ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pikeur

Re: ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 19:58

ik heb er hele goede ervaring mee ik bestel er al best wel een aardig tijdje en altijd goed gegaan...
14 mei ofzo bestelde ik daar iets dat ik 26 mei nodig had, ik dacht van "o jee dat gaat nooit meer op tijd aankomen, even mailen" dus ik gemailt... hebben ze wat toen voorradig was van mijn bestelliing vóór 26 mei opgestuurd en de rest daarna dat vind ik wel super
maar als iets niet vooradig is kan het wel een poosje duren ja... maar daar kan piaffe ook niet altijd iets aan doen...

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 14:34

er zijn eerder al piaffe topics geweest, ben zelf dik tevreden over piaffe. Zowel bij online bestellen als in de winkel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 15:28

Topic is van november vorig jaar, en er loopt er nu al eentje ergens, vandaar hier een slotje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 18:39

Bij nader inzien en overleg gaat deze terug open

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 09:17

Heey

Ik ben er redelijk tevreden over, ze helpen je heel goed. Alleen duurt het altijd best wel lang voordat je het hebt, zeker 1 week bij mij en vaak nog wat extra dagen.
Terwijl ik het bij andere webshops vaak binnen 3 dagen heb...

xxx

kadansjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 12:30

Ik had een hoofdstel besteld waar best wel haast achter zat en dat heeft een maand en nog wat weken geduurd voordat ik het goed en wel ontvangen had..

Ik koop er voortaan dus alleen wat als ik het niet ECHT dringend nodig heb, dus je moet niet als je hoofdstel stuk is even snel daar 1 kopen. Had ik dus wel gedaan omdat ze op de site vertellen dat na de betaling het product wordt verzonden en mijn betaling was dezelfde dag al binnen alleen mijn product 6 weken later

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:29

ik heb ook slechte ervaring met piaffer ruitersport.
oudehinken schreef:
ik heb een dekje besteld via internet.
10 dagen heb ik er nu op gewacht vandaag eindelijk is mijn pakje er.
maak ik hem los kijk ik naar het dekje en denk dat is niet de kleur die ik heb besteld hij is oranje met bruin. en dat terwijl ik een bruin dekje heb besteld met een blauw randje met bijbehoorende mutsjes.
ik heb hun een foto laten zien van welke ik zoek krijg ik van hun de kleur door dus ik besteld en nu is het de verkeerde wat nu doen?
ik heb die lui een email gestuurd want dit dekje zoek ik natuurlijk niet.
wat zouden jullie doen.

dat was dan 16 juni dit jaar en nu zit je in augustus en nog heb ik het mutsje niet. het dekje + 1 mutsje heb ik maar het 2 de mutsje heb ik nog steeds niet kleur is niet op voorraad. als het te lang duurd bellen we je. 3 weken terug gebeld niks hun aan de lijn ja stuur ma een email met je klacht. Boos!
gedaan maar of ze die hebben gelezen geen idee. gebeld ja is niet doorgegeven. ze zouden het vandaag weer doorgeven maar ben nu weer verder en nog niks.
bestel er niet wat weer

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 12:28

Ik heb er twee maal wat besteld, en ging allemaal netjes en is goed gegaan. Ze hadden toen mn kleur niet, en kreeg netjes een mailtje of ik nog wel door wilde gaan voor een andere kleur. Dit was ook snel binnen.

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 14:05

vrijdag besteld en geld overgemaakt, dit was dinsdag binnen en heb gister dus ook al mijn beenbescherming binnen!!!

Jimster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 15:54

Ik heb daar ook al verschillende dingen besteld en het was er altijd op tijd. Ik vind dat ze goede spullen hebben. Maar als je er lang op moet wachten en je hoort niks kan ik me voorstellen dat dat vervelend is.

shet_rules

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 01:35

ik had een hoofdstel besteld maar was schijnbaar de maat vergeten (weet bijna seker dat ik het wel heb ingevlud *maja*) en was er al 3 weken op aant w8ten en hebben gebelt en nu word die opgestuurd

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 01:54

DiTeLhOf, zou je in het vervolg op je manier van schrijven willen letten? Lachen
Normaal leesbaar Nederlands en geen MSN-taal verbasteringen. Lachen

shet_rules

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 11:36

ja sorry zou het doen Tong uitsteken

Nicky_Ray

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:48

Ik heb ook een slechte ervaring

Nicky_Ray schreef:
pfff nou ik zit al 2 maanden!! te wachten op een dekje en peesbeschermers...heb ze al 100x gemaild en steeds was iets er niet of hadden ze weer een of anders excuus. Nu zou het afgelopen woensdag op de post zijn gegaan, terwijl het de week ervoor al bij de inpakafdeling was. Nou ik heb het nu nog niet!! Ik heb het echt zo gehad met Piaffe, ik bestel er echt nooit meer iets! Het ergste vind ik nog dat ze uit zichzelf gewoon niets laten horen, niet dat er vertraging is niet hoever ze zijn en zelfs geen excuses. Ze lopen steeds de schuld maar af te schuiven op een ander... Hoop dat ik m'n spullen ooit nog krijg... Scheve mond

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 17:43

Ik had ook transportbeschermers besteld, kleur beige-bruin maat cob van premiere met bijpassend halster en touw.
Ze hadden me gebeld met de vraag of het ook een andere kleur mocht zijn. Geen probleem. 2 dagen later kreeg ik de transportbeschermers binnen, merk harry horse (waren wel duurder moet ik zeggen) maar maat full.
Ik weer gebeld, werd me ook gezegt dat ik ze retour kon verzenden.
Ik andere nu besteld, van BR. Kijken of het nu wel goed gaat.

Maar ik moet zeggen dat ze heel vriendelijk waren en fouten worden overal gemaakt. En ze geven tenminste hun fouten toe! Dat is ook al heel wat.
Ik hoop dat ik ze nu goed binnenkrijg! anders bestel ik er wel niks meer.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 17:45

Ik ben nu toch ook wel weer goed geholpen. Kreeg direct na mijn betaling een mailtje dat er artikelen niet op voorraad waren, maar dat mijn bestelling zsm geleverd zou worden.
Werd helaas niet op mijn vragen in mijn vervolgmail gereageerd, maar had wel van de week het pakket binnen, iets meer dan twee weken nadat ik de bestelling betaald had.

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 17:55

Nicky_Ray schreef:
Ik heb ook een slechte ervaring

Nicky_Ray schreef:
pfff nou ik zit al 2 maanden!! te wachten op een dekje en peesbeschermers...heb ze al 100x gemaild en steeds was iets er niet of hadden ze weer een of anders excuus. Nu zou het afgelopen woensdag op de post zijn gegaan, terwijl het de week ervoor al bij de inpakafdeling was. Nou ik heb het nu nog niet!! Ik heb het echt zo gehad met Piaffe, ik bestel er echt nooit meer iets! Het ergste vind ik nog dat ze uit zichzelf gewoon niets laten horen, niet dat er vertraging is niet hoever ze zijn en zelfs geen excuses. Ze lopen steeds de schuld maar af te schuiven op een ander... Hoop dat ik m'n spullen ooit nog krijg... Scheve mond

Ja ik heb dat probleem nu ook.
4 weken geleden dat ik wat besteld heb en heb het nog niet! Ze laten idd niks weten heb al een paar keer gemailt maar krijg gewoon geen antwoord.
Ik bestel er nu ook niks meer.

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 18:15

bellen gaat beter Knipoog

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 18:23

Nicky_ schreef:

Ja dat snap ik maar ben bang dat ik dan uit mijn slof schiet en mezelf niet kan beheersen.

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 18:27

Tooske schreef:
Nicky_ schreef:

Ja dat snap ik maar ben bang dat ik dan uit mijn slof schiet en mezelf niet kan beheersen.

Laat je iemand anders bellen Clown
Maar door hun vriendelijkheid blijf je wel rustig Knipoog

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 18:44

Ik heb er zelf nooit wat besteld, aangezien ik véél slechte verhalen hoor.. Scheve mond

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 18:50

Tooske schreef:
Nicky_ schreef:

Kan ik wel tegen hoor............Knipoog

annet155

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 20:33

ik heb ook een bestelling lopen bij piaffe dat is me eerste bestelling daar. dinsdag me bestelling gedaan en me geld is afgeschreven maar nog niks binnen. ik de premiere regendeken besteld ik hoop dat ie een beetje waterdicht is..

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 10:21

Nicky_ schreef:

hahaha echt niet, dat heb ik geprobeerd, ik werd zowat door de telefoon verrot gescholden dat ik durfde te bellen, ik moest een mail sturen. Dus ik vertellen dat ik dat al gedaan had maar dat daar niet op gereageerd werd. Toen meneer weer rustig was zou hij de dag erna terugbellen, je raadt het al, teruggebeld werd er niet!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 13:52

Ik had een bestelling geplaatst maar moest deze door omstandigheden weer annuleren. Dat was geen probleem en de bestelling werd geannuleerd. De week erna werd het geld toch afgeschreven. Dus ik daar achteraan mailen, het geld werd zo snel mogelijk terug geboekt. Na 2 weken nog geen geld. Toen heb ik gebeld en werd ik heel netjes te woord gestaan, dat vond ik wel heel fijn! Een week daarna was het geld nog niet bijgeschreven. Toen heb ik een mail gestuurd en kreeg ik direct een reactie terug dat het geld wel was overgemaakt. Schijnbaar was het fout gegaan ofzo. Toen heeft ze direct het geld (nogmaals?) overgemaakt en stond het er meteen bij mij op. Lachen

Uiteindelijk is het netjes opgelost en dat vond ik wel fijn. Zelf ook netjes en rustig blijven helpt al een hoop. Lachen