houden de foutenkijkers er mee op na 1 april?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

yvonnepuntnl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 11:54

Vippie schreef:
Omdat de juryleden zich altijd erg snel uit de voeten maken als de prijsuitreiking eraan komt (of de RV zolang rekt dat de jury zoiets heeft van ja hallo ik wil ook naar huis), of nog in het hok zitten voor de volgende rubriek.
Dus t wordt je als ruiter soms erg lastig gemaakt om een jury aan te spreken.

Dat valt best mee. Het zal misschien niet iedere wedstrijd lukken, maar het lijkt me sterk dat als je echt met de jury wilt praten dat dat dan niet lukt.

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 12:28

Dag meneer de jury, weet u nog die Vos die als 12e startte, de volte was volgens mij goed voor een 8 maar er stond maar een 6, wilt u me even uitleggen waarom?

Ja ik weet dat er wel 25 in de baan zaten, maar die van mij weet u toch nog wel?

yvonnepuntnl

Re: houden de foutenkijkers er mee op na 1 april?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 12:59

Ja dat zou best eens kunnen dat ik dat nog weet. Ik laat meestal ook bij een 6 opschrijven wat er aan mankeerde, en als je dan met je startcoupon naar me toe komt, weet ik denk ik nog wel waarom het geen 8 was! Bovendien schrijf zelf meestal nog wat dingetjes op van de combi's.

WinBinChes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 14:57

amondi schreef:
Dag meneer de jury, weet u nog die Vos die als 12e startte, de volte was volgens mij goed voor een 8 maar er stond maar een 6, wilt u me even uitleggen waarom?

Ja ik weet dat er wel 25 in de baan zaten, maar die van mij weet u toch nog wel?

Als je gaat zeiken over een krijg je van mij een schop onder je kont!!!
6=WP.
als je eindeloos veel en 4en hebt kan je een keer gaan zeiken (tenzij het terecht is)maar zeuren over een 6 vindt ik te belachelijk voor woorden en hoop dat je dat ook niet in RL doet

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 15:13

nina62 schreef:
Ja dat zou best eens kunnen dat ik dat nog weet. Ik laat meestal ook bij een 6 opschrijven wat er aan mankeerde, en als je dan met je startcoupon naar me toe komt, weet ik denk ik nog wel waarom het geen 8 was! Bovendien schrijf zelf meestal nog wat dingetjes op van de combi's.

Van jou hoop ik dan ook dat je na 1 april blijft! Zo doet mijn vriendin dat ook, juist bij die 6en commentaar, een 4 snapt iedereen hopelijk zelf wel!

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 17:50

Klopt... als iemand op z'n kop in de verkeerde galop door de 2e boog van de slangenvolte gaat, dan is het logisch dat 'ie begrijpt waarom die 2 is....

Inderdaad: waarom die 6 en waarom een 7 en geen 8. Vandaag heerlijk achter de C gezeten tijdens de SBI competitie in Vlagtweddde. Was wel vroeg... zelfs een half uurtje later dan gepland... Eindelijk weer eens een groot aantal combinaties gezien die het goed voor elkaar hadden. Meeste problemen eigenlijk met de travers en de keertwendingen.. hahaha... tja, om de middenhand of voorhand geeft echt wel een onvoldoende. Na afloop in de kantine nog even een paar ruiters geproken.. en lalala... geen boze gezichten op agressieve woorden... Kortom: een dressuuredstrijd met een tevreden jury, ruiters en organisatie... heerlijk.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 18:29

amondi schreef:
nina62 schreef:

Van jou hoop ik dan ook dat je na 1 april blijft! Zo doet mijn vriendin dat ook, juist bij die 6en commentaar, een 4 snapt iedereen hopelijk zelf wel!

schrijfsters zijn meestal niet zo blij met mij , soms zelfs een beperkende factor. Dus kan ik niet altijd bij alle 6-en commentaar kwijt

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 20:15

GeJe schreef:
Klopt... als iemand op z'n kop in de verkeerde galop door de 2e boog van de slangenvolte gaat, dan is het logisch dat 'ie begrijpt waarom die 2 is....

Inderdaad: waarom die 6 en waarom een 7 en geen 8. Vandaag heerlijk achter de C gezeten tijdens de SBI competitie in Vlagtweddde. Was wel vroeg... zelfs een half uurtje later dan gepland... Eindelijk weer eens een groot aantal combinaties gezien die het goed voor elkaar hadden. Meeste problemen eigenlijk met de travers en de keertwendingen.. hahaha... tja, om de middenhand of voorhand geeft echt wel een onvoldoende. Na afloop in de kantine nog even een paar ruiters geproken.. en lalala... geen boze gezichten op agressieve woorden... Kortom: een dressuuredstrijd met een tevreden jury, ruiters en organisatie... heerlijk.

Ik stel voor dat we twijfelende juryleden bij jou op cursus sturen. Je zat dus gewoon tussen de ruiters? Ik denk echt dat die ook blij verrast waren, een aanspreekbare jury!
Op de meeste wedstrijden worden de juryleden achter strobalen en hekken weg gezet. Blijven ze onder elkaar.
Bodyguard ervoor, en de ruiters moeten toestemming vragen om het juryhok in te mogen, hetgeen bottweg geweigerd kan worden. ( echt waar, zelf meegemaakt toen Saskia( toen zo'n jaar of 14 eens de euvele moed had om een toelichting te vragen, ze mocht er niet in)

Fitzroy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 20:27

Ik heb vandaag weer keurig gewacht tot na de prijsuitreiking. Gewoon in de kantine, dus iedereen had naar me toe kunnen komen. Weer niemand gezien. Nu moet ik zeggen dat ik bijna ieder cijfer wel toelicht, ik denk dat dat wel scheelt.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 00:19

amondi schreef:
Op de meeste wedstrijden worden de juryleden achter strobalen en hekken weg gezet. Blijven ze onder elkaar.
Bodyguard ervoor, en de ruiters moeten toestemming vragen om het juryhok in te mogen, hetgeen bottweg geweigerd kan worden. ( echt waar, zelf meegemaakt toen Saskia( toen zo'n
jaar of 14
eens de euvele moed had om een toelichting te vragen, ze mocht er niet in)

Vind je het gek ........ ?
Dan is bijna alles nog strafbaar.

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 07:55

dirty mind!!

( daarbij stond big momma echt wel binnen handbereik)

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 09:56

Het is inderdaad wel zo dat bij bepaalde gelegenheden de jury's wat meer "afgeschermd" zijn.
Maar zelf probeer ik me meestal zoveel mogelijk aan het "officiele" protocol te onttrekken en probeer ik zo snel mogelijk na het jureren me formeel af te melden om nog even informeel over het terrein te lopen. Beetje social talk om met de laatste nieuwtjes op de hoogte te blijven en zo ........

WinBinChes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 12:17

Ik heb gister avond een heerlijke wedstrijd gereden. 2 proeven dus goed vergeljiken
De 1e jury kon je het wel bij halen als je gewoon netjes reed.
De 2e was een hele goeie. Die zag alles. En jureerde ook wat hij zag. Wat een mooie jury was dat.
Het leuke was dat bij de 2e jury de bekende In de krul getrokken jazz's allemaal beneden mij stonden (ik was bij die jury 2e en 1 van de weinigen met een WP)
En bij jury 1 stonden ze allemaal boven mij. Dus dat vond ik wel erg frapant. Ik beide proeven toch wel lekker gereden. 2e proef ging naar mijn gevoel beter maar had daar een grote fout en dan kom je al gauw op dezelfde aantal punten. dus qua gevoel ging de tweede een stuk beter, maar aals ik het per onderdeel bekijk klopt het allemaal.
Had ik die ene fout maar niet gemaakt. Maar ja eigen schult dikke bult.
Ik heb fijn gereden er werdt fijn gejureerd en ik ben weer 2 WP's rijker.

Wat leuk was dat de jury de prijzen uitreikte en nog wat opmerkingen gaf.
Was erg leuk

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 08:56

Nou er komt een dvd met hoe het hoort te gaan worden. Omdat mijn vriendin het commentaar moet inspreken weet ik dat dus zeker.

Nou maar hopen dat juist de foute juryleden hem ook echt goed bekijken.
Zal een hoop discussie schelen( vooral na 1 april)

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 22:32

amondi schreef:
Nou er komt een dvd met hoe het hoort te gaan worden. Omdat mijn vriendin het commentaar moet inspreken weet ik dat dus zeker.

De Friese versie, of de Nederlandse..........

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 23:32

Misschien wel een Friese EN een Nederlandse versie... De Friese versie kan dan natuurlijk ook ondertiteld worden haha!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 08:30

CGJ12 schreef:
amondi schreef:

De Friese versie, of de Nederlandse..........

Ik ben helaas fout voorgelicht, het waren de menproeven( ik had het kunnen weten)
De dressuurproeven volgen pas eind deze maand. Geruchten gaan dat AvG
en ene EG de proeven voor rijden, ben benieuwd of S dan wel kan scoren, halthouden hoeft hij dan niet.