Wie naar Vollenhove (Overijsselse Kampioenschappen)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AnneG

Re: Wie naar Vollenhove (Overijsselse Kampioenschappen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 14:16

Gefeliciteerd iedereen!
Ik hoop echt dat het ophoudt met regenen Vorig jaar was die bodem echt rampzalig.....

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 16:25

Maaiikii schreef:
Een vriendin van mij Isabelle mag met haar pony Fury door naar de Nederlandse Kampioenschappen in het Z springen.
Annelieke Kamelink(vriendin) is in L1 reserve kampioen!
Monique Kamelink(vriendin) is B springen cat.C kampioen! dus ook doOr!
Allemaal uit Overijssel!

Ik ben trots op jullie!

Maaiikii, helaas mogen de L1 dressuur en de klasse B springen niet door naar het Nederlands kampioenschap. Springen is voor pony's en paarden vanaf de klasse L, en met de dressuur vanaf de klasse L2.
Volgens mij heten zij Amelink en geen Kamelink

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 17:33

casirask schreef:
Maaiikii schreef:
Een vriendin van mij Isabelle mag met haar pony Fury door naar de Nederlandse Kampioenschappen in het Z springen.
Annelieke Kamelink(vriendin) is in L1 reserve kampioen!
Monique Kamelink(vriendin) is B springen cat.C kampioen! dus ook doOr!
Allemaal uit Overijssel!

Ik ben trots op jullie!

Maaiikii, helaas mogen de L1 dressuur en de klasse B springen niet door naar het Nederlands kampioenschap. Springen is voor pony's en paarden vanaf de klasse L, en met de dressuur vanaf de klasse L2.
Volgens mij heten zij Amelink en geen Kamelink

ik zat ook al te denken of ze wel eens door is..maar ik ken de springregels niet..dus ik denk dat het wel zo is dat alleen vanaf de l naar de nederlandse mag.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 16:08

hmmz... mijn dressuurpaard is niet regelmatig, dus start ik helaas niet. Maandag maar even naar de fysio.

Wel jammer, had haar net in vorm.
Gelukkig is mijn springpaard nog wel prima in orde! Die start ik zaterdag!

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 16:48

veel suc6 allemaa lzaterdag

jimdebrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 16:52

...
Laatst bijgewerkt door jimdebrit op 03-03-24 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 19:16

[***] schreef:
Ben nietzo into this topic..Woon in Gelderland, maar viefdepief..jij rijdt toch L2 D, als, en ik zeg dus als omdat ik niet zeker weet of ze wel meedoet, je Juliet Wermer ziet op de vospony Turfhorst Lorenzo, maak dan ff een fototje(als je wil). Lorenzo is namelijk de vader van mijn veulen Isa en ik wou wel eens even weten hoe ie op wedstrijden liep

Pony's zijn al geweest, die waren vorig weekend aan de beurt, komend weekend zijn de paarden.........

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 23:08

ja, succes iedereen!!!!!!!

Tizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 08:09

Hier in Twente regent t de hele ochtend al aardig!!! Grrrrr. Nu maar hopen dat t in Vollenhove droog is, anders word t weer soppen daar..... Ben benieuwd of mn paard wil lopen....

abcde123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 08:45

Volgens mij heeft het hier nog niet geregend (noordoostpolder, espel) Maar ze zeggen dat het morgen ook weer *** weer word, met veel regen, hopen van niet ik heb morgen keuring met me welsh K.

Maar iedereen die nog moet starten. Heeeel veeel succes!!!

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 18:39

vandaag moesten sommigen al starten toch?

hoe is het gegaan?

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 18:53

hahah ja sorry Casirask, ze heten Amelink ja.
ken jij hun dan??
ik weet ook dat je pas vanaf L2 dressuur naar de Nederlandse mag,
maar het met springen wist ik het niet precies!

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 23:02

Nou ik ben eindelijk sinds een uurtje thuis! Vandaag met Puck naar Vollenhove geweest (L2) De eerste proef ging heel fijn, ondanks de zware bodem. Ik was eerste met 336 punten. De beste 6 uit elke ring reden om een uur of 17.00 de tweede proef. Hij liep op zich erg fijn (op het achterwaarts na) Jammer maar helaas vielen de punten een beetje tegen. Ik was 9e van de 12. Verder ben ik onwijs trots op mijn hengstje, omdat hij twee parcoursen in de L en twee proeven in de L2 heeft gelopen! Morgen moet ik om 5 uur uit mn bed, want we vertrekken op tijd weer naar Vollenhove. Ik moet morgen starten in de B dressuur. Zodra ik er weer ben, zal ik wel melden hoe dat is verlopen! Voor iedereen die morgen start heel veel succes!

Hahaha, Maaiikii. Ja ik ken de familie Amelink van het concours. Ik weet wie het zijn. Zijn het geen nichtjes van de familie Schildkamp?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 15:37

Wat goed gereden jammer dat je tweede proef wat minder ging of waren je punten alleen lager?
Was de bodem nog een beetje te doen? Hoorde dat het er gisteren bijna niet geregend had.. Hier was het echt takkeweer onweer en heel veel regen enzo, maarja als het in Vollenhove maar een beetje normaal weer is!

Veel succes alvast voor morgen!!
Zet hem op!

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 15:55

Nou ik ben d'r ook weer........

Proefje ging heel netjes, paard liep lekker en was erg braaf, helaas vielen de punten bij mij ook wat tegen (hoorde overigens van meerderen dat er een beetje laag gepunt werd?) Maar goed ik had 156 en 158 pnt en ik was potjandorie net 8e terwijl er 7 over mochten kampen

Haha, gisteren had mijn vriendin hetzelfde, de geschiedenis herhaalt zich

Maar op naar de volgende concoursen, daar tellen de wp tenminste weer mee!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 16:03

Het is zo raar geregeld, denk je dat omdat Nederland zo'n klein landje is alles wel ongeveer hetzelfde geregeld zou zijn, maar bij de Friese Kampioenschappen telt je eerste proef wel mee voor winstpunten, vraag me af hoe ze dat dan doen.. Het gemiddelde van de twee jury's nemen??
Of kun je dan als je 170 en 170 hebt gereden opeens vier winstpunten erbij krijgen

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 16:18

viefdepief schreef:
Het is zo raar geregeld, denk je dat omdat Nederland zo'n klein landje is alles wel ongeveer hetzelfde geregeld zou zijn, maar bij de Friese Kampioenschappen telt je eerste proef wel mee voor winstpunten, vraag me af hoe ze dat dan doen.. Het gemiddelde van de twee jury's nemen??
Of kun je dan als je 170 en 170 hebt gereden opeens vier winstpunten erbij krijgen

Oh dat mag ik anders wel eens gaan navragen!

Eerder telden ze nooit mee, maar als dat nu wel het geval is??

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 16:26

Tsjaa.. zou maar even vragen, bij mij telden ze ook niet mee, maar misschien bij jou wel

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 17:08

mijn instructeur mocht vandaag over rijden in de z1. hij is met z'n ene paard kampioen geworden. en met het andere paard 2e.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 17:24

heidehofs schreef:
mijn instructeur mocht vandaag over rijden in de z1. hij is met z'n ene paard kampioen geworden. en met het andere paard 2e.

Ah, je bedoelt Gert?? Das mijn buurman. Mijn buurvrouw en instructrice werd derde en mag ook naar Ermelo.

Met het springen int M ging het eigenlijk wel goed. K had beide parcoursen een balkje. Net pech. K was nog 13e van de 35. Helaas mag k dus niet naar de Nederlandse, of er moeten er 6 uitvallen.

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 19:04

He Jaike wat balen van die 8e plek! Maar het kan nog erger hoor! Ik was 16e geloof ik. 150 en 157 punten. Ik had er direct ook al niet zo'n fijn gevoel over. Normaal laat hij zich veel fijner rijden in de proef. Ik vond ook dat er heel erg streng gejureerd werd. Maar dat was gisteren in de L2 ook het geval. Mag ook best het is wel een kampioenschap. In welke ring moest je starten? Ik moest in ring twee

Vief, mijn tweede proef gisteren was ging best goed, op het achterwaarts na. Ik had er niet op gerekend voor aan te staan, maar dit viel wel heel zwaar. Helemaal als je de eerste proef in een best zware groep wint! Mijn punten in de tweede proef waren 148 en 158. Jammer niets aan te doen. Ik ga straks lekker douchen en vroeg onder de wol. Na twee lange dagen Vollenhove, ben ik wel kapot!

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 19:11

suepergirl schreef:
heidehofs schreef:

Ah, je bedoelt Gert?? Das mijn buurman. Mijn buurvrouw en instructrice werd derde en mag ook naar Ermelo.

Met het springen int M ging het eigenlijk wel goed. K had beide parcoursen een balkje. Net pech. K was nog 13e van de 35. Helaas mag k dus niet naar de Nederlandse, of er moeten er 6 uitvallen.

jep gert!

als jij zijn buurman bent..woon je nog geen 5 minuten bij mij vandaan.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 19:32

haha... toevallig.
K heb je even een pm gestuurd, want volgens mij heb je mijn vroegere pony gereden.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 20:59

Geheheh connecties hiero

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 21:01

viefdepief schreef:
Geheheh connecties hiero

haha, ja inderdaad. Zo kom je nog eens iemand tegen.