doen, als jij een goede proef neerzet kunnen ze er gewoonweg niet omheen. En rest je nog maar 1 ding: hard je best doen!!!

Ik heb 1 keer gestart bij een jury waarvan iedereen de balen van had, we zaten met 20 mensen in een groep en er hadden er maar drie winst, nummer twee en nummer drie hadden 156 en 157 en ik had 177! Want als ik weet van een jury dat ie niet de makkelijkste is, ga ik er voor 1000% aan rijden om toch een punt binnen te krijgen, de uitdaging is groter

Maar ik begrijp het op zich wel, een jury kan je erg onzeker maken en als je onzeker bent zit je ook niet lekker op je paard en dan gaat het helemaal niet meer!
Ik heb 1 keer gehad dat ik ook wel even moest slikken. Ik dacht een redelijk fijne proef gereden te hebben en toen kreeg ik 137, in eerste instantie gaf ik de jury de schuld, maar toen ik de protocol na ging lezen werd me duidelijk dat deze jury érg goed op de puntjes let, en ja....ik had af en toe een steekje laten vallen, waar zij mij gewoon heel hard op gepakt heeft. Nouja, eigen schuld dikke bult

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 10:48

Bij sommige jurys kun je niet hard je best doen, krijg je de kans niet eens voor

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 10:58

En als je op sommige puntjes af en toe een steekje hebt laten vallen, verklaart dat die 137 echt niet!
"Heel hard op pakken" slaat natuurlijk nergens op. De meeste jury's zitten er niet om je heel hard te pakken. Zo'n jury komt na 1 april in de problemen, niet de ruiter die af en toe een steekje laat vallen.

jarrah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 11:07

amondi schreef:
En als je op sommige puntjes af en toe een steekje hebt laten vallen, verklaart dat die 137 echt niet!
"Heel hard op pakken" slaat natuurlijk nergens op. De meeste jury's zitten er niet om je heel hard te pakken. Zo'n jury komt na 1 april in de problemen, niet de ruiter die af en toe een steekje laat vallen.

Ok daar heb je een punt, maar ik probeer altijd de eer aan mezelf te houden !
Ik ben trouwens wel erg benieuwd hoe dat gaat lopen volgend jaar met die andere proeven! Voor sommigen zal dat denk ik echt een drama worden en voor anderen zal dat echt een opluchting worden!!!

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 11:17

missmiekie schreef:
daffodil schreef:

nee, ik ga er zo heen, maar als ik hier naar buiten kijk zie ik geen sneeuw dus ik ga er van uit dat de buitenbak er prima bijligt. Ook gister geen probleem geweest hoor, maar man die hagel dat was echt gruwelijk (ja toen moest ik dus zelf losrijden......), mocht gelukkig even naar binnen!

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 11:32

missmiekie schreef:
daffodil schreef:

nee, ik ga er zo heen, maar als ik hier naar buiten kijk zie ik geen sneeuw dus ik ga er van uit dat de buitenbak er prima bijligt. Ook gister geen probleem geweest hoor, maar man die hagel dat was echt gruwelijk (ja toen moest ik dus zelf losrijden......), mocht gelukkig even naar binnen!

okeej, hier bij ons ligt wel sneeuw, dus daarom vraag ik t ff...
Die hagel was gister niet zo fijn... echt kei hard, deed gewoon pijn. Maar misschien tot straks, ik ga nu naar mn paard..
[/quote]

Unseen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 18:50

ik had vandaag een hele goede jury vind ik zelf.. Daar wil ik graag nog eens rijden, gewoon om te kijken of we dan vooruit zijn gegaan. Ga zeker wat met zijn tips doen..

ibikus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 12:21

CGJ12 schreef:
Sjuimpje schreef:
Zelf ken ik
geen enkele

jury bij naam of gezicht. Het interesseert mij gewoon weinig, ik weet niet eens meer wie mij afgelopen weekeinde heeft gejureerd.

Dat begrijp ik dan weer niet. Een beetje top-sporter laat niks aan het toeval over en probeert alle beinvloedbare factoren mee te nemen in zijn of haar verrichting.........

Topsporter?
Wie? Wat? Waar? Ik niet iig
Ik doe gewoon een beetje cruisen.

Vonkie2009

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 13:11

amondi schreef:
Geef jezelf 2 schouderklopjes!

(Kan natuurlijk ook gewoon aan het weer hebben gelegen!)

Heeej Amondi die twee schouderklopjes heb ik gedaan hoor haha, maar het weer was errruuuug slecht. Ik reed naar Fryslan in een dikke sneeuwbui dus dan hadden er juist WEL mensen kunnen afzeggen om het weer... ehhhh maar misschien komen er dan juist de volgende x weer minder mensen omdat ze me nu niet zo lief vonden... hmmm dat zou natuurlijk ook weer kunnen... maar ik was wel lief hoor met jureren (vond ik dan.. )

radje

Re: Jurynaam op startlijst, geeft dat reden tot afmelding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 15:19

Mijn jury was niet zo vriendelijk dit weekend
eerste prijzen met 140 punten in de M en in de Z eerste prijzen met 165 terwijl er toch goed gereden werd.
Het hele ochtend programma 2 winstpunten en dan nog maar net 159.

Roos_M

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 15:32

Ik vind het best wel zwak dat je daarvoor afmeld.

sa80

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 22:40

Het is nog nooit bij mij opgekomen om mij af te melden als de jury mij niet bevalt.
Ik vind het altijd wel leuk om van te voren te weten wie de jury is zodat ik een beetje in kan schatten waar die op let.
En ik ken ook wel een paar jury's die niet zo hoog punten maar ik ga er dan meestal maar van uit dat ze het niet goed genoeg vonden. Volgende keer beter...