10 en 11 september Annen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Alanta

Re: 10 en 11 september Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:08

Stampertje bedoelt 16.58 uur haha
Ik ben er ook weer, gereden vanmorgen in de L1, eerste proef eigenlijk zelf verkl..t en 153 punten, 2e proef ging beter, 4e prijs met 159 punten.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:16

iedereen verder ook gefeliciteerd !!

dat was idd balen stampertje!

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:25

Rieta en Ilse, toppie dames, wat een punten, gefeliciteerd, veel suc6 in de L1 !!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:26

dank je wel!! nu hopen dat de l1 ook wil ( vast wel )25 sep. is de eerste in vries :D

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:30

ladyzwien schreef:
dank je wel!! nu hopen dat de l1 ook wil ( vast wel )25 sep. is de eerste in vries :D

Oh, dan zien we elkaar daar wel, ik ga ook rijden in Vries, de 24e ga ik daar jureren.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:35

oh zo, nou dan komen we idd elkaar tegen daar!
hoop dat heb binnen beter daar is dan buiten, toen was het nog al ja ongeregeld , banen scheef enz.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:37

ladyzwien schreef:
oh zo, nou dan komen we idd elkaar tegen daar!
hoop dat heb binnen beter daar is dan buiten, toen was het nog al ja ongeregeld , banen scheef enz.

kan gauw, lekker tussen de hekjes, vind ik toch wel prettig!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:48

Super allemaal. En rieta, lekkere afsluiting zeg

ik had ook met beide paarden weer een wp erbij. Temptation had er meer verdient en Goldy zullen we het maar niet over hebben

Ik zal morgen wel weer even met Hulsebos gaan bellen, dat leenzadel ligt ook niet goed.

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:54

dankjulliewel iedereen ben ook echt zo blij kon het niet geloven Mijn opa is 4 week geleden overleden en heb hem beloofd dat mijn eerste prijs die ik zal winnen aan hem zal geven dus ga morgen met mijn moeder naar het graf en zal hem een mooi plekje geven

hananya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:13

Ik ben er ook weer! Ik heb redelijk lekker gereden. Ik moest starten in het M1 paarden. De eerste proef was wat lauw, waardoor ze wat strak was en we wat communicatiefoutjes hadden. De proef leverde toch nog 156 punten op.
Tussen de eerste en de tweede proef had ik wat tijd en heb ik d'r nog even gearresteerd
Dit had het gewenste effect, want de tweede proef liep ze veel fijner. Het resultaat: 178 punten! Ik vond het wel een beetje aan de royale kant. (maar je hoort mij verder niet klagen, hoor! )

Verder iedereen gefeliciteerd met hun punten en prijzen!

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 09:40

wat hoog jij ook gefeliciteerd

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 13:38

Ik heb gister ook weer gereden en het ging op zich wel goed!Had met Max 162 en een 2e prijs in de M1!In de 2e proef had ik 141, want hij vierde z'n eigen feestje in de proef Hij hobbelde alle kanten op, heeft zowat m'n voet uit de beugel getrapt en dat soort grapjes..En luisteren, ho maar!

Met de andere had ik zaterdag het laatste puntje voor de M1 gehaald, dus ik had 's avonds gebeld en ik dacht, ik doe eens gek, ik start M1!Dus met de andere ook in de M1 gereden, ging redelijk voor de 1e keer, maar vond ook dat ik echt nix kon verwachten, had 144 en 149!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 15:36

Iepke schreef:
Ik heb gister ook weer gereden en het ging op zich wel goed!Had met Max 162 en een 2e prijs in de M1!In de 2e proef had ik 141, want hij vierde z'n eigen feestje in de proef Hij hobbelde alle kanten op, heeft zowat m'n voet uit de beugel getrapt en dat soort grapjes..En luisteren, ho maar!

Met de andere had ik zaterdag het laatste puntje voor de M1 gehaald, dus ik had 's avonds gebeld en ik dacht, ik doe eens gek, ik start M1!Dus met de andere ook in de M1 gereden, ging redelijk voor de 1e keer, maar vond ook dat ik echt nix kon verwachten, had 144 en 149!

Stond jij mss helemaal vooraan bij het pad? Dan stonden wij namelijk naast jullie

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:56

Nou iedereen heel erg gefeliciteerd!! Jeetje marieke ernstige punten zeg dan liep hij zeker goed

NOu bij mij ging het redelijk ik wou eerst niet meer heen gaan maar ben toch maar gegaan en had 159 en 163 punten dus was erg tevreden waren we ook nog 3e en 5e dat was al helemaal mooi en ook nog hele mooie fotows
Afbeelding
Deze had ik gekocht en nog eentje
Afbeelding
deze vond ik ook wel mooi maar niet gekocht.
http://www.xandromedia.nl/annen2005/Zondag/Krista/pages/DSCF8338.htm

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 17:18

Heej Zoro!!
Mooie foto's!!
Ik reed tegen jou ...
Vond jij de jury van de 2e ring ook streng?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dit waren mijn foto's de 1e heb k gekocht
Laatst bijgewerkt door Sterre2000 op 12-09-05 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 17:20

TNX!! haha nee want mijn paard maakte alweer stap/galop overgangen (paard voor het hogere werk he haha ) en toen had ik nog zoveel punten en ik ging heeel raar aanspringen in galop maakte 2 changementen toen ik aan sprong in de galop haha maar als nog 163 punten en 3e dat vond ik heel vreemd..
Hoezow vond je dat?

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 17:24

Nou mijn 2e proef ging egt zoooo goed.. Daar had ik 157 en was k 6e.. En de 1e proef ging minder zelfs een x verkeerde galop.. En daar had ik 163 en wask 1e...
Viel me trouwens mee ik had verw8 dat de proeven slegter zouden gaan omdat ze net 3 week stil had gestaan!

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:06

@ Trisca: Met de trailer bedoel je..?Dan denk ik het niet, wij stonden bij de manege, had een stal geleend van iemand uit m'n les, heeel relaxt!
Jeeeej, foto's staan op internet!Dit zijn de foto's van de hengst, zaterdag in de M1
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wil nog 1 bestellen denk ik, maar welke

@Sterre, mooie foto's!!

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:11

Jij ook mooie foto's Marieke!!
Was weer gezellig he ..!
Jammer dat niet meer concouren zo zijn!!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 19:28

deze heb ik besteld! vondt hem zelf erg mooi

Afbeelding

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 19:43

de rest van de foto's staan bij haw, dus als je ze wil zien!! laat dan ook een berichtje achter haha :D

linda_lekuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 22:34

Dag Allemaal,
Ik zal me even voorstellen daar ik onder de naam van mijn vriendin antwoord!
Ik ben Daan Bomhof, ik werk als fotograaf voor Xandro! Ik heb afgelopen zaterdag de springring gefotografeerd! Ben blij dat jullie de foto's mooi vinden, dat is voor mij een compliment en voor jullie fijn dat jullie mooie foto's hebben! Wij zijn zeer actief in de regio Drenthe en Groningen! Dus mij gaan jullie nog vaker zien!! En wel lache he!!!
Over de concurentie gesproken! Dat is eigenlijk niet de bedoeling dat dat gebeurd! Mijn baas was niet echt blij dat er nog meer fotografen waren! Wij zijn uitgenodigt en betalen sta geld! Is natuurlijk niet zow leuk als iemand naast je je werk voor de neus wegkaapt! Volgende keer even checken of er al iemand staat! Als je wat proffesioneler gaat werken dan zul je zien dat de concurentie dat ook doet! Zo gaat dat in de paardenfotografie! Maar een goede concurente is natuurlijk altijd een goede motivatie om nog beter je best te doen!!
Iedereen gefeliciteerd met de goede uitslagen en ga zo door!
Tot het volgende concours!
Ps dat meisje dat gevallen was in de Z had waarschijnlijk haar nek gebroken! Was wel een naar gezicht! Was overgens al de tweede keer dat dat haar overkwam, hopenlijk komt alles goed!

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 10:48

Hier nog wat foto's van mij heb er zelf 1 besteld en ik mag nog 1tje van mijn vriend zijn moeder
deze heb ik zelf
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ik weet niet welke ik nog meer zal doen

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 11:48

En hebben jullie mij ook nog gezien? Ik stond in het kraampje eten en drinken te verkopen op zaterdag, had een bordeauxrode brinkruiters polo aan en k heb bruin haar
Zondag bij de m1 's middags geschreven, in ring 6 geloof ik. Daar nog mensen gereden van bokt?
DOe zelf niet meer mee, maar vind het nog steeds leuk om te helpen

AnoeskaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 15:14

Ik moet even een paar dingen recht zetten geloof ik.

Ten eerste: dat meisje dat gevallen is, maakt het gelukkig goed. Ze heeft haar nek niet gebroken. Ze belde me zaterdagavond zelf op, om te zeggen dat alles in orde was. Ze had wel last van de spieren in de nek, maar de nekwervels zijn dus niet gebroken of beschadigd. Op het moment dat ze belde was ze ook weer thuis, dus ze hoefde ook niet in het ziekenhuis te blijven.

Ten tweede: Als iemand op commerciële basis op een evenement foto's wil maken, dan raad ik diegene aan om contact op te nemen met de organisatie van dat evenement. Persoonlijk vind ik het ongepast om dat buiten de organisatie om te doen, los van de vraag of zoiets wel of niet toegestaan is.

Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze en kwaliteit van XandroMedia en zijn dan ook blij dat hij aangegeven heeft dat hij volgend jaar graag weer wil komen. Een aanvraag van een andere fotograaf zal van onze kant dus negatief beantwoord worden.

Iedereen overigens nogmaals gefeliciteerd (ik heb als het goed is iedereen al een keer gefeliciteerd ). Nu ik het verhaal van Rieta lees, ben ik wel blij dat de deken naar die rubriek gegaan is. We hadden dit jaar maar 1 paardendeken weg te geven. Vaak gaat die dan naar een Z-rubriek. Maar we vonden eigenlijk dat de deelnemers in de klasse B ook wel eens iets extra's mochten hebben, als aanmoediging.

De uitslagen komen nog op onze website, maar ik moet even wachten tot ik de bestanden krijg...

Ik hoop dat alle deelnemers het een gezellige wedstrijd vonden en volgend jaar op (hoogstwaarschijnlijk) 9 en 10 september weer aanwezig zullen zijn

Voor wie niet zo lang kan wachten: op 29 en 30 oktober hebben we een indoordressuurwedstrijd in Manege de Barrage