Ik hoop echt dat het ophoudt met regenen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maaiikii schreef:Een vriendin van mij Isabelle mag met haar pony Fury door naar de Nederlandse Kampioenschappen in het Z springen.
Annelieke Kamelink(vriendin) is in L1 reserve kampioen!
Monique Kamelink(vriendin) is B springen cat.C kampioen! dus ook doOr!
Allemaal uit Overijssel!
Ik ben trots op jullie!
casirask schreef:Maaiikii schreef:Een vriendin van mij Isabelle mag met haar pony Fury door naar de Nederlandse Kampioenschappen in het Z springen.
Annelieke Kamelink(vriendin) is in L1 reserve kampioen!
Monique Kamelink(vriendin) is B springen cat.C kampioen! dus ook doOr!
Allemaal uit Overijssel!
Ik ben trots op jullie!
Maaiikii, helaas mogen de L1 dressuur en de klasse B springen niet door naar het Nederlands kampioenschap. Springen is voor pony's en paarden vanaf de klasse L, en met de dressuur vanaf de klasse L2.
Volgens mij heten zij Amelink en geen Kamelink
[***] schreef:Ben nietzo into this topic..Woon in Gelderland, maar viefdepief..jij rijdt toch L2 D, als, en ik zeg dus als omdat ik niet zeker weet of ze wel meedoet, je Juliet Wermer ziet op de vospony Turfhorst Lorenzo, maak dan ff een fototje(als je wil). Lorenzo is namelijk de vader van mijn veulen Isa en ik wou wel eens even weten hoe ie op wedstrijden liep
viefdepief schreef:Het is zo raar geregeld, denk je dat omdat Nederland zo'n klein landje is alles wel ongeveer hetzelfde geregeld zou zijn, maar bij de Friese Kampioenschappen telt je eerste proef wel mee voor winstpunten, vraag me af hoe ze dat dan doen.. Het gemiddelde van de twee jury's nemen??
Of kun je dan als je 170 en 170 hebt gereden opeens vier winstpunten erbij krijgen
heidehofs schreef:mijn instructeur mocht vandaag over rijden in de z1. hij is met z'n ene paard kampioen geworden. en met het andere paard 2e.
suepergirl schreef:heidehofs schreef:mijn instructeur mocht vandaag over rijden in de z1. hij is met z'n ene paard kampioen geworden. en met het andere paard 2e.
Ah, je bedoelt Gert?? Das mijn buurman.Mijn buurvrouw en instructrice werd derde en mag ook naar Ermelo.
Met het springen int M ging het eigenlijk wel goed. K had beide parcoursen een balkje.Net pech. K was nog 13e van de 35. Helaas mag k dus niet naar de Nederlandse, of er moeten er 6 uitvallen.
viefdepief schreef:Geheheh connecties hiero![]()